Балқаш аудандық білім бөлімінің «Топар орта мектебі МДШО» МКМ
информатика пәнінің мұғалімі Калибекова Алма Жамбуловна
ПәніИнформатика | Күні 30.01 | Сыныбы 6aОқушылар саны: | ||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Нөмірленген және маркерленген тізімдер | |||||||||||||
Сілтеме | оқулық 6сынып , журнал «Информатика негіздері» әдістемелік нұсқау т.б | |||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Оқушыларға нөмірленген, маркерленген тізімнің түрін қоя білу ұғымы туралы ақпарат беру. Нөмір мен маркер түрін ажырату, күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. | |||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Күнделікті іс -әрекетте нөмірленген және маркерленген тізім құра біледі. | |||||||||||||
Түйінді идеялар | Күнделікті өмірде құжаттар құру кезінде нөмірленген және маркерленген тізімнің баптай алуына мүмкіндік береді. | |||||||||||||
Оқыту әдістері: |
|
|||||||||||||
Ақпарат көздері: | АКТ,интербелсенді тақта, тест , сөзжұмабақ, фигуралар | |||||||||||||
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс- әрекеті | ||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі. | 1 мин ЕТК Қауіпсіздік ережесін еске түсіру; | Оқушылармен амандасу;Сыныпты түгендеу;
Оқушыларды топтастыру бейнелерді құрастыру арқылы; Психологиялық тренинг. Өз аттарының бас әріптеріне сипаттама беру; |
Кезекші оқушы тізімі бойынша түгендейдіТопқа бөлінеді
Өздері туралы сипаттайды |
|||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру | 3 минТоптық жұмыс | Өткен тақырыптық білімдерін сұрақ қою арқылы анықтау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Қосымша әр топ бірлесе отырып топтарға арнап бір сұрақтан қояды? | |||||||||||
Ой қозғау жаңа тақырыпқа шығу | 5 минДиалог | Бүгінгі сабақта жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін, Мәтінді қандай редакторда тереміз? үлкен және қарапайым редакторда жұмыс істеудің ерекшелгі. | Оқушылар есепті шығару арқылы белгілі бір реттілікпен амалдарды орындау керектігін табады. | |||||||||||
БілуТүсіну | 8 минДиалог,АКТ, жұптық жұмыс | Ереже:Word бқл мәтіндерді енгізуге , түзетуге.пішімдеуге және басып шығаруға мүмкіндік беретін мәтіндік процессор.
|
Электронды оқулықпен танысады.
Әр топ жеке-жеке постерде орындайды. |
|||||||||||
Талдау | 8 мин СТО | Әр жұптағы оқушылар алған мәліметтерімен бөлісіп, топта талдайды.Сұрақтарға жауап береді | Қажетті мәліметті жазып түртіп алады. | |||||||||||
Сергіту сәті | 3 мин | «Физминутка» жасайды. | Оқушылар қимыл қозғалыста болады. | |||||||||||
Қолдану | 10 минЖеке-дара жұмыс | Практикалық тапсырма ДК
|
Оқушылар компьютерге оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды орындайды | |||||||||||
Синтездеу | 5 минСТО | Сабақты қорытындылау.
|
ҚорытындылауОқушылар топтастырады | |||||||||||
Бағалау | 3 мин | Бағалау парағына сүйене отырып, жиынтық бағасын шығару.
|
Оқушы өзін өзі бағалайды | |||||||||||
Рефлекция | 1 мин | Бүгін мен не білдім қызықты болдыҚиын болды.Мен енді білемін | Өз ойларын жазып смайликке іледі | |||||||||||
Үйге тапсырма | 1 мин | Тақырыпта оқу. Мәтінге әр түрлі маркерленген тізімді қос | Күнделікке жазу |