Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Шығармашылық. Қатынас
Бағдарлама тараулары: Жапсыру.
Тақырыбы: Менің сүйікті кітабым
Мақсаты: Балалардың кітап жасау үшін мазмұнын өзі таңдап алуды үйрету, бейнеленген заттың көлеміне сәйкес бетінің өлшемімен келісу, қиюдың әр-түрлі әдіс-тәсілдерін таңдап алу: симметриялы және қосарлы. Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Өздерінің жақын адамдарына және басқаларына сыйлық жасауды үйрету.
Құрал-жабдықтар: кітапшалар, түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, сүлгі.
Сөздік жұмыс: кітап
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-
қозғаушы |
|
Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
|
Іздену- ұйымдастырушылық
|
Қабат-қабат қапталған, Асыл сөзбен апталған Парағы бар сөйлейтін, Ол қазына өлмейтін.(кітап) Жұмбақтың жауабын шешкеннен кейін,кітаптың суретін көрсету. 5.Сурет бойынша талдау.Кітаптың түр-түсіне назар аударту. 6.Балалардың өздігінен жұмыс істеуге бағыт-бағдар беру. Оларға шаблон тарату. |
Балалар жұмбақтың жауабын шешу.
Балалар кітаптың қандай геометриялық фигуралардан жасалғанын айтады
Шаблонды бастырып, қайшымен жұмыс жасайды.
|
Рефлексивті-
корригиялық |
Балалармен бірге жұмыстарын талдау. Жақсы жасалған жұмыстарды көрсету.
Мадақтау. |
Балалар жұмыстарын талдайды.
|
Болжамды нәтиже:
Білу керек: геометриялық фигураларды ажырату, қайшымен жұмыс жасауды білу
Қалыптасқан әдет: қайшымен жұмыс жасау, желімдеу
Істей біледі: Кітапты кітапшаның өлшеміне сәйкес жапсыра алады