ШҚО
Семей каласы
Айбек Ардақ Айбекқызы тәрбиеші
Ересек топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: «Қ қ дыбысы және әрпі»
Мақсаты: Қ дыбысы және оның таңбасымен таныстыра отырып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Қ дыбысына сөз, сөйлем табуына назар аудару, сөздік қорына мән беріп, байланыстыра сөйлеуге үйрету.
Көрнекілігі: кеспе әріптер, әріп таңбасы, суреттер, текшелер
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың әрекеті |
Танымды — оятушылық | Қане, балалар, орынымыздан тұрып, бір – бірімізбен
амандасып, жылы лебізімізді білдірейік. Шаттық шеңбері: «Қайырлы таң!» Қайырлы таң, құсқа , аңға да, Қайырлы таң, жайдары жанға да. Қайырлы таң алға ассын, Кешке дейін жалғассын! Орынымызға отырайық. Сұрақтар қояды: -Қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілі екенін қайдан білдіңдер? ( балалардың атын жеке- жеке атап сұраймын) -Дұрыс айтасың, жарайсың. Қонаққа Дымбілмес келгенін айтады. Ол балалармен әріптер үйренгісі келеді. |
Үстелді жағалай отырады
Бәрі бірге айтады
Үстелді жағалай отырады. Қызығушылық білдіреді. Жыл мезгілі – күз.
Дымбілмеспен амандасады. |
Ұйымдастыру- іздестіру | Сұрақтар қояды:
-Қазақ әліппесінде неше әріп бар? Бүгін жаңа Қ дыбысымен танысатындарын айтады. Қ дыбысын қайталатамын. -Қ қандай дыбыс? -Қ дыбысын қандай түсті текшемен белгілейміз? Дид.ойын: «Сөз ата, тез ата»
Сергіту сәті
Жұмбақ шешу
Жердің бетін жабады. Бұл не аппақ мақтадай? Кәнеки кім табады? 2.Кішкентай ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар Қ әріпін ауада жазуды өтінеді. Әліппе -дәптермен жұмыс Үлгіге қарап, үзік сызықтарды қосып Қ әрпінің баспа түрін жазуды ұсынады. Кеспе дыбыстарды пайдаланып сөз құрастырып жазғызады.
Енді сөйлем айтатынын, сол сөлемде неше сөз бар екенін айтуды ұсынады. Мысалы. Далада қар жауып тұр Қа-ра-қат,қа –ла, қа-лақ, қо-нақ сөздерін буынға бөліп, Қ дыбысының орнын байқату.
|
42 әріп бар екенін айтады.
Қ дысысын айтады
Қ дыбысы дауыссыз дыбыс
Көк Қ әрпіне байланысты сөздерді таба біледі: Шаршамаймыз ешқашан Демаламыз бой жазып. Құстар болып ұшамыз, Көбелектей қонамыз
(қар)
(қой) Бірге ілесіп жазады.
Дәптерге жазады Мұқият қарайды, қызығушылық білдіреді.
Сөйлемде төрт сөз бар: дала, қар, жауып, тұр
|
Рефлексифті — түзету | Сұрақтар қояды:
-Бүгін қай дыбыспен таныстық? -Қ әрпі қандай дыбыс? -Сөздің қай жерінде кездеседі? Дымбілмес саған бүгінгі балалармен өткен ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіміз ұнады ма? Балаларға алғыс айтып, өзімен әкелген сыйлығн ұсынады. Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіне белсене қатысқан балаларды мақтап, мадақтау. |
Сұрақтарға жауап берді.
Қ дыбысымен. Қ әрпі дауыссыз дыбыс. Сөздің басында, ортасында, аяғында
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қ дыбысын қатыстырып сөз құрауды, оны талдауды
Болу керек: Дыбыс пен әріп туралы түсініктері.
Істей білу керек: Жұмбақты шеше алуды, кеспе әріптерді пайдаланып сөз құрауды, сөзден сөйлем құрауды және оны талдауды.