ШҚО Тарбағатай ауданы Жаңаауыл ауылы
«Қ.Қынов атындағы орта мектебі»КММ
Кадирова Алмас Асылбековна
Технология пәнің мұғалімі
Технология пәні. 9— сынып.
Сабақтың тақырыбы: Шалбарды модельдеу.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға шалбарды модельдеу туралы түсінік беруКөркем модельдеу мен техникалық модельдеу туралы мағлұматтарын дамыту. Араласу және топтағы жұмыс дағдысын қалыптастыру.
Оқыту әдістері:түсіндірмелі, индуктивтік, зерттеушілік, репродуктивтік.
Сабақ түрі: талдау сабағы.
Сабақ типі:Жаңа оқу материалын оқып үйрену сабағы.
Пайдаланған жаңа технологиялар: АКТ.
Сабақ барысы
Сұрақ — бізден, жауап — сізден
- Шалбар түрлері қандай?
- Күліш шалбар қай ғасырда, қай жылдары сәнге шыққан?
- Қазір қандай шалбар киеді?
Жаңа сабақ тақырыбы: Шалбарды модельдеу.Слайд көрсету.
- Көркем модельдеу
- міндеті;
- атауы;
- мата;
- силуэт;
- стиль;
- бөлшектерінің ерекшелігі;
- өңдеу;
- кімге,не үшін, неден;
Техникалық модельдеу
- модельдің сыртқы түрін зерделеу;
- модель материалының қасиеттерін зерделеу;
- базалық лекалоларды таңдау;
- Сызбаға фасондық сызықтар түсіру.
Шалбар түрлеріне талдау жасау.(слайд бойынша)
- Білгенге маржан. Капри шалбарының авторы – дизайнер Соня де Леннарт, ал аты алғаш рет көпшілікке көрсетілген Капри аралына байланысты.
- Галифе –мықын жағы кең, тізеден төмен қарай тар шалбар.Милитарлық стиль (әскери)
- Плаццо-шалбар (белдемше –шалбар)
- Шаровар сусылдаған жұмсақ матадан тігіледі, ұзына бойына кең, тобыққа келгенде тар.
- Гольф –шалбар(ағылшын -спорттық ойында киетін шақпақ матадан тігіледі)ХХ ғасырдың 20 жылдары сәнге спорттық киім ретінде енген.
Сарамандық жұмыс.
- Таңдаған шалбар үлгісінің көркем модельдеу және техникалық модельдеу бойынша эскиздерін сызу.
Үйге тапсырма:Жұмысты аяқтау.