Басы » Бастауыш сыныптар » С. Мұқанов «Жылқы» қысқа мерзімді жоспар

С. Мұқанов «Жылқы» қысқа мерзімді жоспар

С. Шарипов атындағы мектеп- интернатының

ІІ санатты бастауыш сынып мұғалімі

Избасова Ұлмекен Серікқызы

Мұғалімнің аты-жөні Пәні Сыныбы Сабақтың тақырыбы Күні
Избасова Ұлмекен Ана тілі 4 а ulmeken
Сілтеме 4-сынып Ана тілі  оқулығы, әдістемелік Алматы «Атамұра» 2011 жыл. Авторлары: С.Рахметова, Т.Әбдікәрімова, Р.Базарбекова

 

Жылқы  туралы нақыл, мақал сөздер, суреттер, презентация

 

Жалпы мақсаттар
  1. Жылқы жайында толық мағлұмат бере отырып,оны бағып баптауды үйрету.
    2. Оқушылардың ынтасын, қызығушылығын,бапкерлігін,шапшаңдығын дамыту.
    3. Оқушыларды зейінділікке, адамгершілікке, еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі Сыни ойлауды дамыту, алған білімдерін өмірмен байланыстыра білу
Негізгі идеялар Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу, ойларын еркін жеткізу.
Қолданылған модульдер Сұрақ — жауап, диалог, АКТ, СТО, диалогтік оқыту тәсілі, талантты және дарынды балаларды оқыту үшін бағалау, талдау жинақтау, ойын.
Сабақ бойынша жазбалар
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыты
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

 

 

 

 

 

Сары, қызыл, жасыл стикерлер арқылы топқа бөлу

 

 

 

 

 Бір-бірімізге шаттық шеңберін құра отырып, жақсы тілектерімізді «өрмекшінің торы» арқылы білдірейік

 

Стикерлер түстеріне орай топқа бөлінеді

 

2-минут
І.Үй тапсырмасы

Үй  тапсырмасын сұрау

“Бақшада” әңгімесін сұрау

  1. Портрет дегеніміз не?
    2. Мінездеумен қандай айырмашылығы бар?
    3. Балалар бақшада не істеді?
    4. Серік не нәрсеге таңданды?
    5. Картоп ауруы қалай аталады екен?
    6. Оны қалай емдеуге болады?
    7. Картоп ауруын емдейтін сұйық қалай аталады?

 

Ой қозғау

Жылқы туралы не білесіңдер?

Білемін Білгім келеді үйренгенім
Мінсе-көлік, жесе-тамақ, еті, сүті пайдалы    

Білемін бағанын толтырады.

 

Оқушылар топтық жұмысты орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

10-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ. Жаңа сабақ:
Сәбит Мұқановтың «Жылқы» атты әңгімесінен жылқы малының пайдасы жайлы керекті мәліметтер алайық

Жылқы малы туралы мағлұмат беру

 Жылқы жасына орай атаулары

 Құлын,тай, құнан, дөнен, бесті

Әңгімені оқып беру

Тізбектеп оқыту

Әңгімені оқып шыққанда қандай сезімде болдың? Сені таңғалдырған жайт болды ма?
2. Жылқының пайдасы жөнінде айтқан пікіріңді дәлелде.
Жылқының пайдасы Дәлел

Оқушы жауабы

 

Ренжідік, Аядық қуандық, таң қалдық

 

 

 

 

Оқушылар әңгімені тізбектеп оқи отырып, сұрақтарға жауап береді.

 

8 минут

                   Қолдану

Топпен жұмыс.

1 топ

Топтастыру   “жылқы”

2 топ

Бес жолды өлең

3 топ

Жылқы туралы мақал-мәтелдер

 

Бес жолды өлең «жылқы»

Жылқы

Қасқа, жирен

Жүгіреді, тулайды,жүйткиді

Жылқы-төрт түліктің бірі

Жануар

Жақсы атқа бір қамшы,

Жаман атқа мың қамшы.

Жақсы атын мақтар,

Жаман қатынын мақтар

Жақсы аттың тісін ашпа,

Жақсы адамның жасын сұрама.

Жақсы аттың жалын сатқанша,

Жақсы жігіттің арын сақта.

Білемін Білгім келеді үйренгенім
Мінсе-көлік, жесе-тамақ, еті, сүті пайдалы Жылқы туралы көптеген деректер Жылқының пайдасының көп екенін.
Білгім келеді және үйренгенім бағандарын толтыру 7 минут
Талқылау

 

. Әңгіме кімнің атынан баяндалған?
2. Қос дегеніміз не?
3. Жылқы етінің қасиеті қандай?
4. Жылқы терісі жөнінде не делінген?
5. Әңгімеден табиғат көрінісін беретін жолдарды тауып оқы.
6. Мәтіннен жылқының аналық мейрімі жөнінде айтылған тұсты тауып оқы.
7. Әңгімеден Мақан сөзін тауып оқы.
8. Үлкендер сендерді еркелетіп жақсы көргенде неге «ботам», «құлыным», «қозым» деп жақсы көретінін түсіндір

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

5 минут
                 Жинақтау.

Жылқы малы қандай мал?

Жылқы мінезді деп қандай адамдарды айтады?

Сыныпта жылқы мінезді оқушылар барма?

 

  Сұрақтарға өз ойларын айтады.. 3минут
Үйге тапсырма беру С. Мұқанов  «Жылқы» мәтінін оқып, жылқы туралы тың материал жинақтап келу 2-минут
                  Бағалау Формативті бағалау

Бағалау парақшасы арқылы бағалау

2 минут
 Рефлексия

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Қандай әсер алдыңдар?

Тілек ағашына

Стикерге өз ойларын жазып жапсырады.

1 минут
 

Сабақтан кейінгі рефлексия

 

Не сәтті өтті?

Неліктен?

 

Не сәтсіз өтті?

Неліктен?

 

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін

не істеймін?

Сабақтан кейін оқушылар топпен өткізген сабақтың қызықты екенін айтты. Әсіресе зерттеуге алынған оқушылармен сұхбат жүргізілді. Осындай сабақтар жалғасын тапса екен деп өз ойларын ортаға салды Оқушылар жылқы туралы бұрыннан білетіндерін айтты, 5 жолды өлеі, топтастыру жұмыстары сәтті өтті. Жылқы туралы мақал-мәтелдер жазу қиыншылық келтірді. Бағалау кезінде кейбір оқуышылар әділ бағаланбады.Асыра бағалау болды. Бағалау парақшасын бағалау критерийлері арқылы бағалауды үйрету

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *