Шагатаева Кулаим Джексембиевна
№39 орта мектеп-гимназиясы
Математика пәнінің мұғалім
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару, білімдерін толықтырып, логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың міндеттері: 1. Ондық бөлшектер тарауынан алған білімдерін толықтырады,
біледі, қорытынды жасай алады.
- Есептер шығару барысында қолдана алады, ойын жеткізеді
- Топпен жұмыс жасайды, бірін-біріне көмектеседі, бағалайды
Күтілетін нәтиже:1. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біліп, қорытынды
жасай алды.
- Есептер шығару барысында қолданды, дәлелдеді, түсіндірді.
- Топпен жұмыс жасады, бір-біріне көмектесті, бағалады.
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың түрі: білімді бекіту
Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО әдісі, сұрақ-жауап, топтастыру
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: тесттік тапсырмалар, сұрақтар қарапайымнан күрделіге қарай, плакатшалар, маркер, А-3 формат, слайдтар
Сабақтың жоспары.
Кезең | Сабақ бөлімдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау дескрипторлары |
Білім4-мин
|
ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық | Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, 4 топқа бөлу
Үй тапсырмасын сағат тілімен бір-біріне береді |
Топқа бөлінеді, топ басшыларын тағайындайды. Алтын ережені ұстанадыТоп басшысы үй жұмысының кім орындағанын, орындамағанын хабарлайды | Тапсырма толық орындалса – 3 бал толық емес болса, қателері болса – 2
Тек қана жазып қойса – 1 бал Мүлде орындама-ғанға – 0 бал |
Түсіну10 мин
|
Итермелеу сатысыСабақтың мақсатын ашу
|
Тақырыптармен жұмыс
|
Берілген тақырыптар бойынша ережесін жазады, мысал келтіреді, постерлерін қорғайды | Постерді қорғау, толық аша алу- 3 б топқа көмек беріп, құнды идеяның туындауы – 2 бал өз ойын қосқаны үшін – 1 бмүлде қатыспағаны үшін – 0 бал |
Қолдану15мин
|
Жаңа сабақКонструкциялау сатысы | Кітаппен жұмыс№1018
І. 3) 6,3-2,3+7,5=11,5 ІІ. 4) 9,5-5,3+3,3= 7,5 ІІІ. 5) 16-2,3+4,5 = 18,2 ІV. 6) 17,5 -2,5+13,82 =28,82
№1019 ІV. 2) 12,9-5,7+6,031= ІІІ. 4) 45,9+16,51-23,78= ІІ. 6) (8,12+16,9) – 15,086= І. 8) (101,9+0,653) – 72,111=
№1020 Мыс пен мырыштың қоспасының массасы 4,7 кг. Ондағы мырыш 1,9 кг. Қоспа құрамындағы мыстың массасын табыңдар
№1021 Үшбұрыштың периметрі 16,45 см, оның бірінші қабырғасы 6,75 см, екінші қабырғасы см. Үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын табыңдар.
№1023 1) 28 +7,28-3,183= 2) 6,583-4 + 2,017= 3) 9,65 + 5 – 3,865= 4) 15,613-8,013+12 = |
Топпен ақылдаса отырып, бір оқушыдан шығып, тақтаға орындайды, барлығы дәптерге жазып отырады | Есеп дұрыс шығарылса – 3 бал формулаға салып, бірақ қателері – 2 б тек берілгенін жазып, жақшаларды аша алады- 1 бал |
Талдау5 мин
|
Жаңа сабақты бекітуНұсқалау сатысы | Деңгейлік тапсырмалары
І деңгей. Жұлдызшаның орнына теңсіздік тура болатын цифрларды қой. 1) 5,* >5,8 2) 7,85 <7,*1 3) 8,98 <8,9*
ІІ деңгей. Есептеңдер 1) 2,83+15,2 2) 19-5,86 3) 6,91+(5,76-3,413)
ІІІ деңгей. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте. 1) 25,03+5 -0,31 2) 15 -7,81 + 2,99 Теңдеуді шеш х+(60-25,72)=127,86 |
Жеке-жеке орындайды | Тест толық дұрыс болса – 3 бал2 есеп дұрыс болса – 2 б
1есепке – 1 бал Барлығы қате болса – 0 бал |
Жинақтау5мин
|
Қорыту | Ондық бөлшектерді өмірмен байланыстыра аламыз ба? | Өз ойларын қышқаша айтып өтеді | Ойын жеткізе алғаны үшін – 3 б |
Бағалау
|
1.Сабақ барысында оқушы көзқарасы2.Өзара бағалау | Бармақпен бағалауКері байланыс
Ұпайлары бойынша
|
||
Үйге тапсырма | №1018 (1,2),№1019 (1,3,5,7)
№1022 |
Оқушыларды бағалау критерийлері:
Тапсырма | Дескриптор | Балл |
Үй жұмысына | Тапсырма толық орындалса –толық емес болса, қателері болса –
Тек қана жазып қойса – Мүлде орындама-ғанға – |
3 бал2 бал
1 бал 0 бал |
Постерді қорғау | Постерді қорғау, толық аша алу-топқа көмек беріп, құнды идеяның туындауы –
өз ойын қосқаны үшін – мүлде қатыспағаны үшін – |
3 бал2 бал
1 бал 0 бал |
Есептерге шығу | Есеп дұрыс шығарылса –формулаға салып, бірақ қателері –
тек берілгенін жазып, жақшаларды аша алады- |
3 бал2 бал
1 бал |
Деңгейлік тапсырмалар | Тапсырма толық дұрыс болса –2 есеп дұрыс болса –
1есепке – Барлығы қате болса – |
3 бал2 бал
1 бал 0бал |
қорытынды | Ойын жеткізе алғаны үшін – | 3 бал |
Бағалары
«3» — 8-10 бал
«4» — 11-13 бал
«5» — 14-15 бал