«Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: Кестелерді пішімдеу
Өткізген: ІІ санатты информатика пәні мұғалімі
Ж.Е.Улыкпанова
Күні | 21.02.2015 ж | Сынып | 6 | Пәні
Информатика |
||||||||
Сабақ тақырыбы | Кестелерді пішімдеу | |||||||||||
Сабақтың мақсаты | Оқушыларға кесте әзірлеп, әрлеп және түсін өзгертіп, шекара қосып, кестені бояп үйренеді | |||||||||||
Сабақтың түрі | Практикум элементтері бар түсіндірмелі сабақ | |||||||||||
Сабақтың әдісі | Сыни тұрғыдан ойлау, проблемалық, сұрақ- жауап, түсіндіру
Ой қозғау, Жеке, жұптық жұмыс |
|||||||||||
Оқыту нәтижелері: | — Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру; -Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; |
|||||||||||
Түйінді идеялар: | – Оқушыларды нақты шешім қабылдай білуге, жұппен жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу. | |||||||||||
Күтілетіннәтиже | Мәтіндік редакторда кесте құрып үйренеді. Сол кестені пішімдеп үйренеді | |||||||||||
Кезеңдері | Мұғалімніңіс-әрекеті | Оқушыныңіс-әрекеті | Бағалау | |||||||||
Ұйымдас
тыру 2 минут |
Оқушылар мен амандасу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасының қалыптасуына мүмкіндік жасау;
Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу |
Амандасу. «Көңілді сәт» сергіту сәті. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін түсіну;
Оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі |
Сабақ басында оқушыларға сыныптастарын бағалау ұсынылады. | |||||||||
Тұсаукесер
5 минут |
«Бұл кімнің қаламы?»ойыны (Өткенді қайталау)
1.Кесте дегеніміз?
|
Сұрақтарға жауап береді
1.Кесте дегеніміз-жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат
2-әдісі:Қою – Кесте – Кесте қосу(Вставка – Таблица – Вставить таблицу) батырмасын шерту арқылы кесте құра аламыз. Мұнда ашылған терезеде керекті ұяшық сандарын тышқанның сол жақ батырмасын басулы күйінде жылжыта отырып таңдаймыз. 3-әдісі:Қою – Кесте – Кесте салу (Вставка – Таблица – Нарисовать таблицу) командасын орындау арқылы кестені қарындашты пайдаланып, қолдан сыза аламыз.
|
Компьютер құрылғысы арқылы бағаланып отырады | |||||||||
3-минут |
|
|||||||||||
Жаңа сабақ
Мағынаны тану 10 минут |
Сынып ережесін еске түсіру. Оқушылар топқа бөлінеді: Кесте, жол, ұяшық болып 3 топқа бөлінеді. Оқушылар жұмбақ жауабын шешіп, өз топтарына орналасады
Тұрады ол жолдармен бағандардан, Топтық жұмыстың алғашқы тапсырмасы ребусты шешу:
Дәптерге күннің жадын жазу, тақырып жазу. Түйінді дәптерге түсіру. Сабақ барысында әр топқа төмендегідей тапсырмалар беріледі І топ «Кестені әрлеу үшін» ІІ топ «Кестенің ұяшықтарын қоршау, бояу» ІІІ топ «Кестеге енгізілген мәтінді пішімдеу, кесте ішін бояу» |
Екі жұлдыз бірұсыныс | ||||||||||
ІІІтапсырма«Өзіңді-өзің тексер»
10 минут |
Тақырып бойынша оқушыларға деңгейлік тапсырма беріледі (жеке тапсырма) | Оқулық 162-бет
1)А деңгейі танымдық тапсырмалар А) Кез-келген кестені ашыңдар Б) Кестені қоршауды орнатыңдар: ішкі шекараларды жуандығы 2,25 пт автотүсті тұтас сызықпен, сыртқы шекараларды қосарланған жуандығы 3пт көк түсті сызықпен В) Бірінші жолды қоршауды орнатыңдар: сыртқы шекараларды қосарланған жуандығы 3пт көк түсті сызықпен. С) Бірінші жол үшін құйып бояуды сұр түсті етіп орналастырыңдар 2) В деңгейі жартылай-іздену тапсырмалары а) Үлгі бойынша кесте құру б) Түспен өздерің қолданатын ақпарат тасығыштарды ерекшелеңдер в) Кестені түспен және шекаралармен әрлеңдер |
Өзара бағалау | |||||||||
ІҮ тапсырма
«Кім жүйрік?» 5 минут |
easyQuizzy бағдарламасы арқылы тест алу
1.Кестені әрлеу үшін жолақтың қандай тіркеме парағы қолданылады? А) Басты в) конструктор с) кестелер д) макет
А)
в)
с)
д)
а)
в)
с)
д)
А)
В)
С)
Д)
А) кестенің ішкі және сыртқы шекараларын қосуға В) кестенің ішкі шекараларын жеке қосуға С) кестені көрінбейтін етуге д) кестенің ішіндегі мәтіннің әрпін өзгертуге
|
Тест тапсырмасын орындау
|
Топ аралық бағалау | |||||||||
ББҮ кестесінқайтып оралу
2 минут |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер? | Үйрендім бағанын толтыру | ||||||||||
Бағалау
3 мин |
Ынталандыру мақсатында оқушылар бірін-бірі бағалайды | бағалайды. | ||||||||||
Үйгетапсырма
2 минут |
Кестелерді пішімдеу. Қосымша тапсырам: оқулық 164-бет С деңгейі Өзіндік шығармашылықты қажет ететін тапсырмалар | Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу | ||||||||||
Рефлексия
3мин |
-Оқушымен мұғалім арасындағы дұрыс қарым-қатынасты тудыру.
-Оқушылардың өзін-өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым-қатынас принципін үйрету; — Мен бүгінгісабақта не білдім? -Маған не қызықтыболды? — Маған қиындық тудырған … — Бүгінгібілгенімдіболашақта …… пайдаланамын |
Сабақтың тақырыбы: Кестелерді пішімдеу
- Сабақтың мақсаты: Кесте әзірлеп, әрлеп және түсін өзгертіп, шекара қосып, кестені бояп үйренеді
- Кестемен жұмыс жасаудың мүмкіндіктерін игерте отырып практикада кеңінен қолдануға және ақпараттық –технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту.
- Өз ойларын, пікірлерін тұжырымды түрде қорғай білуге , сыпайы қарым-қатынас жасауға, ұжымдық-топтық сезімді ояту, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Тұсаукесер:
ІІІ. ББҮ кестесін тотыру
Білемін | Білгім келеді | Үйрендім |
- IV. Мағынаны тану:
Топқа бөлу. Үш топқа бөлу: Кесте, Жол, Ұяшық. Оқушылар корточка таңдап алады. Корточкада жұмбақтар жасырылған. Жұмбақ шешімін тауып, оқушы жұмбақ шешімі бойынша сол топқа отырды.
Ребус шешу:
Оқушылар ребус шешкеннен соң, бүгінгі сабақ тақырыбы ашылды.
Оқулықпен және мәтінмен жұмыс : Дәптерге күннің жадын жазу, тақырып жазу. Түйінді дәптерге түсірді. Тақырыппен танысу. Сабақ барысында әр топқа төмендегідей тапсырмалар беріледі:
- “Өзіңді – өзің тексер» Тақырып бойынша оқушыларға деңгейлік тапсырма беріледі (жеке жұмыс)
VІ. «Кім жүйрік» easyQuizzy бағдарламасы арқылы тест орындау
VІІ. ББҮ кестесін тотыру
Білемін | Білгім келеді | Үйрендім |
VІІІ. Бағалау
- IX. Үйге тапсырма беру
- Рефлекция
ки жуйрик тесттинин жауабын бола ма