Жамбыл облысы
Меркі ауданы
№44 орта мектеп
Надырбаева Бахтыкуль Зикириллақызы
Сабақтың тақырыбы: «Ата үміті» хикаятындағы Омаш бейнесі.
Сабақтың мақсаты:
«Ата үміті» хикаятындағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерге мінездеме бере отырып,Омаш бейнесін ашу
Сабақтың міндеті:
- Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту;
- Сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап беруге үйрену;
- Топтық жұмыс арқылы бір-бірінің ойын бағалауға, ынтымақтастыққа баулу.
Оқыту технологиясы: АКТ,СТО, СКТ,оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі:тұжырымдамалық карта,СКТ,бір айналымды сөз,ойтолғау.
Сабақтың көрнекілігі: слайд көрсетілімдері, Де Бононың қалпақтары
Сабақтың формалары: топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі. 2-мин
- Сәлемдесу,түгендеу.
- Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру (тренинг)
- Бағалау парақтарын үлестіру
- II. Үй тапсырмасын сұрау.
1.Тұжырымдамалық картамен жұмыс. 7-мин
Бағалау критериилері:
1.Тақырып қоя білуі;
2.Қорғау барысында айшықты сөздердің қолданылуы;
3.Әңгімедегі эпизоттық суреттің бейнеленуі.
2.«Ата үміті»хикаятына сатылай кешенді талдау жасау. 5-мин
III. Жаңа сабаққа қызығушылықты ояту:
3-тапсырма. Сөзжұмбақ шешу 2-мин
1.Зорекерлік сөзі қандай мағынаны білдіреді?
2.Жусанның дәрі жасайтын түрі
- «Ата үміті» хикаятында қандай құстың ұясы бұзылып,балапаны отқа тасталынды?
4.Күрке сөзінің синонимі
З |
О |
р |
л |
ы |
қ |
ш |
ы |
л |
д |
ы |
қ |
д |
е |
р |
м |
е |
н |
е |
т |
о |
р |
ғ |
а |
й |
ш |
а |
й |
л |
а |
Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру:
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Ата үміті» хикаятындағы Омаш бейнесі.
4-тапсырма. «Бір айналымды сөз» әдісі 3-мин
1-топ «Обал» 2-топ «Адал» 3-топ «Арам»
5-тапсырма «Ата үміті»хикаятындағы Омаш бейнесін сомдау 10-мин
1-топ Тоқсанбай қарт пен немересі Ергешбайдың Омашпен алғаш кездесуі.
2-топ Тоқсанбай қарттың дермене жинаудан бас тартып үйіне қайту үшін Омаштан рұқсат сұраған сәті.
3-топ Омаштың ақша ұрланды деп Тоқсанбай қартқа жалған айтқан сәті
Семантикалық картамен жұмыс
№ | Үзінді Кейіпкер | Омаш | Тоқсанбай қарт | Әжесі | Ергешбай |
1 | -Қалай ,құлыным, осы жер жақсы ғой деймін,ә? | ||||
2 | Нандарың сағырдам болып қалған екен,өңешті қытықтап бара жатыр. | ||||
3 | -Құдайым-ау,аман көреді екенмін ғой сені де. | ||||
4 | Ата,ататай,ақша жоқ!Ұрлап кетіпті! | ||||
5 | Торғайдың жұмыртқасының жанында тауықтың жұмыртқасы түк емес. |
- Жаңа сабақты бекіту:
6-тапсырма . Де Бононың қалпақтары: мәтіннен ой түйіндеудің 4 тәсілі. 7-мин
Сары қалпақ — Позитив тұстары қандай болды?
Оның артықшылығы қандай?
Маған не ұнайды?
Оң тармақтарын жазыңыз.
Қара қалпақ — Жағымсыз
Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз?
Қандай проблемалар бар?
Маған не ұнамайды?
Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.
Жасыл қалпақ — Креатив
Менде қандай идеялар бар?
Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын?
Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз.
Ақ қалпақ — Фактілер
Менде қандай ақпарат бар?
Маған қандай ақпарат алу қажет?
- Қорыту: Кейіпкерлерге психологиялық хат 5-мин
- Омашқа жазғыру хаты
- Тоқсанбай қартқа өкініш хаты
- Ергешбайға ризашылық хаты
VI.Үйге тапсырма беру:
«Адамның ең асыл қасиеті-жақсылық»тақырыбына эссе жазу. 2-мин
Бағалау .Бағалау парағы арқылы 2-мин