Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » «Ата үміті» хикаятындағы Омаш бейнесі

«Ата үміті» хикаятындағы Омаш бейнесі

Жамбыл облысы
Меркі ауданы
№44 орта мектеп
Надырбаева Бахтыкуль Зикириллақызы

         Сабақтың тақырыбы: «Ата үміті» хикаятындағы Омаш   бейнесі.

   Сабақтың мақсаты:

         «Ата үміті» хикаятындағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерге         мінездеме бере отырып,Омаш бейнесін ашу

    Сабақтың міндеті:

  • Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту;
  • Сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап беруге үйрену;
  • Топтық жұмыс арқылы бір-бірінің ойын бағалауға, ынтымақтастыққа баулу.

 

   Оқыту технологиясы: АКТ,СТО, СКТ,оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

 

  Сабақтың түрі: аралас сабақ.

   Сабақтың әдісі:тұжырымдамалық карта,СКТ,бір айналымды сөз,ойтолғау.    

  Сабақтың көрнекілігі: слайд көрсетілімдері, Де Бононың қалпақтары

  Сабақтың формалары: топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.

  Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. 2-мин
  2. Сәлемдесу,түгендеу.
  3. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру (тренинг)
  4. Бағалау парақтарын үлестіру
  5. II. Үй тапсырмасын сұрау.

1.Тұжырымдамалық картамен жұмыс. 7-мин

  

                    Бағалау критериилері:

1.Тақырып қоя білуі;

2.Қорғау барысында айшықты сөздердің қолданылуы;

3.Әңгімедегі эпизоттық суреттің бейнеленуі.

            

2.«Ата үміті»хикаятына сатылай кешенді талдау жасау. 5-мин

 

III. Жаңа сабаққа қызығушылықты ояту:

                 3-тапсырма. Сөзжұмбақ шешу   2-мин

1.Зорекерлік сөзі қандай мағынаны білдіреді?

2.Жусанның дәрі жасайтын түрі

  1. «Ата үміті» хикаятында қандай құстың ұясы бұзылып,балапаны отқа тасталынды?

4.Күрке сөзінің синонимі

 

 

З

 

О

 

р

 

л

 

ы

 

қ

 

ш

 

ы

 

л

 

д

 

ы

 

қ

 

 

д

 

е

 

р

 

м

 

е

 

н

 

е

 

 

 

т

 

о

 

р

 

ғ

 

а

 

й

 

 

 

ш

 

а

 

й

 

л

 

а

 

 

                   Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру:

Бүгінгі  сабағымыздың тақырыбы: «Ата үміті» хикаятындағы Омаш   бейнесі.

 

4-тапсырма.  «Бір айналымды сөз» әдісі   3-мин

 

1-топ  «Обал»              2-топ  «Адал»          3-топ  «Арам»

 

5-тапсырма   «Ата үміті»хикаятындағы Омаш бейнесін сомдау   10-мин

 

1-топ  Тоқсанбай қарт пен немересі Ергешбайдың Омашпен алғаш   кездесуі.

2-топ  Тоқсанбай қарттың дермене жинаудан бас тартып үйіне қайту үшін    Омаштан рұқсат сұраған сәті.

 

3-топ   Омаштың ақша ұрланды деп Тоқсанбай қартқа жалған айтқан сәті

 

                              Семантикалық картамен жұмыс

 

         Үзінді         Кейіпкер Омаш Тоқсанбай қарт Әжесі Ергешбай
 1 -Қалай ,құлыным, осы жер жақсы ғой деймін,ә?
 2 Нандарың сағырдам болып қалған екен,өңешті қытықтап бара жатыр.
 3 -Құдайым-ау,аман көреді екенмін ғой сені де.
 4 Ата,ататай,ақша жоқ!Ұрлап кетіпті!
 5 Торғайдың жұмыртқасының жанында тауықтың жұмыртқасы түк емес.

 

  1. Жаңа сабақты бекіту:

 

            6-тапсырма .  Де Бононың қалпақтары: мәтіннен ой түйіндеудің 4 тәсілі. 7-мин

 

Сары қалпақ — Позитив тұстары қандай болды?                                            

Оның артықшылығы қандай?

Маған не ұнайды?

Оң тармақтарын жазыңыз.

 

Қара қалпақ — Жағымсыз

Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз?                                              

Қандай проблемалар бар?

Маған не ұнамайды?

Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.

 

Жасыл қалпақ — Креатив

Менде қандай идеялар бар?

Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын?

Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз.

 

Ақ қалпақ — Фактілер

Менде қандай  ақпарат бар?

Маған қандай ақпарат алу қажет?

 

 

  1. Қорыту:     Кейіпкерлерге психологиялық хат      5-мин

 

  1. Омашқа жазғыру хаты
  2. Тоқсанбай қартқа өкініш хаты
  3. Ергешбайға ризашылық  хаты

 

 

                      VI.Үйге тапсырма беру:   

«Адамның ең асыл қасиеті-жақсылық»тақырыбына эссе жазу. 2-мин

 

                   Бағалау .Бағалау парағы арқылы 2-мин

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *