Жамбыл облысы
Меркі ауданы
№44 орта мектеп
Надырбаева Бахтыкуль Зикириллақызы
Сабақтың тақырыбы |
Тақырыбы: Қорқыт ата аңыздары |
|
Сілтеме | С.Мақпырұлы,А.Қыраубайқызы,К.Құрманбай «Қазақ әдебиеті» оқулығы,«Оқыту ізденіс оқу ретінде және ізденіс оқыту ретінде»С.Мирсеитова
Сабақ жоспары |
|
Жалпы мақсаты | Оқушыларды жаңа білім беру талабына сай сусындатуға күш салу.Халқымыздың көне тарихын,өнегелі тағылымын ұғындыру. Көне мұраларымызды құрметтеуге үйрету. | |
Міндеттер: | 1) Қорқыт атаның әдеби кейіпкер ретіндегі бейнесін ашу.;2) қосымша ақпарат көздерімен жұмыс істеуге дағдыландыра отырып, ойлау дағдыларын дамыту;
3) ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу.
|
|
Сабақтың көрнекілігі | Слайд, Қорқыт атаның суреттері, «Қорқыт ата» кітабы, FILA кестесі,бағалау парағы, геометриялық фигуралар. | |
Әдіс-тәсілдері | FILA кестесі,зымыран сұрақтар,ой толғау,тұжырымдамалық карта | |
Оқыту нысаны | Топпен жұмыс | |
Тапсырмалар | Қорқыт ата мұрасы туралы ізденіс(жеке,топпен) |
Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | ||
1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушыларды түгендеу
Топқа бөлу
|
Топқа бөлініп, үй жұмыстарын айтады. | ||
Зымыран сұрақтар:1.Қорқыт ата кім болған?Тарихи тұлға
2.Қай дәуірде өмір сүрген? YIII-IX ғас. 3.Қорқыт ата айтқан нақыл сөздер қайда жинақталған?
5«Қорқыт ата» кітабын қазақ тіліне аударған кімдер? 6.Қорқыттың қобызшылық өнерін жалғастырушылар туралы не білесіңдер? 7.Аңыз дегеніміз не?
|
Оқушылардың жауабы. | ||
Проблемалық мәтін беріліп, оқушыларға проблема тудырылады және FILA кестесін пайдаланып жұмыс жасау тапсырылады.FILA сызба нұсқасын қолдану ақпаратты жүйелеуге мүмкіндік береді, ойлау қабілеттерін дамыта отырып,проблеманы шешуге қол жеткізеді.
1.Мәтін мазмұны беріледі 2.Проблеманы шешу жоспарын құрады |
Топпен жұмыс жасайды | ||
Қорқытқа байланысты аңыздар бойынша жұмыс
Оқушыларға флипчарт таратылып, қарындаш, фламастер беріледі. (10 минут) |
Оқушылар өз ойларын,түсінгендерін қағазға түсіреді. | ||
Ой толғау(5 минут)Қорқыттың «Аққу»күйі қосылып, оқушылар күй сазымен
«Қорқыт туралы аңыздардың бүгінгі ұрпаққа берері не?» деген тақырыпқа ойтолғау жазады. Кері әсер парағы |
|||
|
|||
БағалауОқушыларға бағалау парағы беріліп,бір-бірін бағалайды.
Бағалау критериилері: 1.Үй жұмысы бойынша 2.Жеке жұмысы 3.Топпен жұмысы 4.Топ арасындағы белсенділігі (3 минут) |
|||
ҚорытындылауҮйге тапсырма: «Қорқыт туралы аңыздардың бүгінгі ұрпаққа берері не?» деген тақырыпқа ойтолғау жазады.
|