Басы » Кембридж бағдарламасы » Қазақ тілі пәнінен 8 -сыныпқа қысқа мерзімдік жоспарлар топтамасы

Қазақ тілі пәнінен 8 -сыныпқа қысқа мерзімдік жоспарлар топтамасы

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ тілі  пәнінен 8 -сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

30.09.2014 ж  Қазақ тілі  1-сабақ 2-күн  8-сынып
Тақырыбы Сөйлемнің түрлері.  Хабарлы сөйлем
Мақсаты Сөйлемнің мағыналық түрлерімен таныстыру,
Түйінді идея Сөйлемнің мағыналық түрлерін танып үйрену
Күтілетін нәтиже Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай төрт түрге  бөлінетінін  біледі, жұптық және топтық жұмыстар арқылы өз ойларын дәлелдеп үйренеді.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, Сыни тұрғыдан ойлау Қолданылатын әдіс- тәсілдер Топтық,жұптық жұмыс, Венн диаграммасы, инсерт, 
Сабақ кезеңдері
Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу (7мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру Сәлемдеседі,Оқушыларды зергерлік бұйымдар арқылы топқа бөледі.

Бағалау парақта-рын таратады.

үй тапсырмасын тексереді

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді. 

 

 

Берілген сұраққа жауап береді,

Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы,Зергерлік бұйымдар суреті,
Түсіну (23мин) Мәтінмен танысу. 4 түрлі сөйлем беріледі.Хабарлы-сұраулы, Х-лепті, Х-бұйрықты Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. Топпенталқылайды,  біреуі шығып, постер қорғайды.Берілген сөйлемдердің бір-бірінен ерекшелігін түсіндіреді Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер дәптер
Қолдану(8 мин) 3- тапсырма15-жаттығу

 

Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі3 топқа бөлініп беріледі

 

Жеке жұмыс-мәтінмен танысады.Топтық жұмыс-сөйлем түрлеріне мысал келтіреді, дәптерлеріне жазады Сыни тұрғыдан ойлау Түртіп алу
Талдау(5 мин) 16-жаттығу Тапсырма береді, бақылайды, Мәтіндегі азат жолдағы сөйлем санын анықтау Сыни тұрғыдан ойлау дәптер
 Жинақтау(2 мин) Сабақ туралы өз ойларын жаздыру Рефлекция жаздырады Рефлекция жазады, мұғалімге береді Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Бағалау(1 мин) Өзін- өзі бағалау Оқушылардың бағалауларын жинайды, қорытынды бағасын қояды Бағалау бетшелерін тапсырады Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  17-жаттығу. Мәтіндегі сөйлемдердің ара жігін  ажырату. «Қазақ жері-ежелгі адамдар мекені» тақырыбында эссе

 

 

 

 

 

 

Кумисай Кансултановнаның  қазақ тілі  пәнінен 8 -сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

30.09.2014 ж Қазақ тілі  1-сабақ 2-күн  8- сынып 
Сабақ тақырыбы: Бұйрықты сөйлем  2-сабақ
Жалпы мақсат:  Бұйрықты сөйлем жайлы түсініктері молаяды.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:  Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіреді. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Қадағалауға, бақылауға үйренеді 
Сабақта қолданылатын материалдар: А-3 парағы,флипчарт, стикерлер, оқулық, жетондар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерАКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері: Оқулық, шың кітабы
Тапсырмалар: Топтастыру, Венн диаграммасы.
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу физминутка арқылы оқушы көңілін көтеру.     2 минут
Үй тапсырмасын сұрау. 29- жаттығуды сұрау.                           5 минут.

 

Теориясы «Білу» (Кім? Не?)Қашан? Қайда? Не істеді? Сөйлем дегеніміз не?Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?

Бұйрықты сөйлем дегеніміз не?

Бұйрықты сөйлемнің  баяндауышы қандай жолмен жасалады?

Бұйрықты және лепті сөйлемдердің жасалу жолдарында айырма бар ма?

5 минут
Теориясы «Түсіну» (Неге? Неліктен? Не үшін?) Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрін сызба арқылы түсіндір

Түрі Ережесі
Хабарлы сөйлем Хабарлау, баяндау, суреттеу мақсатында айтылатын сөйлем.
Сұраулы сөйлем Бір нәрсе жайында сұрап білу мақсатында айтылатын сөйлем
Бұйрықты сөйлем Бұйыру, тілек, өтініш ету мақсатында айтылатын сөйлем.
Лепті сөйлем Сөйлеушінің көңіл –күйін (қуану,ренжу, өкіну т.б.) білдіру мақсатында айтылатын сөйлем.
6 минут
Практикасы «Қолдану»
  1. Етістіктің бұйрық райының ІІ жақ жекеше, көпше түрі мен ІІІ жақ түріне мысал келтір.
  2. –шы, -ші жұрнағы арқылы жасалатын бұйрық райға мысал келтір.
7 минут
Теориясы «Талдау»(Салыстыр, айырмашылығы неде? т.б.) І топқа 30-жаттығу.ІІ топқа 31-жаттығу.

ІІІ топқа 32-жаттығу.

7 минут
Теориясы «Жинақтау» І топқа. Бұйрықты сөйлемді топтастырып жаз.ІІ топқа Төмендегі берілген сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түріне ажырат, тиісті тыныс белгісін қой.

  1. Жадырап, жапырағын жайып жайдары жаз да келді…
  2. Неткен ғажап көріністер … Тау бауырынан жылжып аққан бұлақ суы қандай тұп-тұнық…
  3. Түкті кілем жайғандай кең жазира даланы көргендерің бар ма …

ІІІ топқа  Венн диаграммасы арқылы хабарлы сөйлем мен бұйрықты сөйлемнің айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыр.

5  минут
Практикасы «Бағалау» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Өз ойыңыз?) Бұрықты және лепті сөйлемдердің жасалу жолдарында айырма бар ма? Сен қалай ойлайсың? Мысалмен дәлелде. 5 минут
Бағалау 

 

 

Формативті  бағалау. 1 минут
Үйге тапсырма 33- жаттығуды орындауға беру. 1 минут
Рефлексия Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын 1 минут

 

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ тілі  пәнінен 8 ә -сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

21.10.2014 ж Қазақ тілі  1-сабақ 2-күн  8ә — сынып 
Сабақ тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
Жалпы мақсат: Тұрлаусыз мүше мен толықтауышты  өз бетімен меңгереді.  Толықтауыштың жасалу жолын, байланысу, мағыналық түрін, құрамын түсінеді. Теориялық білімдерін практикада жүзеге асыруы.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:   Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде ойлау үдерісі жүзеге асады. Диалог арқылы кумулятивтік, зерттеушілік әңгімеге түседі. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Бірлесе топта жұмыс істеуі, ЖАДА жүзеге асуы. 
Сабақта қолданылатын материалдар: А-3 парағы,флипчарт, стикерлер, оқулық, жетондар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерАКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс
  5. Блум таксономиясы, топтастыру, Венн диаграммасы, «Ортадағы қаламсап», зерттеушілік әңгіме.

 

Дерек көздері: Оқулық, шың кітабы
Орындалатын тапсырмалар
Психологиялық ахуал туғызу2 мин
  1. «Сенің атыңды кім және не үшін қойды?»

Оқушылардың өз аты туралы әңгімелеуін тапсыру.

  1. Топқа бөлу: Сөйлем мүшелері бойынша топқа бөлу.

«Бастауыш», «Баяндауыш», «Толықтауыш».

 

Теориясы «Білу» (Кім? Не?)Қашан? Қайда? Не істеді? «Ортадағы қаламсап» стратегиясы

  1. Бөрік – адамға көрік осы мысалдағы бастауыш пен баяндауыштың жасалу жолын айт?
  2. Ер жігіттің екі сөйлегені – өлгені осы мысалдағы бастауыш пен баяндауыштың жасалу жолын айт?
  3. Бұл – үлкен қуаныш осы мысалдағы бастауыш пен баяндауыштың жасалу жолын айт?
  4. Тұрлаусыз мүше дегеніміз не ?
  5. Тұрлаусыз мүшелер нешеге бөлінеді?
  6. Тұрлаулы мүшеден тұрлаусыз мүшенің қандай айырмашылығы бар?

 

Сұрақтар Иә Жоқ
1 Сілтеу есімдігі мен жіктеу есімдігінің ІІІ жағынан болған бастауышты, сондай-ақ зат есім, сын есім, есімшеден болған бастауыштарды көршілес тұрған зат есімнен болған сөйлем мүшесінің анықтауышы деп шатыстырмау үшін бастауыштан кейін сызықша қойылады ма? *
2 Бастауыш  есімше, баяндауыш одағай болғанда араларына сызықша қойылады ма? *
3 Сан есімнен болған бастауышты күделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін соңына сызықша қойылады ма? *
4 Бастауыш та, баяндауыш та үстеуден болса араларына сызықша қойылады ма? *
5 Алдау – зұлымдық, Алдану – ақмақтық бастауыш тұйық етістік, баяндауыш зат есімнен болған ба? *
6 Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады ма? *
7 Менің мақсатым – еліме пайдалы азамат болу мысалы мына ережеге жата ма? Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есім болса, араларына сызықша қойылады. *

 

 

4 минут
Теориясы «Түсіну» (Неге? Неліктен? Не үшін?) І топқа толықтауыштың жасалу жолын «топтастыру» стратегиясы бойынша топтастырып жаз.ІІ топқа тұрлаусыз мүшенің тұрлаулы мүшеден айырмашылығын ажырат.

ІІІ топқа толықтауыш құрамына қарай нешеге бөлінетіндігін айт және мысалмен дәлелде.

6 минут
Практикасы «Қолдану»  І топқа 45- жаттығу. (оқулықтағы шарты бойынша орындау)ІІ топқа 46- жаттығу. (оқулықтағы шарты бойынша орындау)

ІІІ топқа толықтауыштың жасалу жолына мысал жаз.

  1. Күрделі зат есімнен, сын есімнен, сан есімнен, тұйық етістік, есімшеден
  2. Негізгі сөз бен көмекші есім не көмекші етістік арқылы
  3. Туралы, жөнінде, жайында шылауларының қатысуы арқылы

 

 

 

15 минут
Теориясы «Талдау»(Салыстыр, айырмашылығы неде? т.б.) Венн диаграммасы. 

Тура                             Ортақ                   Жанама

(Барыс, жатыс,шығыс, көмектес септіктері тұлғасындағы және туралы, жөнінде, жайында шылауларыментіркесіп  келген толықтауыш)

қасиеті

 

Табыс септік тұлғасындағы толықтауыш
Толықтауыштұрлаусыз мүше

 

 

 

 

 

3 минут
Теориясы «Жинақтау» Толықтауыш бойынша алған біліміңді жинақта 5 минут
Практикасы «Бағалау» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Өз ойыңыз?) Сен қалай ойлайсың барлық сөз табы толықтауыш бола ма? 5 минут
Үйге тапсырмасын  беру  Мұғалімнің іс-әрекеті47 — жаттығуды орындау тапсырылады. 1 мин
 Бағалау Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Бағдаршам бойынша бағалау. 2 мин
Рефлексия  Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады. 2 мин

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ тілі  пәнінен 8 ә -сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

22.10.2014 ж Қазақ тілі  1-сабақ 2-күн  8ә — сынып 
Сабақ тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш 2-сабақ
Жалпы мақсат: Толықтауыштың жасалу жолын, байланысу, мағыналық түрін, құрамын түсінеді. Теориялық білімдерін практикада жүзеге асыруы.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:   Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде ойлау үдерісі жүзеге асады. Диалог арқылы кумулятивтік, зерттеушілік әңгімеге түседі. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Бірлесе топта жұмыс істеуі, ЖАДА жүзеге асуы. 
Сабақта қолданылатын материалдар: А-3 парағы,флипчарт, стикерлер, оқулық, жетондар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерАКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс
  5. Блум таксономиясы, топтастыру, Венн диаграммасы, «Ортадағы қаламсап», зерттеушілік әңгіме.

 

Дерек көздері: Оқулық, шың кітабы
Орындалатын тапсырмалар
Психологиялық ахуал туғызу2 мин
  1. «Жұмыр қылыш»

Оқушылардың өз аты туралы әңгімелеуін тапсыру.

  1. Топқа бөлу: Мақал – мәтел бойынша топқа бөлу.

 

Теориясы «Білу» (Кім? Не?)Қашан? Қайда? Не істеді? «Ортадағы қаламсап» стратегиясы

  1. Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?
  2. Толықтауыштың байланысу түрі қандай?
  3. Тура жәнежанама толықтауыштар қалай жасалады?
  4. Толықтауыш дегеніміз не?
  5. Толықтауыш құрылысына қарай нешеге бөлінеді?

47 – жаттығуды сұрау.

4 минут
Теориясы «Түсіну» (Неге? Неліктен? Не үшін?) Төменде берілген сөздерді атау және ілік септіктерден басқа септіктерге қойып, толықтауыш етіп сөйлем құраңдар.Ана, бес, келген, оқу, көрікті 6 минут
Практикасы «Қолдану»  48- жаттығу. (оқулықтағы шарты бойынша орындау) 

 

 

15 минут
Теориясы «Талдау»(Салыстыр, айырмашылығы неде? т.б.) Төменде берілген сөйлемдерден толықтауышты тауып, құрылысына қарай талдаТіршілік

Асылы, адам – өз өмірінің суретшісі. Ол өмірді сырлап бояуға, оған ажар, түр беруге, оны әшекейлеп өрнектеуге еңбек етеді.Әрбір адам өзінің өмір жолының сара, сәулелі болғанын жақсы көреді.Оның ой-тілегі, демалмай істеген қызметі – өмірдің барометрі. Өмір бойы құмырсқадай қыбырлап еңбек еткен дүниеге терең түсініктілікпен өзгеше қарайды. Осы жолда ол өзінің ойын, күшін, қуатын сарп етеді де,өмірді өз тағынан құлатпайды. Туа өмір үшін күшін, қуатын, ой – қиялын жұмсап үйренген  ол еңбекке әбден үйреніп алады  да, еңбексіз отыра алмайды.

3 минут
Теориясы «Жинақтау» Толықтауыш  тақырыбы бойынша сөзжұмбақ немесе ребус құрастыр 5 минут
Практикасы «Бағалау» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Өз ойыңыз?) «Біздің сынып» атты тақырыпта мақала жаз 5 минут
Үйге тапсырмасын  беру  Көркем шығармадан толықтауыштың құрылысы мен мағыналық түріне мысалдар жаз. 1 мин
 Бағалау Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Бағдаршам бойынша бағалау. 2 мин
Рефлексия  Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады. 2 мин

 

 

 

Кумисай Кансултановнаның  қазақ тілі  пәнінен 8 ә -сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

 

8-сынып Қазақ тілі 13.11.2014ж Қыдырова Ғалия
Тақырыбы Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау
Мақсаты  Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталай отырып, білімдерін бекіту. Мәтін арқылы отанын сүюге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталай отырып, білімдерін бекітеді. Мәтін арқылы отанын сүюді үйренеді.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру Сәлемдеседі,Оқушыларды топқа бөледі.

үй тапсырмасын тексереді

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді.Берілген сұраққа жауап береді, Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) 56-ж. 1-тапсырмаМәтінмен танысу. Сыйрық туралы

 

Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. Мәтінді топпен  талқылайды,  біреуі шығып, қорғайды.  Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер оқулық
Қолдану(10 мин) 2- тапсырма  Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі3 топқа бөлініп беріледі

 

Ж.Ж.мәтінмен танысады. Т. жұмыс 1-топ . Сыйрықтың айтпақ ойын жалғастырады.2-топ Сыйрыққа мінездеме береді.

3-топ идеясы тур айту. Соңғы абзацты талдау

Сыни тұрғыдан ойлау Кітап, дәптер
Талдау(15 мин) 3-тапсырма57-ж. Тапсырма береді, бақылайды, 1-т мазмұнын ашу2-т Морф талдау

3-т Синтаксистік талдау

Бірлескен оқу Дәптер 
 Жинақтау(2 мин) Сабақ туралы өз ойларын жаздыру Рефлекция жаздырады Рефлекция жазады, мұғалімге береді Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Бағалау(1 мин) Өзін- өзі бағалау Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Қайдардың өлеңін талдау 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 18.11.2014ж. Ғ. Қыдырова
Тақырыбы Сөйлемнің айқындауыш мүшелері
Мақсаты   Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінік қалыптастыру,жаттығу арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінеді,жаттығу арқылы тақырыпты меңгереді.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру (тұрлаусыз мүшелер туралы) Сәлемдеседі,Оқушыларды топқа бөледі. Сабаққа қолайлы орта қалыптастырады.

үй тапсырмасын тексереді

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, геометриялық фигуралар арқылы өз мінез құлқын танып біледі,топқа бөлінеді.Берілген сұраққа жауап береді, Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) Тақырыпты түсіну Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. Ж.Ж.мәтінмен танысады, топпен  талқылайды,  біреуі шығып, қорғайды.  Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, бірлескен оқу оқулық
Қолдану(10 мин) 3- тапсырма  Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі3 топқа бөлініп беріледі:

1  тұрлаулы мүшелерге мысал;

2 тұрлаусыз мүшеге мысал

3 тыныс белгісіне мысал

 

Ж.Ж.мәтінмен танысады. Т. жұмыс 1-топ тұрлаулы мүшелерге мысал келтіреді.2-топ тұрлаусыз мүшеге мысал

3-топ тыныс белгісіне мысал

Сыни тұрғыдан ойлау Кітап, дәптер
Талдау(15 мин) 4-тапсырма58-ж. Тапсырма береді, бақылайды, Жаттығуды орындайды. Бірлескен оқу Дәптер 
 Жинақтау(2 мин) Сабақ туралы өз ойларын жаздыру Рефлекция жаздырады Рефлекция жазады, мұғалімге береді Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Бағалау(1 мин) Өзін- өзі бағалау Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Көркем әдебиеттен мысал жазу 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 20.11.2014ж. Ғ.Қыдырова
Тақырыбы Сөйлемнің айқындауыш мүшелеріне жаттығу
Мақсаты   Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінік қалыптастыру,жаттығу арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінеді,жаттығу арқылы тақырыпты меңгереді.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(7мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру (айқындауыш мүшелер туралы) Сәлемдеседі,Оқушыларды топқа бөледі. Сабаққа қолайлы орта қалыптастырады.

үй тапсырмасын тексереді

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, ән айтады,топқа бөлінеді.Берілген сұраққа жауап береді, жазған мысалдарын оқиды,тексереді. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) Тақырыпты түсіну.айқындауыштың түрлерінің бір-бірінен айырмашылығын түсіндіру Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. айқындауыштың түрлерінің бір-бірінен айырмашылығын ережеге сүйене отырып түсіндіреді. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, бірлескен оқу оқулық
Қолдану(10 мин) 3- тапсырма60-жаттығу Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі  Ж.Ж.мәтінмен танысады. Жаттығуды жазады.  Сыни тұрғыдан ойлау Кітап, дәптер
Талдау(15 мин) 4-тапсырма«СТОП КАДР» Тапсырма береді, бақылайдыСөйлем оқиды Берілген мысалдардан айқындауышты табады Бірлескен оқу Дәптер 
 Жинақтау(2 мин) Сабақ туралы өз пікірін білдіру Рефлекция беру Рефлекция айтады Жаңа әдіс-тәсілдер ауызша
Бағалау(1 мин) Өзін- өзі бағалау Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Көркем әдебиеттен мысал жазу 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 19.11.2014ж.
Тақырыбы Диктант
Мақсаты  а) сауатты жазуға дағдыландыруә)   Мұқият тыңдап,ұқыпты жазуға дағдыландыру ;

б)   Өз ісіне ұқыпты,мейрімді,кешірімшіл болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже а) сауатты жазуға дағдыланадыә)   Мұқият тыңдап,ұқыпты жазуға дағдыланады ;

б)   Өз ісіне ұқыпты,мейрімді,кешірімшіл болуды үйренеді.

 

Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(7мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру (сын есім) Сәлемдеседі,Сабаққа қолайлы орта қалыптастырады.

 

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, ән айтады  Жас ерекшеліктеріне сай оқыту диктанттар жинағы
Мәтінді оқиды Мазмұны мен тыныс белгісіне назар аударады

 

Халық – сыншы.

Бала анадан туады.Халыққа қызмет істейді. Анадан туған балада екі ана бар. Бірі – тапқан ана,екіншісі тәрбиелеген ана.Соңғысы – халық.Ана тәрбиесі балаға алғашқы адым жолын көрсетедіХалық тәрбиесі болашақ өмірдің соқпағына салады.Ана сүтін ақтаған бала –халық қызметкері.Халық анасынан тәрбие алған бала халық тілегін,үмітін ақтауға тиіс.

Атағын шығарған балаға халық разы болса,тапқан ананың да қуанышы.

Мен батырмын, мықтымын,өнерлімін,білімдімін дейтін адам,өзін -өзі тарих таразысына салушы адам халық баласы емес. Ол – қара басының қамын ойлаушы топас адам. Сенің кім екеніңе сыншы – халық.Халық сыны – қадірлі сын.Халық сынынан өту,халық баласы атану оңай емес. Ол кімнің алдына болса да,орасан көп тілектер,талаптар қояды,соларды орындасаң ғана халық баласы атанасың.

 

( М.Ғабдуллиннен. )    ( 117 сөз )

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 04.12.2014ж. Қыдырова Ғалия
Тақырыбы Жақсыз сөйлемге жаттығу жұмысы
Мақсаты  Жақсыз сөйлемнің жасалу жолын мысалдар арқылы меңгерту
Күтілетін нәтиже Жақсыз сөйлемнің жасалу жолын мысалдар арқылы меңгереді
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру Сәлемдеседі,үй тапсырмасын тексереді Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды.75-жБерілген сұраққа жауап береді: жай сөйлем. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) Мәтінмен танысуЖақсыз сөйлемнің жасалу жолы Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. Мәтінді топпен  талқылайды,  біреуі шығып, қорғайды.  Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер оқулық
Қолдану(10 мин) 2- тапсырма  Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседіТүсінгенін мысалмен дәлелдеу Ж.Ж. Жақсыз сөйлемнің жасалу жолдарын әркім жеке мысалмен түсінгенін дәлелдейді..  Сыни тұрғыдан ойлау Кітап, дәптер
Талдау(15 мин) 3-тапсырма  Тапсырма береді, бақылайды, Жеке сөйлем талдау Бірлескен оқу Дәптер, Абайдың қара сөздері 
 Жинақтау(2 мин) 4-тапсырма Ауызша түсіндіру тапсырылады. 76-ж Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Бағалау(1 мин) Сабақты бағалау.Өзін- өзі бағалау Рефлекция Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Көркем әдебиеттен мысал жазу 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 22.12.2014ж. Ғ.Қыдырова
Тақырыбы Жазба жұмыс              Қазақтың ұлттық тағамдары
Мақсаты 
  1. «Сөйлем түрлері» тарауын қорыту, осы тарау бойынша талдау жүргізе отырып білімдерін бағалау, ұлттық тағамдар туралы білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже
  1. «Сөйлем түрлері» тарауы бойынша талдау жүргізе отырып білімдерін байқайды, ұлттық тағамдар туралы білімдерін дамытады.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан. ойлау жеке жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру Сәлемдеседі,үй тапсырмасын тексереді Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды.Берілген сұраққа жауап береді: жай сөйлемнің түрлері. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) Мәтінмен танысу  Мәтінді оқиды Мәтінді тыңдайды, тыныс белгілерін топпен  талқылайды. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер оқулық
Қолдану(10 мин) 2- тапсырмаДиктант жазу Мәтінді оқиды Жазады. Сыни тұрғыдан ойлау дәптер
Талдау(15 мин) 3-тапсырма  Тапсырма береді, бақылайды, Жеке сөйлем талдау Бірлескен оқу Дәптер, 
 Жинақтау(2 мин) 4-тапсырма Ауызша түсіндіру тапсырылады. Бірлесе талдау жүргізеді. Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Бағалау(1 мин) Сабақты бағалау.Өзін- өзі бағалау Рефлекция Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Көркем әдебиеттен мысал жазу 

 

Қазақтың ұлттық тағамдары

      Сөк. Қуырған тарыны қазақ «сөк» деп атайды. Ол үшін тары жел өтінде суырылып, екшеленеді, тазаланады.  Бірнеше рет таза суға жуылады. Дегдігенше оны аздап кептіреді де, қазанға су құйып, тарыны соған салып, қайнатады. Қазандағы тары қауызы ашыла бастағанда,сүзіп алады. Содан соң таза сумен бірнеше қайтара жуып, дегдуі үшін, жайып қояды.

    Дегдіген соң, қызған қазанға салып,қуырады. Қуырған кезде бұлғауышпен үздіксіз бұлғап отыру керек. Әйтпесе, тарының астыңғы беті қуырылып, үсті қуырылмай қалады.  Ал ала-құла қуырылған тарыны  ақтаған кезде, қауызынан ажырату қиын. Әрі мұндай тарының сөгі де ала болады.

         Қуырған тары тым суып кетсе,жасып қалады.  Сондықтан оны көп суытпай,келіге түйіп алу керек. Тары түйетін келінің де , келсаптың да қатты ағаштан жасалғаны дұрыс.

          Түйілген тарыны табаққа салып алып, суырады. Сөйтіп, қауызынан айырады. Бір түйгеннен тары қауызынан түгел айырылмайтындықтан,оны екінші рет түйеді. Мұны «ақтау»  деп атайды. Ақталған тарыны тағы да желпіп суырады. Сонымен сөк дайын болады. Сөктің түсі сарғыш,хош иісті және аса дәмді келеді.

          Сөк ,көбінесе, шай дастарханына қойылады. Сондай-ақ  тарыдан тағы да басқа неше түрлі тағамдар дайындауға болады.        

                               («Қазақ күнтізбесі», 1991.)  (154 сөз)

Тапсырма : асты сызылған сөйлемге синтаксистік талдау жүргізу.

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 18.12.2014ж Қыдырова Ғалия
Тақырыбы Толымды және толымсыз сөйлемдер
Мақсаты  Толымды және толымсыз сөйлемдерді меңгерту. Бір –бірінен ажырата алуға үйретеді. Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіру. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Күтілетін нәтиже Толымды және толымсыз сөйлемдерді меңгереді. Бір –бірінен ажырата алуға үйренеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіреді. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау. Топтық, жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіру.Жалаң сөйлем дегеніміз не?

Жайылма сөйлем дегеніміз не?

Жай сөйлемнің жалаң және жайылма болып бөлінуі қандай сөйлем мүшелерінің қатысына байланысты?

Толымды сөйлем дегеніміз не?

Толымсыз сөйлем дегеніміз не?

Толымсыз сөйлемнің жасалу жолдары қандай?

 

 

 

Сәлемдеседі,Оқушыларды топқа бөледі.

үй тапсырмасын тексереді

Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді.Берілген сұраққа жауап береді. Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы 
Түсіну(7 мин) 80-жаттығуды шарты бойынша орындау. 1-тапсырма  Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды.  1-тапсырма Синтаксистік талдау  Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер оқулық
Қолдану(10 мин) Толымды және толымсыз сөйлемдерді айырып, толымды болса толымсызға, толымсыз болса толымдыға айналдырып жаз. 2- тапсырма- Ақылды қандай адамға айту керек?

-Ақылды ұққанға айту керек.

-Бұл дүниеде не тәтті?

-Аста тұз тәтті.

-Адамда дос тәтті.

 

 

Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі   Ауызша орындайды Сыни тұрғыдан ойлау Кітап
Талдау(15 мин) Венн диаграммасы арқылы толымды және толымсыз сөйлемдердің айырмашылықтары мен ұқсастығын көрсет. Тапсырма береді, бақылайды. Салыстырады  Бірлескен оқу Дәптер 
 Жинақтау(2 мин) Толымды және толымсыз сөйлемнен алған біліміңді жинақта  Тапсырма береді, бақылайды. Толымды сөйлем І топқа

Ереже-сі Мыса-лы

Толымсыз сөйлем ІІ топқа

ІІІ топқа 81- жаттығуды шарты бойынша орындау.

 

Бірлескен оқу Дәптер 
Бағалау(1 мин) Өзін-өзі бағалау Рефлекция жаздырады Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Рефлекция жазады, мұғалімге береді Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Стикерлер, түрлі-түсті маркерлер Бағалау бетшелері, смайликтер
Кейінгі тапсырма Көркем әдебиеттен толымды және толымсыз сөйлемдерге мысал жазып келу. 

 

14.01.20138.00-8.45 Қазақ тілі  1-сабақ 1 күн  8-«Ә»сыныбы 
Сабақ тақырыбы: Толымды және толымсыз сөйлем
Жалпы мақсат: Толымды және толымсыз сөйлемді өз бетімен меңгеруі. Теориялық білімдерін практикада жүзеге асыруы. Толымды, толымсыз сөйлемдерді дұрыс қолдана білуі.
Сілтеме:
  1. 8-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. С.Аманжолов, А.Аманжолов, Г.Қосымова. 89-93б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:   Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде ойлау үдерісі жүзеге асады. Диалог арқылы кумулятивтік, зерттеушілік әңгімеге түседі.
Негізгі идеялар: Бірлесе топта жұмыс істеуі, ЖАДА жүзеге асуы. 
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.А-4 парағы2.Стикерлер

3.Оқулық

  1. Роwer point таныстырылымы
  2. Маркерлер, қаламдар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерСТО

АКТ

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұптық жұмыс
  4. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері: Газет-журнал материалдары
Тапсырмалар:  Сұрақ-жауап әдісі, жеке оқу, топта талқылау, рөлдік ойын. 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (6 мин)   8.00-8.06  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  • минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

1.«Тілек лақтыру» ойыны. Оқушылар өздерін қандай сөздер арқылы еркелеткенін қалайды? Сол қалаған сөздерін ақ параққа жазып, оны доп ретінде бүктеп, қалаған адамына лақтыру тапсырылады.

  1. Төмендегі тәсіл арқылы топқа бөлу:

«Кім не жегісі келеді?»

  1. Гамбургер
  2. Пицца
  3. Чебуреки
  4. Сомса
  5. Хот-дог
  6. Сендвич

Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату.

  1. Топ ережесін құрастыруды тапсыру.
1.Оқушылар ақ параққа қалаған сөздерін жазып, бүктеп, бір-біріне лақтырады және іштей оқиды. 

 

2.Өздерінің жегісі келетін тағамдарын айту арқылы топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды.

  1. өздері топ ережесін құрастырады

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (10 мин)         8.06-8.16. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
10 минут
  1. Өтілген тақырыпқа байланысты әр топқа 5 сұрақ дайындату. Дайындаған сұрақтарын көрші топтардың бір-біріне қоюын, жауаптарын ұпай санымен бағалауды тапсыру.
Топ мүшелері ақылдаса отырып 5 сұрақ дайындайды. Дайындаған сұрақтарын көрші топтар бір-біріне қойып, жауаптарын ұпай санымен бағалайды. 

 

ІІІ. Жаңа тақырып    (22 мин)  8.16-8.38  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

Жеке жұмыс 5 минут.

 

Топтық жұмыс 3 минут

 

Топ жұмысын қорғау. Әр топқа 2 минут.

 

 

 

 

Рөлдік ойын: «Диалог» 2 минут.

Жаңа тақырып: Толымды және толымсыз сөйлемдер.Жаңа тақырыпты өз бетімен оқуды тапсыру.

 

Оқыған тақырыбы бойынша  бір-біріне әңгімелеуді тапсыру

Ыстық орындық ойыны. Әр топтан бір оқушыны шығару арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою. Толық емес жауапты топ мүшелерінің толықтыруын талап ету.

 

Екі оқушыдан жұптасып, қалаған тақырыбы бойынша диалогқа түседі. Толымсыз сөйлемдерді пайдалануды тапсыру.

Оқушылар өз бетімен тақырыпты жеке оқып шығады.

 

Топ мүшелері бір-біріне әңгімелеп береді.

Оқушылар ойынға қатысу арқылы мұғалім сұрақтарына жауап береді. Толық емес жауапты топ мүшелері толықтырады.

 

 

Оқушылар диалогқа түседі. Толымсыз сөйлемдерді қолданады

 Үйге тапсырмасын  беру  (2 мин)  8.38-8.40  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  1. Тақырыпты қайталап оқу.
  2. 83-84 жаттығулар
  3. Өз бетімен екі абзац желілес әңгіме құрастыру.
Оқушылар түртіп, белгілеп алады.

 

  1. Бағалау (2 мин) 8.40-8.42

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Формативті бағалау. Оқушылар сыныптағы ең белсенді оқушыны суреттейді.
VII. Рефлексия    (1 мин )  8.44-8.45 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелеу не жазу тапсырылады. Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелейді немесе жазады.

 

 

 

 

 

Қыдырова Ғалияның   қысқа мерзімдік жоспары

14.01.20138.00-8.45 Қазақ тілі  4-сабақ 1 күн  8-«Ә»сыныбы 
Сабақ тақырыбы: Толымды және толымсыз сөйлем. 2-сағаты
Жалпы мақсат: Толымды және толымсыз сөйлем туралы алған білімдерін тиянақтауы. Шығармашылық қабілеттерінің өсуі.
Сілтеме:
  1. 8-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. С.Аманжолов, А.Аманжолов, Г.Қосымова. 89-93б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:   Тақырып мағынасын шығармашлықпен астастыра алуы. Жеке және топта жұмыс істей алуы.
Негізгі идеялар: Зерттеушілік әңгімеге түсуі. 
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.А-4 парағы2.Стикерлер

3.Оқулық

  1. Роwer point таныстырылымы
  2. Маркерлер, қаламдар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерСТО

АКТ

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері: Газет-журнал материалдары
Тапсырмалар:  Сұрақ-жауап әдісі, талдау, топтастыру, рөлдік ойын. 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин)   8.00-8.05  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  • минут

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

  1. «Сенің атыңды кім және не үшін қойды?»

Оқушылардың өз аты туралы әңгімелеуін тапсыру.

  1. Топқа бөлу: «Машина маркаларын таңдаймыз»

«Мерседесс», «Тойота», «Крайслер», «ВМВ», «Шевролет», «Киа»

  1. Оқушылар өз аттары туралы мағлұмат береді.

 

 

 

 

  1. Таңдаулары бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (10 мин)         8.05-8.15. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
10 минут 1.Үй жұмысына берілген өз бетімен құраған желілес әңгімелерін оқыту арқылы тыңдау.
  1. Оқушылар жазған әңгімесін оқып береді.
ІІІ. Жаңа тақырып    (25 мин)  8.15-8.40  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

Жұптық  жұмыс 5 минут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық тапсырма. Топтық жұмыс. 10 минут.

 

 

 

 

Топтық жұмыс: 10 минут.

 

 

Жұптық жұмыс диалог:Оқушылар берілген стикерге белгілі адамдардың есімін жасырып жазады да бір-бірінің маңдайына жапсырады. Маңдайында жазуы бар оқушы ол адамның кім екендігін жасырған адамға сұрақ қою арқылы тауып алады. Сөйлем ішінде толымсыз сқйлемдерді қолдануды тапсыру.

 

Шығармашылық тапсырма. Топтық жұмыс. 82- жаттығумен таныса отырып, жаттығу үлгісінде топтар бір-біріне сұрақ қояды. Көрші топ шығармашылықпен жауап қайырады.

Топтық тапсырма: Төмендегі сұрақты қоя отырып, жауаптарын дәлелдеуді тапсыру:

Жалаң және жайылма сөйлем толымды, толымсыз сөйлем бола ала ма?

Оқушылар тапсырылған ойын бойынша диалогқа  түседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақ қоюда және жауап қайыруда шығармашылық жұмысқа кіріседі.

 

 

 

Топ мүшелері ақылдаса отырып, сұраққа дәлелді жауап қайырады.

 

 Үй тапсырмасын  беру  (1 мин)  8.40-8.41  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  1. 84-жаттығу.
  2. Жай сөйлем түрлеріне байланысты логикалық сұрақтар дайындау.
Оқушылар түртіп, белгілеп алады.

 

  1. Бағалау (2 мин) 8.41-8.43

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Әр топтан ең үздік қатысушының атын көрсетуді сұрау арқылы формативті бағалау. Әр топ ең үздік оқушы атын көрсетеді.
VII. Рефлексия    ( 2 мин )  8.43-8.45 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелеу не жазу тапсырылады. Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелейді немесе жазады.

 

 

Қыдырова Ғалияның қысқа мерзімдік жоспары

23.12.2014 ж8.30-9.15 Қазақ тілі  5-сабақ 2 күн  8-«Ә»сыныбы 
Сабақ тақырыбы: Атаулы  сөйлем
Жалпы мақсат: Атаулы сөйлемді өз бетімен меңгеруі. Теориялық білімдерін практикада жүзеге асыруы. Толымды, толымсыз сөйлемдерді дұрыс қолдана білуі.
Сілтеме:
  1. 8-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. С.Аманжолов, А.Аманжолов, Г.Қосымова. 93-96б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:   Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде ойлау үдерісі жүзеге асады. Диалог арқылы кумулятивтік, зерттеушілік әңгімеге түседі.
Негізгі идеялар: Бірлесе топта жұмыс істеуі, ЖАДА жүзеге есуы. 
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.А-4 парағы2.Стикерлер

3.Оқулық

  1. Роwer point таныстырылымы
  2. Маркерлер, қаламдар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерСТО

АКТ

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұптық жұмыс
  4. Топтық жұмыс

 

Тапсырмалар:  Сұрақ-жауап әдісі, жеке оқу, топта талқылау, рөлдік ойын. 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (6 мин)   8.00-8.06  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  • минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

1.«Картошка теру» ойыны.

  1. Төмендегі тәсіл арқылы топқа бөлу:

«Саусақ санамақ»

Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату.

  1. Топ ережесін құрастыруды тапсыру.
1.Оқушылар шеңбер жасап, картошка теру арқылы арқаларына массаж жасайды. 

 

  1. Саусақ санамақ ойыны арқылы топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды.
  2. өздері топ ережесін құрастырады

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (10 мин)         8.06-8.16. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
10 минут
  1. Өтілген тақырыпқа байланысты әр топқа 5 сұрақ дайындату. Дайындаған сұрақтарын көрші топтардың бір-біріне қоюын, жауаптарын ұпай санымен бағалауды тапсыру.
Топ мүшелері ақылдаса отырып 5 сұрақ дайындайды. Дайындаған сұрақтарын көрші топтар бір-біріне қойып, жауаптарын ұпай санымен бағалайды. 

 

ІІІ. Жаңа тақырып    (22 мин)  8.16-8.38  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

Жеке жұмыс 5 минут.

 

Топтық жұмыс 3 минут

 

Топ жұмысын қорғау. Әр топқа 2 минут.

 

 

 

 

Рөлдік ойын: «Диалог» 2 минут.

Жаңа тақырып: Атаулы сөйлем.Жаңа тақырыпты өз бетімен оқуды тапсыру.

 

Оқыған тақырыбы бойынша  бір-біріне әңгімелеуді тапсыру

Ыстық орындық ойыны. Әр топтан бір оқушыны шығару арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою. Толық емес жауапты топ мүшелерінің толықтыруын талап ету.

 

Жұптаса отырып оқулықтағы жаттығу жұмысын орындату

Оқушылар өз бетімен тақырыпты жеке оқып шығады.

 

Топ мүшелері бір-біріне әңгімелеп береді.

Оқушылар ойынға қатысу арқылы мұғалім сұрақтарына жауап береді. Толық емес жауапты топ мүшелері толықтырады.

 

 

 

Жаттығу жұмысын жұптаса отырып орындайды.

 Үйге тапсырмасын  беру  (2 мин)  8.38-8.40  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Тақырыпты оқу.288- жаттығу Оқушылар түртіп, белгілеп алады.

 

  1. Бағалау (2 мин) 8.40-8.42

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Формативті бағалау. Оқушылар сыныптағы ең белсенді оқушыны суреттейді.
VII. Рефлексия    (1 мин )  8.44-8.45 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелеу не жазу тапсырылады. Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелейді немесе жазады.

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып Қазақ тілі 12.01.2015ж. Ғ.Қыдырова
Тақырыбы Салалас құрмалас сөйлем
Мақсаты  Салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын мысалдар арқылы меңгерту
Күтілетін нәтиже Салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын мысалдар арқылы меңгереді
Модульдер Оқытудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту), АКТ, бірлескен оқу Қолданылатын әдіс- тәсілдерСыни тұрғыдан ойлау Топтық,жұптық жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері

 

Білім тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті модуль ресурс
Білу(10мин) Өтілген тақырыпты еске түсіруҚұрмалас сөйлем Сәлемдеседі,үй тапсырмасын тексереді Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайдыБерілген сұраққа жауап береді: құрмалас с Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер 8-сынып оқулығы, 
Түсіну(7 мин) Мәтінмен танысуСалалас сөйлемнің жасалу жолы Тапсырмаларды береді және оқушыларды бақылайды. Мәтінді топпен  талқылайды,  біреуі шығып, қорғайды.  Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер оқулық
Қолдану(15 мин) 2- тапсырма96-жаттығу Тапсырма береді, бақылайды, көмектеседі  Берілген мақалдың жалғасын тауып,салалас құрмалас жасап,оны бірыңғай мүшелі жай сөйлемге айналдырады. Сыни тұрғыдан ойлау Кітап, дәптер
Талдау(11 мин) 3-тапсырмаФлипчартқа сурет салып, келесі топқа береді,олар осы сурет бойынша мәтін жазады. Тапсырма береді, бақылайды, Сурет салады, мәтін жазады. Бірлескен оқуЖаңа әдіс-тәсілдер флипчарт, түрлі-түсті маркерлер
 Жинақтау(мин)
Бағалау(1 мин) Сабақты бағалау.Өзін- өзі бағалау Рефлекция Оқушылардың бағалауларын анықтайды,қорытынды бағасын қояды Өзін өзі, бірін-бірі бағалайды. Жаңа әдіс-тәсілдер Бағалау бетшелері,смайликтер
Кейінгі тапсырма  Көркем әдебиеттен мысал жазу 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.04.2013ж. Тәрбие сағаты  3-сабақ 4 күн  5-«Ә»сыныбы 
Сабақ тақырыбы: Бас, қол, жүрек
Жалпы мақсат: Әлеуметтік мәнді және жеке қасиеттерін дамыту.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
  1. Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
  2. Шығармашылық қабілеттері өседі.
  3. Адамгершілік қасиеттерін бойларына сіңіреді.
Негізгі идеялар: Алған білімдерін өмірдің кез келген жағдайында пайлануға үйрету. 
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.А-3 флипчарты2.Стикерлер

  1. Мәтін үзінділері жазылған парақтар
  2. Роwer point таныстырылымы
  3. Маркерлер, қаламдар
Оқыту әдістері: Жаңа әдістерСТО

АКТ

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері: Газет-журнал материалдары
Тапсырмалар:  Сұрақ-жауап әдісі, салыстыру, топтастыру, рөлдік ойын. 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 3 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Балалар, көңіл-күйлеріңіз қалай?
  2. Қандай сезімде тұрсыңдар?
  3. Не ойлап тұрсыңдар?

 

Ендеше, жақсы ойдың бәрін басымызға шақырамыз. Сынып бөлмесінің ішінде жақсы ойлар ұшып жүр, жылдам ұстап, басымызға қондырайық!

Біздің бір-бірімізден жақсы энергия бөлініп жатыр. Бір-бірімізден жағымды энергия алып, жүрегімізге қондырайық!

Біздің қолымызбен жақсы істер істеледі, бір-біріңе қолдарыңызбен жақсылық сыйлаңдар!

Басымыздағы жақсы ой, жүрегіміздегі жылы сезім, қолымызен істеген жақсылық- өмірді, қоғамды жақсартады, бізді нағыз адам етеді.

 

Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді. 

 

 

Ауадан қармап, жақсы ойды басына қондырады.

 

 

 

 

Бір-бірінен энергия алып, жүрегіне қондырады.

 

 

 

Бір-бірінің қолын қысып, жақсылық сыйлайды.

 

Мұғалімнің сөзін мұқият тыңдайды.

ІІ. Топқа бөлу  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 минут Өмірді не арқылы жақсы еткің келеді? (Төмендегі сөздер жазылған стикерлерді таңдату арқылы топқа бөлу)

  1. Нұрлы ақыл
  2. Жылы жүрек
  3. Ыстық қайрат
  4. Аялы алақан
Оқушылар өздеріне ұнаған стикерлерді таңдайды. Стикердегі сурет бейнесіне қарай 4 топқа бөлінеді.
ІІІ. Топ ережесін құру  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 минут

 

 

 

 

Топта қалай жақсы жұмыс жасауға болады?Әр топқа бір-бір ұсыныс айтқызу.

Айтылған ұсыныстарды плакаттағы ағаш жапырағына жазып, тақтаға іліп қоюды бір оқушыға тапсыру.

 

Оқушылар ойланып, әр топ өз ұсынысын айтады. Айтқан ұсыныстарды мұғалім белгілеген бір оқушы плакаттағы ағаш жапырағына жазып шығады да тақтаға іліп қояды. 
ІV. Топтық тапсырмалар. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топқа 2 минут

(жалпы 8 минут)

  1. Сендер ата-ананың үміті, мектептің гүлі, Егемен Қазақстанның азаматы, Қоғамның дербес мүшесісіңдер. Өмірді мәнді де сәнді ететін сендер. Сол өмірді, қоғамды мәнді де сәнді ету үшін не істей аласыңдар? Әр топқа болашақ жоспарын құрғызу. Жоспарды флипчартқа постер арқылы бейнелеуді тапсыру.

Топ жұмысын қорғауға шақыру.

Әр топ бірігіп, өз жоспарларын жазады не постер арқылы бейнелейді. 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан бір оқушы шығып, топ жұмысын қорғайды.

2 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топқа 1 минут

  1. Жоспарды жүзеге асыру үшін, үшін адамға керекті қасиеттер тізбегі беріледі. Сол тізбекті маңыздылығына қарай қалаған бір геометриялық фигураға жапсырып шығуды тапсыру. (Фигуралар: үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, жұлдыз)

(Қасиеттер тізбегі: ынта, жігер, сенім, мақсат, қайрат, ақыл, білім, адамгершілік)

Топ жұмысын қорғайды.

Қасиеттерін тізбегін геометриялық фигуралардың біріне жапсырады. 

 

 

 

 

 

 

Қорғауға әр топтан 1 оқушы шығады.

  • минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Салыстыруға 2 минут, қорғауға әр топқа 1 минут.

  • түрлі мәтін оқылады:

1)Баяғыда бір жігіт өте арманшыл болыпты. «Болашақта мен ел билеген хан болсам»-деп армандайды екен. Сол үшін көп оқып, білім алады. Арманына жетіп, хан болады. Бірақ білімді болғанымен оны халқы сүймеген екен.

2) Бір қария өзінің өткен өмірі туралы баласына былай әңгімелеп берген екен:

«Мен жас кезімде үйсізге үй салып бердім, ашқа аң аулап азық тауып бердім, тоңғанға тон тігіп бердім. Менің ісіме разы болған олар, әрқашан алғысын айтатын. Қазір қартайдым, енді мен де күш-қайрат жоқ. Менің өкінішім, енді мендей етіп, оларға ешкім үй салып, тон тігіп бере алмайды, тон тігіп, үй салудың жолын жазып қалдыра алмадым, ешкімге үйретпедім»-депті.

Сұрақ:

1)Не үшін білімді болса да оны халқы сүйген жоқ?

2) Қария не үшін өкініп отыр? Ол қандай адам?

Осы екі мәнтіндегі кейіпкерлерді бір-бірімен салыстыру. Олардың бойында қандай жетістік және қандай кемшілік бар?

 

Оқушылар мәтінді тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ екі кейіпкерді Венн диаграммасына салып, салыстыру арқылы сұраққа жауап береді.

2 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

Интерактивті тақтадан «Жұмбақ кейіпкер» әңгімесін тыңдату.«Қымбатты достар! мен сендермен сыр бөліскелі өз басымнан  кешкен бір оқиғаны айтып бергім келіп тұр. Мүмкін бұл сіздерге сабақ болар. Мен сабақты өте жақсы оқыдым. Үлкенге құрметпен, кішіге ізетпен қарадым. Ата-анам мен үшін мақатанатын еді. Бір күні біздің үйдің жанына жаңа көрші көшіп келді. Ол үйдің менімен түйедей құрдас баласы бар екен. Мен онымен дос болдым. Ол баланың барлық нәрсесі бар: компьютер, интернет, караоке, ұялы телефон, ауласында бассейні, кішігірім спорт залы бар. Мен оған қатты қызығушы едім. Үйіне бір күн бармай қалған емеспін. Сабаққа дайындалып жатсам, сен қыз бала сияқтысың деп күлетін. Мен ұялып сабақ оқымайтын болдым. Жазғы демалыста ата-анасы шетелге демалуға кетті. Үй қызметшісімен өзі ғана қалғандықтан, оның қасында қонып қалып жүрдім. Ол маған темекі тартуды үйретті. Мен әуелі қорқып, қашқақтап едім, «темекіні жігіт түгілі қыздар да тартып жүр. Сен сонда қыздан жамансың ба?»- деп шамыма тиді. Алғашқыда бәрі қызық сияқты еді. Темекі деген қызық емес, шылым тартайық дегенді шығарды. Оны да тарттым. Бірте-бірте шылым тартпасам басым ауыратын болды. Тіпті онсыз жүре алмайтын болдым. Сабақ, кітап дегендер жайына қалды. Ата-анам біліп қойып, мені ауруханаға тапсырды. енді бәрі маған жаман көзбен қарайды, ешкім жаныма жоламайды. Сенімнен жұрдай болдым.»

Осы оқиғаны қандай мақал-мәтелмен, қанатты сөздермен  тұжырымдауға болады?

Оқушылар жұмбақ кейіпкер әңгімесін тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ бір-бір мақалмен оқиғаны тұжырымдайды.

2 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорғауға 1 минут

Қоғамға пайдалы, еліңе үлгілі азамат болып жетілу үшін Абай атаңыз айтқандай толыққанды адам болу керек. Толыққанды адамда нұрлы ақыл, жылы жүрек, ыстық қайрат болады екен. Нағыз адам алдына биік мақсат қояды, мақсатына жету үшін жоспар жасайды. Жоспарды жүзеге асыру үшін білім мен адамгерщілік қажет. Ол екеуінің бірі кем болса, сынық қанат құстай боласың. Алдыңыздағы бас, қол, жүрекке нұрлы ақыл, жылы жүрек, ыстық қайратты орналастырыңдар. Қайсысы қайда орналасу керек? Себебін түсіндіріңдер. Оқушылар мұғалімді тыңдайды және бас, қол, жүрек суреттеріне Абайдың «Нұрлы ақылын», «жылы жүрегін», «ыстық қайратын» сәйкесіне қарай орналастырып, себебін түсіндіреді.
  1. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1 минут Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелеу не жазу тапсырылады. Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы бейнелейді немесе жазады.
VІ. Үй жұмысы1 минут Бас, қол, жүректің айтысы деген ертегі құрастырып, рөлге түсуді тапсыру.  Оқушылар белгілеп алады.

 

 

4 комментария

  1. Қазіргі уақытта бізге әдістемелік көмек өте қажет.Білім мазмұны жаңарып жатқан кезеңде білгенімізден білмегеніміз көп. Әріптестеріміздің тәжірибесін үнемі қадағалап отырамын,қажеттісін пайдаланамын.

  2. Күмісай сенің сабақтарын маған өте ұнады, бари түсінікті берілген.

  3. 4 тоқсанның 8 кластың жоспарын жазып жбере аласынба

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *