Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданы
«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
ағылшын тілінің мұғалімі
Басбаева Айнұр Ибадуллаевна
Famous places and sightseeing in the UK. | |||||||||||
Оқушыларды Англияның көрнекті жерлерімен таныстыру арқылы қызығушылықтарын арттыру. | |||||||||||
Мұғалімге арналған нұсқаулық 29-32б.
Үлестірмелі материалдар. С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде». |
|||||||||||
Англияның көрнекті жерлері туралы мағлұмат алады, сыни тұрғыдан ойланады, жаңа сөздермен танысады, топта бірлесе жұмыс жасайды. | |||||||||||
Басқа елдерге деген дұрыс көзқарас қалыптастыру. | |||||||||||
Флипчарт, стикерлер, А-3 парағы, смайликтер. | |||||||||||
Жаңа әдістер, АКТ, диалог, оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,жеке және жұптық жұмыс, топтық жұмыс. | |||||||||||
1 тапсырма.
Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ-жауап. (тест жұмысын орындау)
|
2тапсырма.
Ой қозғау. Оқушыларға бірнеше сұрақ қою.
|
||||||||||
3 тапсырма.
Галерияға саяхат. (суретпен жұмыс) |
4 тапсырма.
Постер қорғау, топтық жұмыс.
|
||||||||||
Сергіту сәті. «Head and shoulder»
|
|||||||||||
5тапсырма. БББ кестесі. | |||||||||||
Эссе жазу. | |||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||||||||||
(2мин) | Мұғалім сыныппен амандасып, тақырыпқа байланысты сөздер арқылы топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амандасып, сөздерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
(5мин) | What was your homework for today?
Үй тапсырмасын әр топқа тест жұмысын беру арқылы тексереді. |
Оқушылар топпен тест жұмысын орындап, бірін-бірі тексереді.
|
|||||||||
Ой қозғау
(5мин) |
Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақ қояды.
What is the Kazakh for sightseeing? What kind of sightseeing in the UK do you know? Have you ever been there? |
Топтағы оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, өз ойларын айтады. | |||||||||
Галерияға саяхат
(5мин) АКТ-ны пайдалану арқылы бейне ролик көрсету (2мин) |
Тақырыпты ашу үшін таныстырылым көрсетеді.
Лондонның 10 көрнекті жерлері туралы бейне ролик көрсетеді. |
Оқушылар таныстырылыммен бейне роликтен Лондонның көрнекті жерлері туралы мағлұмат алады. | |||||||||
(15мин) | 3топқа 3 түрлі мәтін беріледі.(5мин ) Тақырып бойынша постер қорғайды.Ітопқа Big Ben , ІІ топқа Westminster Abbey, ІІІтопқа Tower bridge мәтіні беріледі.
|
Оқушылар осы мәтінді жеке оқып шығады соң топпен талқылап, ортақ шешімдерін ұсынады, постерге жазады.
Постер қорғауға 2мин уақыт беріледі. |
|||||||||
(3мин) | «Head and shoulder» | Оқушылар бейне роликтен көрген дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
(3мин) | БББ кестесі.
|
||||||||||
беру (1мин) | Үш топқа 3 түрлі тапсырма беріледі.
Ітопқа Baiterek , ІІ топқа Chan Shatyr , ІІІтопқа House of Parliament. |
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
(2мин) | Оқушыларды формативті және суммативті бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға смайликтер беріп отырады.
«excellent» «good» «satisfied» |
||||||||||
(2мин) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады. |