Басы » Кембридж бағдарламасы » Outstanding people in our country

Outstanding people in our country

 Маңғыстау облысы

Мұнайлы ауданы

«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі

ағылшын  тілінің мұғалімі

Басбаева Айнұр Ибадуллаевна

Outstanding people in our country
Еліміздің атақты ақынының өмірі мен еңбек жолдарын таныстыра отырып, past simple  шағын қолданып сөйлемдер құрастырып өз ойын айтуға дағдыландыру.
Мұғалімге арналған нұсқаулық 29-32б.

Үлестірмелі материалдар. Мәтін жазылған парақшалар.

С.Мирсеитова  «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде».

Ақынның өмірі мен еңбек жолдары туралы мағлұмат алады,өткен шақта сөйлем құрастыра алады, сыни тұрғыдан ойланады, жаңа сөздермен танысады, топта бірлесе жұмыс жасайды.
Флипчарт, стикерлер, А-3 парағы, смайликтер.
Жаңа әдістер, АКТ, диалог, оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,жеке және жұптық жұмыс, топтық жұмыс.
1 тапсырма.

Үй тапсырмасын тексеру.

(Уильям Шекспирдің пьесасынан үзінді жаттау)

 

 2тапсырма.

Миға шабуыл. Оқушыларға бірнеше сұрақ қою.

 

3 тапсырма.

Бейнеролик көрсету

4 тапсырма.

Постер қорғау, топтық жұмыс.

 

Сергіту сәті. «Абайдың өлеңдерін айту»

 

5тапсырма. Венн диаграммасы
Жыл мезгілдері туралы 1 өлеңін жаттау.
 Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушылардың  іс-әрекеті
(2мин) Мұғалім сыныппен амандасып, жыл мезгілдеріне байланысты сөздер арқылы топқа бөледі. Оқушылар мұғаліммен амандасып,жыл мезгілдеріне байланысты сөздерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.
(5мин) What was your homework for today?

(Уильям Шекспирдің пьесасынан үзінді жаттау)

 

Әр топтан 2 оқушы үй тапсырмасына жауап береді.

 

Миға шабуыл

(3мин)

Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақ қояды.

Who is this?

Who was Abai?

When was he born?

Who was his birth name?

 

Топтағы оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, өз ойларын айтады.
АКТ-ны пайдалану арқылы бейне ролик көрсету

(3мин)

Тақырыпты ашу үшін таныстырылым көрсетеді.

 

 

 

Оқушылар  бейне роликтен ақынның өмірі шығармалары  туралы мағлұмат алады.
(15мин) Abai was born in 1845, in the year of the snake. At birth he was named Ibrahim, but his mother called him Abai. From 10 until 13 he was educated in Muslim. In thirteen years, he was sent to study in Ahmet Yrza’s medrese in Semipalatinsk, where he studied for three months in Russian. After that he stopped his studying and at the age of fifteen he used to be among adults. He began helping his father in battles with Chyngys army in defending the interests of people. In the twenty years he has earned a reputation of wit among the people. He was sagacious and observant, had an excellent memory. He knew the folklore, proverbs and sayings, biy’s things and words, wit and the leaders of the Kazakh people.
Of course, live in our times, Abai will be one of the leading biy Alasha. He was an opponent of the wealth power and he was a supporter of the mind and knowledge. At that time people considered it’s better to have cattle than education. “Can animals be more important than knowledge?” exclaimed Abai and joined the party, giving her the knowledge. But the struggle for power, and fortunately the Kazakhs, it did not blind him.
In the 80th years of the last century, he met with Mikhayles and Gross, who came to the steppe to record Kazakh folk tales, customs and traditions. They knew that Abai was not an ordinary man. They introduced Abai the works of Pushkin, Lermontov, Nekrasov, Tolstoy, Saltykov, Dostoevskiy, Belinskiy, Dobroluvov, Pysarev and gave to read their books. They made it clear that the poets Pushkin, Lermontov, Nekrasov left a great memory and respected of any rulers and biys.

 

 

Оқушылар осы мәтінді жеке оқып шығады соң топпен талқылап, ортақ шешімдерін ұсынады, постерге жазады.

Постер қорғауға 2мин уақыт беріледі.

(3мин) «Абай өлеңдерін айту»

Абайдың үш өлеңі жазылған парақшаларды таңдайды.

1топ «Көзімнің қарасы»

2топ «Желсіз түнде жарық ай»

3топ «Айттым сәлем Қаламқас»

3 топ үш түрлі өлең айтады.
Венн диаграммасы

(3мин)

 

 

Abai  Kunanbaev both William Shakespeare
Outstanding people in Kazakhstan

Writer

Poet

Semey

 

Outstanding

Writer

Outstanding people in the UK

Writer

Statford-on-Avon

 

 

Оқушылар екі тілдің атақты жазушыларын салыстырады.
беру  (1мин) Ақынның жыл мезгілдеріне байланысты өлеңдерін ағылшын тілінде жаттау. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
(2мин) Оқушыларды формативті және суммативті бағалау.

 

 

 

(2мин) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *