Әнші Әміре

Мұғалім: Кикимова Айман

Тақырыбы: Әнші Әміре
Мақсаты:

Білімділік: Әнгіменің мазмұнын меңгерту. Әңгімедегі негізгі ойды идеяны ұғындыру.

Әміре Қашаубаевтың өмірі мен өнер жолы туралы таныстыру.

Құрманбек Жандарбеков туралы мағлұмат беру.
Дамытушылығы: Балалардың танымдық қабілетін, шығармашылық қабілетін, ой- өрісін, есте сақтауын   дамыта отырып шығармадағы көркем сөздерді өз сөздік қорларына  қолданып жүйелі баяндай білуге үйрету.
Ізденімпаздыққа баулу
Тәрбиелігі: Көркем шығармадан эмоциялық әсер ала білуге, өнер адамдарын құрметтей білуге,  өнерді сүюге тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Типі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: оқу, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ – жауап, ой қорыту, көрнекілік, ізденушілік, теңеу, топтық.
Көрнекілігі: Әміре Қашаубаев, Құрманбек Жандарбеков, Құрманғазы Сағырбаев, Дина Нүрпейісова суреттері, видео материалдар.
Пән аралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, дүниетану сабақтары.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау

-Балалар ,үйге қандай тапсырма берілді?

-Бәріміз үй тапсымасына жақылап дайындалған болармыз.
1-топ Зеріттеушілер тобы Дина мен Құрманқазы туралы зерттеп келеді

2- топ Жазушылар тобы мазмұны бойынша эссе жазады .

3-топ  Қойылым дайындаушылар сахналайды
Жаңа сабақ:
а) Ой толғаныс .Әміре Қашаубаевтың Балқадиша әнін тыңдау

-Бұл әнді естигендерің бар ма, немесе кім орындайтыны туралы не білесіңдер?
-Балалар  дұрыс айтасыңдар.
–        Құрманғазы атамыз бен Дина апамыз қазақ даласына құнды күйлерін тастап кеткен болса, бүгінгі сабағымызда қазақ ән өнерінің  дүлдүл әншісі – қазақтың атын шетелдерге паш еткен, ғажап дауысты  Әміре Қашаубаевпен танысамыз.

 

Толық аты Әміре Қашаубайұлы Қашаубаев
Туылған күні 1888 жыл(1888)
Туылған жері Дегелең тауының алабы, Абыралы ауданы, Шығыс Қазақстан облысы
Қайтыс болған күні 1934 жыл(1934)

Мәтін авторы  Мұзафар Әлімбаевтың суреті өмірбаяны

1923 жылдың

29 қазанында

Павлодар облысы, Шарбақты ауданындағы

Маралды ауылында туған. Қазақтың көрнекті ақыны, балалардың сүйікті жыршысы, Қазақстанның Халық жазушысы.

Оқулықпен жұмыс

  1. Мәтін 3-топқа бөлініп беріледі.

-Балалар қолымыздағы мәтін бөлігін оқимыз .Бір-бірімізге сұрақтар да дайындап отырайық.

-Ендігі кезекте 1-ден 4 ке дейін санап ,1-шілер 1-ші топқа ,2-шілер 2-ші топқа 3-шілер 3—ші топқа отырады.

Оқыған мағұлматтарын бір-біріне айтып таныстырады.

Жарайсыңдар балалар,енді осы мәтін туралы не айта аламыз?

Бөлімдер бойынша айтамыз.

2.Әміре Қашаубаев туралы видео ролик көрсетіледі.

-Енді балалар ,осы видео роликтен Әміре Қашаубаев туралы не естігенімізді

дәптерге түсірейік.

Дәптермен жұмыс:

Автор туралы қысқашв мағұлмат жазылады.

Оқу,мазмұндау барысында сөздік жұмысы жүргізіледі.

-Бәріміз дәптерге сөздік жұмысын жазып алайық.

Сурепен жұмыс.

-Осы суретте мәтіндегі қандай оқиға берілген?Әңгімеле.

Топтарға тапсырма беріледі.

1 топ. Мәтінді тағы қалай атауға болады?

2 топ. Әміре Қашаубаевтың Парижде салған әні қандай, тағы қандай әндерін білесің?

3 топ. Шығарманың аяқталуы?

«Менің сүйікті әндерім мен әншілерім» тақырыбына әңгіме жазу

Сабақты қорыту.

Сематикалық карта

Шығарманың аты?

Шығарма кім туралы?

Әнгіменің авторы?

Оқиғаның болған жері?

Шығарманың аяқталуы?

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *