Басы » Кембридж бағдарламасы » Су көлігі. Есептер шығару

Су көлігі. Есептер шығару

suАтырау қаласы Қ.Смағұлов атындағы орта

мектептің физика  пәнінің мұғалімі

Ерғалиева Гүлжан Айдынқызы

Сабақтың тақырыбы:

  • 47. Су көлігі. Есептер шығару

Сабақтың мақсаты:

Су көліктері , олардың судағы қозғалысы денелердің жүзу шарттарына негізделетінін түсіндіру. Жүзу шарттары бойынша оқушылардың есеп шығару, ойлау қабілеттерін жетілдіру

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар денелердің жүзу шарттары туралы білімдерін пайдаланып су көліктерінің түрлерін мен олардың судағы қозғалысы туралы мағұлмат алады. Тақырыптық эксперимент-есептер, мазмұнды есептерді шығаруды меңгерту

Түйінді идея:

Су көліктерінің  судағы қозғалысы жүзу шарттарына негізделген сұйықтағы денелерге Архимед күшінің әсері

Ресурстар: Физика-7 сынып-оқулық.

Электронды оқулық –физика-7

Эксперименттің есептердің тәжірибелік жабдықтары (суы бар ыдыс, динамометр, әр түрлі заттан жасалған цилиндрлер.)

Сабақтың презентациясы.

Деңгейлік есептер жинағы (Ж.О.Бақынов)

Интернет: Су көліктерінің суреттері

Іс-әрекеттер

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Уақыт
  1. Ұйымдастыру. Топқа бөлу.Топ ережесін айтқызу.
Оқушылар топқа бөлінеді.

Топтар топ ережелерін айтады

2минут

 

  1. «Ой қозғау» Үй тапсырмасы. §45,46 Үй эксперименті «видеотапсырма» қорытындысы
  • 45,46. Үй эксперименті қорытындысын айтады. Оқушылар өзара сұрақ қояды.
5минут

 

  1. «Кім тапқыр?» эексперименттік есептер беру
Оқушылар жеке, жұптасып, эксперименттік есепті шығарады. 10 минут
  1. «Мағынаны таны!» су көліктерінің суреттері
Оқушылар суреттер мағынасын айтады. Сабақ тақырыбын айқындайды. 3 минут
  1. Сабақ тақырыбын жаздыру. Қысқаша мағұлматын беру. Электронды оқулық материалы, сабақ презентациясы
Тыңдайды, негізгі ұғымдарды жазады. 7минут
  1. Есеп шығарту
25ж (1,3) 7минут
  1. Қорытындылау
«Біз не үйрендік?» өзара постер қорғау

Ротация-әдісімен білім алмасу

7 минут
  1. Кері байланыс
Не ұнады?

Не ұнамады?

Нені жақсарту керек?

3 минут
  1. Бағалау
  2. Үйге тапсырма
ОҮБ

  • 47 25(2)
1 минут
45 минут

 

Сабақтың мазмұны:

«Ой қозғау»

  1. Үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар өзара сурақ –жауап алмасады. Үй экспериметі нәтижесін түсіндіреді
  2. Өткен сабақтағы «Кері байланыс» бойынша тәжірибе, есеп шығару, ойлау тапсырмаларын беру.

А) Эксперименттік есеп

Берілген металл цилиндрлер затының тығыздықтарын анықтап, тығыздықтар кестесін пайдаланып, қандай зат екенін табу

Керекті жабдықтар: Суы бар ыдыс, динамометр, әр түрлі заттан жасалған цилиндр.

  1. «Мағынаны таны!»

Су көліктерінің суреттері арқылы «оқушы үнін» тыңдау.Сабақ тақырыбын айқындауы.

  1. Оқушылар ұғымын тиянақтау.

А) су көліктерінің түрлері

Ә) су көліктерінің суда жүзуі қандай құбылысықа (шартқа) негізделген?

  1. Жаңа сабақ тақырыбын ашу

Су көлігі. Есептер шығару

Мұғалім: Тақырыптық лмағұлмат беру. Негізгі ұғымдарды жаздыру

Көрнекілігі: 1)Слайд

2)Электронды оқулық.

  1. Есептер шығару

№25-1.

Vб.б=25 м3

ρсу=1000 кг/м3

m=?

 

№25-3

n=20

ρсу=1000 кг/м3

 

ρg=1000 кг/м3

 

V1=0,5м3

 

Ғк=?

 

  1. Қорытындылау

«Біз не үйрендік?»-постер жасату

«Ротация»-әдісімен өзара топтық білім алмасу

  1. Кері байланыс алу
  2. Үйге тапсырма §47

25-2

 

Р=1000кН=106Н

Vы.с-?

Р=ҒА (салмақ)

  1. Бағалау: ОҮБ- мадақтау, жұлдызшамен бағалау, топтық бағалау –жалаушамен бағалау.

ОБ-оқып үйрену нәтижесін бағалау.

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *