Ахметкалиева Бану Сагатбекқызы
Пән: алгебра
Сынып: 7
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бірмүшені көпмүшеге ,көпмүшені көпмүшеге көбейтуге есептер шығару
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптардан алған білімдерін тиянақтап, оны есеп шығаруда қолдана білу
Дамытушылық: Көпмүшені көпмүшеге көбейту әдісін практикада дұрыс қолдана білуі, пәнге қызығушылықтарын артыру .
Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың типі: Білімді бекіту сабағы
Сабақтың әдісі : Сұрақ –жауап ,жатығулар орындау
Сабақтың жоспары: 1) Ұйымдастыру Психологиялық сәт. (Оқушылар бірлікке , математикаға байланысты мақал-мәтел,нақыл сөздер айтып , қолдарын бір-бірінің үстіне қояды.)
ІІ бөлім. 1. «Ой толғау» сәті сұрақ-жауап
- «Бәрімізге бір амал» есептер шығару
3.»Жалауға кім бұрын жетеді?, — ойын
- «Көбейтіндісін тап». Сергіту сәті
- «Кім жылдам»
- Сабақты қорытындылау
- Оқушылар білімін бағалау
І. «Ой толғау» сәті
- Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қандай сан болады? Мысал.
- Екі теріс санның көбейтіндісі қандай сан болады? Мысал.
- Көбейткіштердің бірі нольге тең болса ,көбейтінді неге тең.
- Бірмүше дегеніміз не? Мысал .
- Көпмүше дегеніміз? Мысал.
- Бірмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?
- Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?
Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу қажет.
Мысал: (2х+3у)(3х2-2у) =6х3-4ху+9х2у -6у2
ІІ. « Бәрімізге бір амал» Практикалық бөлім.
Ауызша: №269(1,3) , №271 (1,3)
Сөз есептер:
1)Тор ішінде қояндар мен қырғауылдар бар. Олардың бәрін қосқанда, 100 аяғы мен 36 басы бар. Тор ішінде неше қоян мен неше қырғауыл бар?
ІІІ. «Жалауға кім бұрын жетеді?»
- Өрнекті ықшамдаңдар :
а) 6х (2х-1) -7х =12х2-6х-7х=12х2-13х
б) 2(5х-4у+1)-3(3х-3у+1) =10х-8у+2-9х+9у-3= х+у-1
в) 7(2а+5в)-5(3в-4а)=14а+35в-15в+20а= 34а+20в
- Ұқсас мүшелерді біріктір:
3х2-4х +1 –х2+3х -7=2х2-х-6
3.Көпмүше түрінде жаз.
(а-2)(а2 +2а)+4= а3 + 2а2 -2а2 -4а=а3 -4а
ІУ. Сергіту сәті :
-а | 2а2 | 3а3 | |
а | -а2 | 2а3 | 3а4 |
2а2 | -2а2 | 4а4 | 6а5 |
3а3 | -3а4 | 6а5 | 9а6 |
4а4 | -4а5 | 8а6 | 12а7 |
У. Кім жылдам?
(х+1)(х+4) | Х2-8Х +15 | Л |
(Х-3)(Х-5) | В2+В-6 | С |
(а-2)(4а2-2а) | Х2+5Х+4 | Е |
(У+4)(У-5) | 20-9Х+Х2 | Ы |
(В-2)(В+3) | 4а3-10а2+4а | Б |
(5-Х)(4-Х) | У2-У-20 | А |
УІ. Сабақты қорытындылау .
- Сандар мен әріптердің көбейтіндісі … деп аталады.
- Бірмүшелер қосындысы … деп аталады.
- 2а5 . 3ав =6а6в
- (2х-5)( 4х4+5)= 8х5 + 10х- 20х4-25
Бағалау-оқушылардың белсенділігіне байланысты .
Мекен жайы: Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы
Майлин атындағы орта мектебі КММ
САБАҚ БАРЫСЫ:
- «Ой толғау» сәті сұрақ-жауап
2.«Бәрімізге бір амал» есептер шығару 269 (1,3) №271 (1,3)
- «Жалауға кім бұрын жетеді?»
- «Көбейтіндісін тап». Сергіту сәті
- «Кім жылдам»a
- Сабақты қорытындылау
- Оқушылар білімін бағалау
ІІІ. «Жалауға кім бұрын жетеді?»
- Өрнекті ықшамдаңдар :
а) 6х (2х-1) -7х =
б) 2(5х-4у+1)-3(3х-3у+1) =
в) 7(2а+5в)-5(3в-4а)=
- Ұқсас мүшелерді біріктір:
3х2-4х +1 –х2+3х -7=
3.Көпмүше түрінде жаз.
(а-2)(а2 +2а)+4=
ІУ. Сергіту сәті :
-а | 2а2 | 3а3
|
|
а |
|
||
2а2
|
|||
3а3
|
|||
4а4
|
У. Кім жылдам?
(х+1)(х+4) | Х2-8Х +15 | Л
|
(Х-3)(Х-5) | В2+В-6 | С
|
(а-2)(4а2-2а) | Х2+5Х+4 | Е
|
(У+4)(У-5) | 20-9Х+Х2 | Ы
|
(В-2)(В+3) | 4а3-10а2+4а | Б
|
(5-Х)(4-Х) | У2-У-20 | А
|
УІ. Сабақты қорытындылау .
1.Сандар мен әріптердің көбейтіндісі … деп аталады.
2.Бірмүшелер қосындысы … деп аталады.
- 2а5 . 3ав =
- (2х-5)( 4х4+5)=