Басы » Математика » Бірмүшені көпмүшеге ,көпмүшені көпмүшеге көбейтуге есепте

Бірмүшені көпмүшеге ,көпмүшені көпмүшеге көбейтуге есепте

Ахметкалиева Бану Сагатбекқызы

Пән:  алгебра

Сынып: 7

Күні:

Сабақтың тақырыбы:   Бірмүшені көпмүшеге ,көпмүшені көпмүшеге көбейтуге есептер шығару

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптардан алған білімдерін тиянақтап, оны есеп шығаруда қолдана білу

Дамытушылық:  Көпмүшені көпмүшеге көбейту әдісін практикада дұрыс қолдана білуі, пәнге қызығушылықтарын артыру .

Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа  тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  Практикалық сабақ

Сабақтың типі:  Білімді бекіту сабағы

Сабақтың әдісі : Сұрақ –жауап ,жатығулар орындау

Сабақтың жоспары:      1)  Ұйымдастыру  Психологиялық сәт. (Оқушылар бірлікке , математикаға байланысты мақал-мәтел,нақыл сөздер айтып , қолдарын бір-бірінің үстіне қояды.)

 

  ІІ бөлім.                     1. «Ой толғау» сәті сұрақ-жауап

  1. «Бәрімізге бір амал» есептер шығару

3.»Жалауға кім бұрын жетеді?, — ойын

  1. «Көбейтіндісін тап». Сергіту сәті
  2. «Кім жылдам»
  3. Сабақты қорытындылау
  4. Оқушылар білімін бағалау

І. «Ой толғау» сәті

  1. Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қандай сан болады? Мысал.
  2. Екі теріс санның көбейтіндісі қандай сан болады? Мысал.
  3. Көбейткіштердің бірі нольге тең болса ,көбейтінді неге тең.
  4. Бірмүше дегеніміз не? Мысал .
  5. Көпмүше дегеніміз? Мысал.
  6. Бірмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?
  7. Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?

Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу қажет.

Мысал:   (2х+3у)(3х2-2у) =6х3-4ху+9х2у -6у2

ІІ. « Бәрімізге бір амал»   Практикалық бөлім.

Ауызша: №269(1,3) , №271 (1,3)

Сөз  есептер:

1)Тор ішінде қояндар мен қырғауылдар бар. Олардың бәрін қосқанда, 100 аяғы мен 36 басы бар. Тор ішінде неше қоян мен неше қырғауыл бар?

ІІІ. «Жалауға кім бұрын жетеді?»

  1. Өрнекті ықшамдаңдар :

а) 6х (2х-1) -7х =12х2-6х-7х=12х2-13х

б) 2(5х-4у+1)-3(3х-3у+1) =10х-8у+2-9х+9у-3= х+у-1

в) 7(2а+5в)-5(3в-4а)=14а+35в-15в+20а= 34а+20в

  1. Ұқсас мүшелерді біріктір:

2-4х +1 –х2+3х -7=2х2-х-6

3.Көпмүше түрінде жаз.

(а-2)(а2 +2а)+4= а3 + 2а2 -2а2 -4а=а3 -4а

 

 

 

ІУ. Сергіту сәті :

 -а 2 3
а 2 3 4
2 -2а2 4 5
3 -3а4 5 6
4 -4а5 6 12а7

У. Кім жылдам? 

(х+1)(х+4) Х2-8Х +15 Л
(Х-3)(Х-5) В2+В-6 С
(а-2)(4а2-2а) Х2+5Х+4 Е
(У+4)(У-5) 20-9Х+Х2 Ы
(В-2)(В+3) 3-10а2+4а Б
(5-Х)(4-Х) У2-У-20 А

 

УІ. Сабақты қорытындылау .

  • Сандар мен әріптердің көбейтіндісі …  деп аталады.
  • Бірмүшелер қосындысы … деп аталады.
  • 5 . 3ав =6а6в
  • (2х-5)( 4х4+5)= 8х5 + 10х- 20х4-25

Бағалау-оқушылардың белсенділігіне байланысты .

 

Мекен жайы:   Шығыс Қазақстан облысы

Тарбағатай ауданы

Майлин атындағы орта мектебі КММ

 

 

        САБАҚ БАРЫСЫ:

  1. «Ой толғау» сәті сұрақ-жауап

   2.«Бәрімізге бір амал» есептер шығару   269 (1,3)  №271 (1,3)

 

  1. «Жалауға кім бұрын жетеді?»
  2. «Көбейтіндісін тап». Сергіту сәті

                                   

  1.   «Кім жылдам»a

                                     

  1. Сабақты қорытындылау

                                    

  1. Оқушылар білімін бағалау  

 

 

 

 

ІІІ. «Жалауға кім бұрын жетеді?»

 

  1. Өрнекті ықшамдаңдар :

а) 6х (2х-1) -7х =

б) 2(5х-4у+1)-3(3х-3у+1) =

в) 7(2а+5в)-5(3в-4а)=

 

 

  1. Ұқсас мүшелерді біріктір:

2-4х +1 –х2+3х -7=

 

3.Көпмүше түрінде жаз.

(а-2)(а2 +2а)+4=

 

 

ІУ. Сергіту сәті :

 

 

  2 3

 

а  

 

   
2

 

     
3

 

     
4

 

     

 

У. Кім жылдам? 

 

(х+1)(х+4) Х2-8Х +15 Л

 

(Х-3)(Х-5) В2+В-6 С

 

(а-2)(4а2-2а) Х2+5Х+4 Е

 

(У+4)(У-5) 20-9Х+Х2 Ы

 

(В-2)(В+3) 3-10а2+4а Б

 

(5-Х)(4-Х) У2-У-20 А

 

 

 

УІ. Сабақты қорытындылау .

 

1.Сандар мен әріптердің көбейтіндісі  …  деп аталады.

 

2.Бірмүшелер қосындысы … деп аталады.

 

  1. 5 . 3ав =

 

  1. (2х-5)( 4х4+5)=

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *