Басы » Кембридж бағдарламасы » Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат. (Презентация)

Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат. (Презентация)

инара Кусаинова
Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы
Дәулетбай орта мектебі, КММ
Кусаинова Динара Сериковна
Сабақтың тақырыбы: Дененің  қозғалу бағытында  әрекет  ететін күштің жұмысы. Қуат.

Сабақ  1- сабақ Сабақ өтілетін күн:

Орны:

Барлық оқушы саны:      Жасы:

Қатысқаны:

Сабақ тақырыбы Дененің  қозғалу бағытында  әрекет  ететін күштің жұмысы. Қуат.
Жалпы мақсаттар Күшке әрекет ететін жұмыс, қуат туралы оқу, жұмыстың, қуаттың формуласымен танысып, оны есеп шығару барысында қолдануға үйрену.
Түйінді идеялар Аз жұмысты қиынсынсаң, Көп жұмысқа тап боларсың. (Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы күшке де, жүрілген жолға да тура пропорционал өседі.)
Стратегиялар «Өрмекші торы», «Тест сынағы», «Сематикалық карта», «Көршінің портреті», «Маршуттық карта», «Тірек сөз»,  «Екі жұлдыз, бір тілек»,«Жақсы, жаман» жаттығуы.
Көрнекіліктер компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Дереккөздер  Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева, 7 сынып «Физика және астрономия» оқулығы, Алматы «Атамұра» баспасы 2012,  Г.И.Жаксылыкова,  А.М.Қаженова,  Н.З.Исмагалиева, «Интербелсенді әдіс-тәсілдер» Өскемен 2014
Оқыту нәтижелері Оқушылар механикалық жұмыс, қуат туралы түсінік алды. Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды. Тақырыпты күнделікті іс-әрекеттерінде қолдана алады.
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1-кезең.

Қызығушылықты ояту:

 

 

7 мин

 

 

 

«Көршінің портреті» стратегиясы арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады. Тренинг арқылы оқушылар  көршісіне және бір-бірлеріне күніне сәттілік тілеп, сол арқылы арқылы сабаққа кіріседі. Жұптасып жұмыс жасап бір-біріне көңіл-күй сыйлады.
Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топтасуын ұйымдастырады. «Шаңырақ құру» арқылы топтасады.

 

«Тест сынағы» статегиясы арқылы тарауды қайталауға арналған тапсырмалар береді.

Қосымша 1.

Өткен тақырып бойынша сематикалық картаны береді. Қосымша 2.

Тест тапсырмаларын орындайды, бірін-бірі тексереді және өзін-өзі бағалайды.

 

Сематикалық картаны оқушылар толтырады

 

Формативті бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»,  2 мин
2-кезең. Мағынаны ажырату:

 

 

17 – 20 мин Экранда көрсетілген суреттерді көрсету арқылы салыстыра отырып,тұрмыста және физикадағы «жұмыс» ұғымының мағынасын ашады. Экранда көрсетілген суреттер арқылы салыстыра отырып,тұрмыста және физикадағы «жұмыс» ұғымының мағынасын, тақырыпты ашу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа жаңа тақырыпты бөлу:

1-топ: «Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы»

2-топ: «Қуат»

Топтар оқулықтан тақырыпты оқып, берілген  постер дайындайды, қорғайды, түсіндіреді.

 

 

Маршруттық картада деңгейлік есептер беру

Қосымша 3.

Есепті өздері шығарып, оқушы тақтаға шығарады.
Формативті бағалау: «Бағалау парағы» арқылы бағалау,  2 мин
3-кезең. Ой-толғаныс:

 

10 мин «Сәйкестендіру» парағы бойынша оқушыларға тапсырма береді.

Қосымша 4

«Тірек сөз» табуға тапсырма береді.

Қосымша 5

Оқушылар  сабақта өткен материалды қайталап, бекітеді.

Тапсырманы сәйкестендіреді.

 

Кестеден тірек сөздерді табады.

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар. 2 мин 63-64 тақырыпты оқу, есептер жинағынан №132-134. Талдау, бағыт- бағдар беру. Күнделіктеріне берілген тапсырманы жазады.
Бағалау 2 мин Оқу мен оқытуды бағалау Топ басшысы бағалайды
Рефлексия 2 мин «Жақсы, жаман» жаттығуы

— Маған бүгін жақсы, өйткені …,

— Маған бүгін  жаман ,өйткені…

Өзіндік талдау жасайды.

 

 

Қосымша 1.

  1. Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама…..

А)  күш

Ә)  аудан

Б) қысым

В) масса

Д) тығыздық

  1. Қысымның өлшем бірлігі көрсетіңіз

А)  Н

Ә)  м

Б) с

В) Па

Д) Дж

  1. Сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетінін дәлелдеген ғалым

А) Блез Паскаль

Ә) Ньютон

Б) Джоуль

В) Ленц

  1. p=

а) ауырлық күші әрекет еткен сұйықтың қысымы

ә) қысымның

б) тығыздықтың

в) массаның

  1. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал

А) Манометр

Ә) Барометр

Б) Сорғылар

Д) Паскаль шары

  1. Қалыпты атмосфералық қысым

А) 500 мм сын.бағ.

Ә) 720 мм сын.бағ

Б) 760 мм сын.бағ

Д) 160 мм сын.бағ

  1. Қысым айырымын өлшеу үшін қолайлы аспап

А) Манометр

Ә) Барометр

Б) Сорғылар

Д) альтиметр

  1. Сұйыққа батырылған денеге оның сұйыққа батқан бөлігі көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет етеді.

А) Паскаль заңы

Ә) Ньютон заңы

Б) Архимед заңы

Д) кысымның анықтамасы

  1. Сүттің майлылығын анықтау үшін қолданылатын ареометрлер

А) манометр

Ә) барометр

Б) сорғылар

Д) лактометр

  1. Кеменің төменгі батқан тереңдігі…………… деп аталады.

А) шөгім

Ә) су ығыстырылым

Б) ватерсызық

Д) сүңгуір қайық

Бағалау парағы

жауабы
1 Б
2 В
3 А
4 А
5 Ә
6 Б
7 Б
8 А
9 Б
10 А
9-10 «  7-8 «4» 5-6 «3»

 

Қосымша 2

Сематикалық карта

Кестені толтыру.

Белгіленуі Формуласы Өлшем бірлігі
Ауырлық күші
Үйкеліс күші
Қысым
Ауырлық күшінің әрекетінен болатын қысым
Архимед заңы

 

Қосымша 3

Деңгейлік есептер

А деңгейі

№1

Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000 Н болса, онда ол 10 с-та қанша жұмыс атқарады?

№2

Қуаты 30 Вт желдеткіш 10 мин-та қанша жұмыс істейді?

В деңгейі

№1

Массасы 40 кг ер бала массасы 10 кг жүкті бірқалыпты қозғалтып, мекеп үйінің 3 м биіктіктегі қабатына жеткізеді. Масасы 45 кг қыз бала массасы 8 кг жүкті бірқалыпты қозғалтып, сол биіктікке шығарады. Ер бала мен қыз баланың қайсысы көп жұмыс атқарады?

№2

Қуаты 600 Вт локомотив бірқалыпты қозғалып 200 м аралықты 20 с-та өтеді. Оның тарту күші қандай?

С деңгейі

№1

Массасы 40кг ер бала массасы 10 кг жүкті бірқалыпты қозғалтып, мектеп үйінің 3 м биіктіктегі қабатына жеткізеді. Массасы 45 кг қыз бала массасы 8 кг жүкті бірқалыпты қозғалтып, сол биіктікке шығарады. Ер бала мен қыз баланың қайсысы көп жұмыс атқарады?

№2

Моторының тарту күші 5*10 Н ұшақ 800 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты ұшып келеді. Оның қуаты қандай? Осы есепті пайдаланып, қуатты табудың тағы бір формуласын қалай өрнектеуге болады?

 

Қосымша 4

«Сәйкестендіру» парағы

 

Физикалық шама Белгіленуі Формуласы Өлшем бірлігі
 

Қуат

 

Джоуль

 

Жұмыс

 

Ватт

 

Уақыт

 

Секунд

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 5

«Тірек сөз» табу арқылы

 

Р Э Р Е П Ә Ң Ғ М П
М И Л Л И В А Т Т О
Ә В З Ө H Ы Ң Ц И В
Н А Ғ І Ы Л Г О І А
E С Ж Қ Ү Д Қ У А Т
Т С М Е Г А В А Т Т
И А Ч C Д М В Қ І И
К Г Р Ц Ж Ұ М Ы С А
М И К Р О В А Т Т Л
Л С Е К У Н Д Ө Ч Д
Ы О К И Л О В А Т Т
Қ П О Ө Ь Е М Й Д Қ

 

Тірек сөздің жауаптары:

  1. қуат
  2. ватт
  3. жұмыс
  4. джоуль
  5. уақыт
  6. секунд
  7. киловатт
  8. мегаватт
  9. милливатт
  10. микроватт

 

 

 

                                                                                  Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Тест

9-10 — «

7-8 — «4»

5-6 — «3»

Сематикалық карта Топтық жұмыс (постер) Деңгейлік есептер Сәйкестендіру Тірек сөз Қорытынды баға

 

Бағалау парағы

     критерийлер

 

 

аты- жөні

 

Берілгенін дұрыс жазуы Халықаралық бірліктер жүйесіне келтіруі Формуласын дұрыс жазуы есептелуі жауабы Қорытынды баға
             
             
             
             

«+», «-» шарты белгісін қою арқылы оқушылар бағалау парағын толтырады

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *