Басы » Кембридж бағдарламасы » «Аяз би» ертегісі

«Аяз би» ертегісі

Атырау облысы
Исатай  ауданы
Жалпы білім беретін Абай атындағы орта мектебінің
қазақ тіілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Құрманғалиева Гүлайна
материал тақырыбы:  «Аяз би» ертегісі

Тақырыбы «Аяз би» ертегісіндегі кейіпкерлер  бейнесі.

 

Мақсаты Ертегі туралы мәлімет бере отырып, ертегінің  мазмұнын, негізгі идеясын,кейіпкерлердің іс әрекетін түсінуге жағдай жасау.сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін  дамыту, ертегідегі  кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы ертегінің негізгі идеясын ашу.
Жалпы мақсат Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру,кейіпкерлерге  тоқталу.
Күтілетін нәтиже Ертегінің маңызы  мен идеясын ұғынады. Мазмұнын игеріп, қойылған сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, жауап береді. Өз пікірін, ойын ашық айтып, өз бетімен ізденеді.Кейіпкер ісіне талдау жасайды.

 

7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Кім шапшаң»,  «Жигсо»,  «Инсерт» ,  «Аквариум»
Қолданылатын ресурстар Флипчарт,  маркерлер,  портреттер,  тақта,  стикерлер,  ноутбук.
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы  топқа бөлу.

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық-

тарын  ояту

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақ- жауап.

«Кім шапшаң?»  әдісі бойынша

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасып санау арқылы  өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Түсіну «Жигсо» әдісі бойынша «Аяз би» тақырыбын өздері талқылап, өздері қайталау мақсатында қосымша тапсырмалар таратылады  жаңа тақырыпқа қадам басу үшін. Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.

Топпен жұмыс жасау.

Қолдану Тақырыпқа қатысты тапсырмалар арқылы тақырыптың мағанасын ашу  арқылы

«Аквариум» әдісін қолдану

Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы

 «Аквариум» әдісін пайдалану

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді.

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау. Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Сұрақ-жауап кезеңі. Тақырыпты оқып шығуға уақыт беру.

Әр топ сұрақтар дайындайды

Бір-біріне сұрақтар қоя отырып,тақырыптың негізгі  идеясы мен  мазмұнын ашу;
Жинақтау Топпен жұмыс    «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру   арқылы  тақырыпты жинақтау;

 

Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін  оқушылар өз ойларын айтады.

 

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жеке дара  тапсырмаларды орындайды.
Бағалау Өзін-өзі бағалау. (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары.

Бағалау парақтарын таратады.

Бір-бірін бағалауды қадағалау

Топты бағалау.

Өзін өзі бағалау.

Рефлексия Оқушылар бүгінгі сабақ туралы  ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *