Басы » Кембридж бағдарламасы » Күшейтпелі шырай

Күшейтпелі шырай

2sОңтүстік Қазақстан облысы

Түркістан қаласы

№9 Некрасов атындағы мектеп-гимназия

Қазақ тілі мен әебиет пән мұғалімі

Батыркулова Венера Маратқызы

Сабақтың тақырыбы:Күшейтпелі шырай

 

Мақсаты: 7 модульді негізге ала отырып, оқушыларға  «Күшейтпелі шырайды» түсіндіріп,  сабақ барысында ұлттық салт дәстүрімізді қатыстыру арқылы ойындар, мақал-мәтелдерді  қолдану,  болашақ  ұрпаққа жақсы тәрбие  бере отырып, олардың ұлтын, тілін, дінін, салт-дәстүрін сүюге жол ашамын. Мәтінмен жұмыс істеу жолдарын  үйрету, түсіну арқылы  оқушылардың бойында қазақ тіліне деген  қызығушылын ояту, рухани -жан дүниесін қалыптастыруға ықпал жасау.

Табыс критерийлері:

  • Сабақ барысында топта жұмыс істеудің әдебін сақтау;
  • Жасаған дүниелерін ұсына білуі.
  • Тақырып жайлы терең ойланып барып шешім қабылдау.
  • Сабақта барлық оқушының қамтылуы;

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: миға шабуыл, сын тұрғысынан ойлап, талдау жасау, өз пікірін қорғау, іздену

 

Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, Диалогтік оқыту, Ақпараттық- коммуникативті технологияны қолдану,  Оқыту үшін бағалау,Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

 

Стратегиялық іс-әрекеттер: аудио жазба тыңдату, топтық жұмыс, постер әдісі, смайлик арқылы бағалау парақшалары.басбармақ әдісімен бағалау, иллюстрация.

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

 

Күтілетін нәтижелер: : Өткен тақырыптар бойынша тапсырмалармен жұмыс істейді,жаңа тақырыпты түсінеді,білімдерін   пайдалана отырып тақырыпты негізі идеясын аша алады

 

 

 

 

 

 

 

 

Бөлім.

Уақыты

Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
 

 

I.Кіріспе бөлімі

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен,

дәптермен жұмыс

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

 

 

8  минут

 

 

 

 

 Ұйымдастыру кезеңі

 

Ынтымақтастық атмосферасын орнату

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Миға шабуыл»

 Нені білеміз?

 

 

 

 

 

 

 

Ойын

«Табақ тарту»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Кім жылдам» ойыны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жазғы орманда» тренинг

 

 

 

 

«Карусель» әдісі арқылы постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақал-мәтел жарысы

 

 

 

Рефлексия

Тест сұрақтары

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

Оқушылармен сәлемдесу. Алақандарын бір біріне түйістіріп, сабаққа дайын екендігін айту.

 

 

 

 

Осыдан кейін оқушыларға ауылға сыйлы қонақ келгенін хабарлаймын да , сұрақтар қоямын.

 

 

Үстел үстіне бауырсақ,құрт, кеселерге қымыз, шұбат, айран құйылып қойылған. Әр табақ пен сусындардың қасына карточкалар қойылған.

 

 

Басбармақ  арқылы бағалату

 

 

 

Ребусты шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу.

 

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыптағы негізгі мәселер төңірегіндгі сипаттама бойынша    өзара ой бөлісу

 

 

Ауызша орындату

Тап-5 сөз

Ап-6 сөз

Жап-7 сөз

 

Дәптерлеріне жазғызу

70-жаттығу

71-жаттығу

72-жаттығу

 

 

 

Оқушыларға мәтінді музыка әуенімен оқу, сын есімдерді таптыру

 

 

 

Әр топ ұлттық тағамдарға байланысты екі сөйлемнен  жаздыру, сөйлем ішінде күшейтпелі шырай болу керек.

 

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалату.

 

 

 

 

 

Слайдта мақалдың екінші жартысы жасырынған

 

 

Слайдта тест көрсетіледі, пифтокартаның жауабы келесі слайдта көрсетіледі. Ою-өрнек дұрыс шықса жауабы дұрыс болғаны.

 

 

 

 

Оқушыларға «Әңгімелесуші серіктестер» парақшалар таратамын. Осы парақша арқылы сабақты қорытындылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

73-жаттығу

Оқушыларды осы психологиялық тренинг арқылы бір бірне деген сыйластығы,сабаққа деген ынтасы артып, ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

 

Оқушылар алған суреттеріне байланысты топтарға бөлінеді.

I-топ «Ет тағамдары»

II-топ «Сүт тағамдары»

III-топ «Ұлттық сусындар »

IV-топ «Нан тағамдары»

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан бір-бір оқушыдан шығып, карточкадағы сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

Бір бірін  «Басбармақ»  арқылы бағалау

 

 

Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Тақырыпқа сипаттама береді.

Өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

Топтар жарысады.

 

 

 

Тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

Оқушылар көздерін жұмып тренингті тыңдайды. Есінде қалған ең көп сын есімді айтқан топ жеңіске жетеді.

 

 

Жазған топ келесі топқа бере отырып, карусель (айналма)әдісі арқылы 4 топты айналып шығады. Әр топ  ұлттық тағам түрлеріне сөйлемді жазып, бірін-бірі тексереді.

 

Екі жұлдыз бір тілек арқылы әр топ бір бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

Топтар мақалдарды бірге ақылдаса отырып тауып,сын есімін анықтайды.

 

 

Оқушылар дұрыс жауабын 12 тор көзге белгілеп пифтокартаның ою-өрнегін табады.

 

 

.

 

 

 

 

Оқушылар стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып, рефлексия плакатына жапсырады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *