Қызылорда қаласы
№222 Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп
Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы
Сабақтың аты | Primary, secondary schools.
Бастауыш, орта мектептер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | 1.Англияның бастауыш, орта мектептері туралы ақпарат беру.
2.Англия мен Қазақстан мектептерінің ерекшеліктерін білуге үйрету. 3.Өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | 1.Англияның бастауыш, орта мектептері туралы білетін болады.
2.Англия мен Қазақстан мектептерінің ерекшеліктерін ажырата алатын болады. 3.Өзгенің пікірімен санасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | In England about 93 per cent of children attend state schools.
The other 7 per cent attend private schools. A minority of these private schools are boarding schools children live as well as study. Private school are very expensive. Primary schools, Infant schools, Junior schools, Comprehensive school, Grammar school, Private school. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Жана сөздер. Сұрақтар
Топтық жұмыс (мәтінмен жұмыс «Schools in England») Жеке жұмыс «Есте сақтау тесті» Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) 1.Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылырдың назарын сабаққа аудару. 2. Топқа бөлу. Сынып оқушылары 2 топқа бөлінеді. Англия және Қазақтан сөздерін таңдау арқылы. Big Ben, Piccadilly circus, Hyde Park, Buckingham Palace, Tower Bridge, The British Museum, The Thames. Baiterek, Residence of the President of the Republic of Kazakhstan, The embankment of Esil, The Flag of Kazakhstan, The dombyra, Khan shatyry, The President of Kazakhstan,
ІІ. Жеке жұмыс «Есте сақтау тесті» (5 минут) Үй тапсырмасын тексеру мақсатында алынады. Оқушылар өткен сабақтың жаңа сөздерін қаншалықты жаттағанын анықтау үшін беріледі. Мына сөздерді минут көріп алады да, есінде қалған сөздерді параққа жазады.
17-20 сөз жазғандар бағдаршамның жасыл түсін көрсетеді. 12-16 сөз жазғандар бағдаршамның сары түсін көрсетеді. 12-10 сөз жазғандар бағдаршамнның қызыл түсін көрсетеді.
III. Миға шабуыл (2 минут) Әр түрлі сабақтардың суреттерін көрсетіп, соған байланысты сұрақтар кояды:
1. Can you guess what subjects are being taught in each picture? 2. Do you study these subjects at school? 3. What are your favorite subjects? 4. Which do you prefer,practical work or theoretical work? 5. What are your plans after leaving school? 6. Do your school subjects educate you for life? Today, we are going to speak about Primary, Secondary schools in England.
ІY. Жаңа сөздермен жұмыс. (3 минут) Интерактивті тақтада жаңа сөздер көрсетіледі, оқушылар сол жаңа сөздерді сөздіктен қазақша баламасын табады. . 1. State school- 2. Private school- 3. Boarding school- 4. Kinder garden- 5. Infant school- 6. Primary school- 7. Secondary school- 8. Grammar school- 9. Junior school-
V. Топтық жұмыс «School in England» “School in Kazakhstan”(15 минут) Топтарға мәтін таратылып, оқиды, өзара талқылайды. Бірінші топқа «Англия мектебі» тақырыбы, ал екінші топқа «Қазақстан мектебі» тақырыбы беріледі. Топ болып бірігіп, мәтінді аударып,тапсырманы орындайды. Топ пікірлерін тыңдау (әр топқа 2 минуттан). Топта 5 рөлді анықтайды: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ бақылаушысы бағалау критерийлерін белгілейді және жұмыс барысында бағалап, түсіндірмесін жазады. (әр топқа 1 минуттан)
Бағалау парағы The sheet of assessments
VI. Жеке жұмыс Блум таксономиясы (5 минут)
Жұмыс орындап болғаннан кейін оқушыларды «Екі жұлдыз бір ұсыныс» бағалау жүйесі арқылы жүзеге асырылады.
VІ. Сергіту сәті «Primary, secondary schools» (3 минут) Оқушыларға интерактивті тақтадан бастауыш, орта мектептері туралы шағын бейне-ролик көрсетіледі. http://www.youtube.com/watch?v=tuINdFoS7-A VІІ. Жұптық жұмыс «Венн диаграммасы» (5 минут) Мәтінді салыстыра отырып ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табады.
Жұпты дайын үлгі арқылы формативті бағалау.
Әр оқушы стикерге бүгінгі сабақта қандай әсер алғанын қысқаша ғана жазып, тақтаға іледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар | Жаттығу орындау 58-бет. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі оқу | «My School» тақырыбына қысқа әңгіме жазу. |
[bws_related_posts]