A Typical Day at school

engҚызылорда облысы

Қызылорда қаласы

№222  Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп

Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы  

Сабақтың аты
 

ІІ. Үй тапсырмасы:  «My School» тақырыбына жазған қысқа әңгімелерін  тыңдау.

 

III. «Миға шабуыл».

Әр топқа берілген сөздердің бас әріптерінен, 1 минут ішінде сөздер құрастыру.

 

D A U G H T E R
A     O O O S  
D H M O T
D S E T E
Y T   H R
 

 

 

IY. Топтық жұмыс

 

«Британиядағы мектеп формасы» атты текстпен танысу. «Джигсо» әдісі арқылы мәтінді алдымен топта талқылау, басқа топ мүшелерімен ауысу арқылы оларға өзінің оқығанын түсіндіру.

Ø  «Серпілген сауал». Мәтін бойынша материалдың  түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын.

Мәтін бойынша сұрақтар тізбегі:

1.      Do you wear a uniform? –

2.      Would you like to wear a uniform?-

3.      When do your lessons start?-

 

Ø  «Ойлан, жұптас, талқыла»

 

«Мy  School!» видео материалы көрсетіледі. Видеоны көргеннен соң, оқушыларға сұрақ қойылады: оны топ ішінде, жұппен талқылап, түсінгенін постерге бейнелеу.

Y. Сергіту сәті.   Қара жорға биі. ( 3 минут)

 

ІV. Жұптық  жұмыс  «British school  timetable» (15 минут)

9.00

 

9.30-10.45

10.45-11.00

11.-12.15

Morning children arrive for registration

Lessons

Morning break

lessons

1.15-2.15

2.15-3.30

2.30-3.30

3.30

Afternoon lessons

Afternoon break

Lessons

Children go home

 

 

Мына кестеге қарап өзінің мектебі жайлы күн режимін толтырады. Жазып болган сон екі

Мектепті салыстыра отырып ерекшелігін табыңдар.

 

V. Топтық жұмыс «Домино ойыны» Суреттермен сөздерді табу. (5 минут

Жұмыс орындап болғаннан кейін оқушыларды «Бағдаршам» бағалау жүйесі арқылы жүзеге асырылады.

Сіздің  қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды дөңгелетіңіз:

  Мен көп нәрсені үйрендім  Мен аз нәрсе үйрендім Мен ештеңе үйренбедім
Өз жұмысымды бағалағанда 3 2 1
Өз бетімше жұмыс істегенде 3 2 1

 

 YI. Рефлексия.

 

 

 

 

1 пікір

  1. Сабақтың жоспары ұнады,рахмет

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *