Қызылорда қаласы
№222 Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп
Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы
Сабақтың аты | Learning languages
Тілдерді уйрену. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | · Тіл уйренудің стратегиялары туралы білетін болады.
· Жаңа тақырыптағы жаңа сөздерді үйренеді. · Топтық жұмыс жасай алатын болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | We all learn different ways. Some people are visual learners- they prefer reading, looking at pictures or watching Tv. Some people are auditory learners- they prefer listening to teachers, cassettes etc. And some people are kinaesthetic learners- they prefer moving around the room, touching things etc. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Топтық жұмыс «Жигсо» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Жұптық жұмыс «Үш қадамды сұхбат» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру 1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.2. Топқа бөлу ( сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу 3 топқа бөлінеді, 2 минут) «Doctor» сөзін құрастырған – 1 топ «Nurse» сөзін құрастырған – 2 топ «Worker» сөзін құрастырған – 3 топ
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут) Оқушылардың рефлексияларын тыңдау. ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут) In which situation you think the more effective learning is taking place?
Which situation you think is more enjoyable for the student involved? If you wanted to improve your spoken English which of the situations would you prefer? ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (20 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. IҮ. Жұптық жұмыс Диалог құрау (7 минут)
V. Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау» (10 минут)
ҮІ. Кері байланыс (сұрақ,не үйрендім, не қиын болды.) (3 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар | 10-тапсырма | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі оқу | 66 бетегі 13 –тапсырманы жазу. |
[bws_related_posts]