Learning languages

engҚызылорда облысы

Қызылорда қаласы

№222  Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп

Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы  

 

Сабақтың аты Learning languages

Тілдерді уйрену.

Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты
  • Тіл үйренудің стратегиялары  туралы айту
  • Жаңа тақырыптағы жаңа сөздерді үйрету.
  • Бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже ·         Тіл уйренудің стратегиялары туралы білетін болады.

·         Жаңа тақырыптағы жаңа сөздерді үйренеді.

·         Топтық жұмыс жасай алатын болады.

Негізгі  идеялар We all learn different ways. Some people are visual learners- they prefer reading, looking at pictures or watching Tv. Some people are auditory learners- they prefer listening to teachers, cassettes etc. And some people are kinaesthetic learners- they prefer moving around the room, touching things etc.
Тапсырмалар Топтық  жұмыс «Жигсо»
Тапсырмалар Жұптық жұмыс  «Үш қадамды сұхбат»
Тапсырмалар Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау»
 

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

І.Ұйымдастыру

       1.1.  Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

1.2. Топқа бөлу ( сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу 3 топқа бөлінеді, 2 минут)

«Doctor» сөзін құрастырған  – 1 топ

«Nurse» сөзін құрастырған  – 2 топ

«Worker» сөзін құрастырған – 3 топ

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут

  Оқушылардың рефлексияларын тыңдау.

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

        In which situation you think the more effective learning is taking place?

 

Which situation you think is more enjoyable for the student involved?

If you wanted to improve your spoken English which of the situations would you prefer?

ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (20 минут)

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды     анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

 

                                                   Бақылаушының  бағалау парағы

Бағалау өлшемдері Көш

басшы

Хатшы Баяндамашы Уақыт сақшысы
1 Тақырыптың ашылуына үлес қосу        
2 Міндетін атқару        
3 Топтық жұмысқа атсалысуы        
           

 

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

IҮ. Жұптық жұмыс    Диалог құрау (7 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау» (10 минут)

Order the words  to make sentences

A)    You/ if/ something / teacher/ ask/ don’t /your/ immediately/ understand.

 

B)     To/ own/translate/ try/every/not/ word/ language/into/your.

 

C)     People/ most/ are/ combination/ of/all/a /three/ of/ leaner/types.

                        Answers
 Put each piece of advice next to the correct heading.

 

 
                          

 

 
            

 

 

 
             

 

 

 

Speaking :

 

Listening:

 

Reading:

 

Writing:

Which advice is the  most useful for you?

Why?

 

 
 

 

 

 

ҮІ.  Кері байланыс (сұрақ,не үйрендім, не қиын болды.) (3 минут)

Кейінгі тапсырмалар 10-тапсырма
Кейінгі оқу 66 бетегі  13 –тапсырманы жазу.

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *