Қызылорда қаласы
№222 Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп
Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы
Сабақтың аты | If I were a millionaire
Егер мен миллионер болсам |
|||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Жоспар | |||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | 1.Жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
2.Оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру; 3.Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Ø Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Ø Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады. Ø Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке қалыптасады |
|||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | What are your ideas for tomorrow/next week/next holiday/ next year.
If my father were a millionaire we would live in a big house. I would earn much money. My mother would have an interesting job. My sister and I wouldn’t go to an ordinary school. We would go to a private school, where we wouldn’t wear a uniform. We would wear fashionable clothes. My granny would travel all over the world. |
|||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Топтық жұмыс «Постер » қорғау.
Жұптық жұмыс «Құзырлылық тапсырма» Жеке жұмыс «Тест»
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) 1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Шеңбер құрып, өз есімдеріне теңеулер айтқызу. 2. Топқа бөлу. Сынып оқушылары үш топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут) Үй тапсырмасын тексеру мақсатында алынады. Write five numbers that are important in your life and explain why?
III. Топтық жұмыс «» (20 минут) Топтарға мәтін таратылып, оқиды, өзара талқылайды. Топ болып бірігіп, тапсырманы орындайды. Топ пікірлерін тыңдау (әр топқа 2 минуттан). Топта 5 рөлді анықтайды: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ бақылаушысы бағалау критерийлерін белгілейді және жұмыс барысында бағалап, түсіндірмесін жазады. (әр топқа 1 минуттан)
Бағалау парағы
V. Жеке жұмыс «Жұптық жұмыс» Құзырлылық тапсырма (15 минут) Жұмыс орындап болғаннан кейін оқушыларды «Бағдаршам» бағалау жүйесі арқылы жүзеге асырылады
VІ. Сергіту сәті (3 минут) Оқушыларға интерактивті тақтадан видео ролик көрсетіледі. VII. Жеке жұмыс «Тест» Жұмысты орындап болғаннан кейін оқушыларды сумативті бағалау жүйесі арқылы жүзеге асырылады.
|
||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар | 10- тапсырма 69 бет | |||||||||||||||||||||||||
Кейінгі оқу | 13- тапсырма 70 бет |