Басы » Кембридж бағдарламасы » Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. «Үш қиян» толғауы

Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. «Үш қиян» толғауы

 

Атырау облысы

Қызылқоға ауданы Жасқайрат ауылы

Ш.Т. Еркінов атындағы орта мектебі.

Қазақ тілі мен әдебиет  пәнінің мұғалімі:

Құмарова Құралай Тұрғалиқызы
Тақырыбы Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы.  «Үш қиян» толғауы         
Жалпы мақсаты
Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру. «Үш қиян»  толғауы жөнінде білімдерін тереңдету, мазмұнын, тақырыбын, идеясын меңгерту
Оқыту нәтижесі
Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы .  «Үш қиян» толғауының мазмұнын, тақырыбын, идеясын меңгере алады, толғаудың  үзінділерін мәнерлеп жатқа айтады. Тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қоры молаяды, шығармашылық қабілеті артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.Өлеңді жаттап айту дағдылары қалыптасады.
Түйінді идея
Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы.  «Үш қиян» толғауы туралы нақты білім алады.
Сілтеме
Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Стратегия
Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Бағдаршам» арқылы топтық бағалау, смайликтер
Ресурстар
Мұрат Мөңкеұлының суреті, шығармаларынан кітап көрмесі, ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы слайд. Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық материалдар, компьютер, проектор, бағалау парақшасы.
Кері байланыс
«ПОПС» формуласы
Бағалау әдісі
Критериалды бағалау, смайликтер, «Бағдаршам» арқылы топтық бағалау
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті
Ұйымдастыру

 

 

 

 

Тренинг

Топқа бөлу
1 минут

 

 

 

 

2 минут
1. Сәлемдесу

2. Оқушы қатысын тексеру

3.      Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

 

«Мен кіммін?» психологиялық тренинг

Топқа бөліну
1.      Мұғаліммен амандасу

2.      Кезекші жоқ оқушыны айтады

3.      Сабаққа қажетті оқу құралдарын түгендейді.

4.      Сабаққа назарларын аудару, тыныштық сақтайды

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Топ ережесі
1 минут
•      Біреу сөйлеп жатқанда, сөзін бөлме.

Өз кезегіңді күт.

•      Егер де айтқың келсе, қолыңды көтер.

•      Адамды емес, оның айтқан идеясын сына.

•      Әр адамның өз пікірі мен идеясын айтуға құқығы бар, сондықтан да көп уақытты алма.

•      Кез келген пікір құнды.

•      Көбіне өте үздік идеялар пікірсайыста туындайды.
Оқушылар сабақ барысында ережені басшылыққа алады.
Кіріспе.

Үй тапсырмасын пысықтау
6 минут
Оқушыларға өткен Қашаған Күржіманұлы және оның шығармашылығы туралы түсінгендерін «Интервью» әдісі арқылы сұрауды тапсырады.
1 оқушы топ мүшелерінен үй тапсырмасы бойынша интервью алады. Қалған оқушылар сұраққа жауап береді
Негізгі бөлім

 

Топтастыру
10 минут
Топтық тапсырма

І топ: Мұрат Мөңкеұлының өмірі туралы

ІІ топ: Мұрат ақынның шығармашылығы

ІІІ топ: Ақынның «Үш қиян» толғауы

Берілген тақырыптар бойынша топтастыру әдісі арқылы постер жасауға тапсырма береді
Топ мүшелері берілген топтық тапсырмаға оқулықтан өз беттерімен оқи отырып, топтастыру жасайды. Оқушылар топта орындап, постерлерін қорғайды.
Критериалды бағалау

 

 

2 минут
 
Егер оқушының жеткізуі нақты, анық, постер талапқа сай түсінікті болса
Жасыл түс
Егер айтуы, түсіндіруі орташа болып, постерге үш түстен артық қолданса
Көк түс
Егер айтуы, түсіндіруі орташа болса
Қызыл түс
«Поэзия минуты»
8 минут
«Үш қиян» дастанынан үзіндіні жатқа  оқуға  оқушыларға тапсырма береді.
Оқушылар дастаннан  үзіндіні жатқа мәнерлеп оқиды.
Қорытынды

 

 

Сатылай кешенді талдау
10 минут
І топ: Ақынның өмірі мен шығармашылығына   сатылай кешенді талдау:

1.      Туған жері:

2.      Өмір сүрген жылдары:

3.      Үлгі – өнеге алған ақындары:

4.      Өлеңдері:

5.      Толғаулары

6.      Айтыстары:

ІІ топ: «Үш қиян» толғауына сатылай кешенді талдау:

1. Авторы :

2. Тақырыбы:

3. Жанры:

4. Идеясы :

5. Шумақ:

6. Ұйқас түрі:

7. Тәрбиелік  мәні:
І,ІІ Топ берілген тапсырма бойынша дәптерге жазып орындайды.

ІІІ топ: «ПОПС формуласы»арқылы жаңа сабақ бойынша тұжырым жасайды.

«Менің ойымша …»

«Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»

«Оны мен мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламын…»

«Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім»
Кері байланыс
2 минут
Білетінім. Білдім. Білгім келеді.
Стикерге оқушылар өз ойларын жазып талдайды.
Бағалау
2 минут
Бір – бірін бағалауға мүмкіндік береді.
Оқушылар бір – бірін бағалайды.
Үй тапсырмасы
1 минут
1. Мұрат Мөңкеұлының толғауларын оқып, үзінділер жаттау
1. Мұрат Мөңкеұлының толғауларын оқып, үзінділер жаттайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *