Басы » Шет тілдері » When I’m 25

When I’m 25

Subject: English School tutor ——————
Teacher: Baisalbaeva Ainur Mutanovna

Сабақтың тақырыбы When I’m 25
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың
әдіс-
тәсілдері
АКТ,СТО, диалогты оқыту, бағалау, кластер әдісі бойынша
Question-answer, group work, individual work, brainstorming, the interactive method.

Пән аралық байланыс Қазақ тілі, математика
Мақсаты: 1. Educational(білімділігі): «to be going to» құрылымын әр — түрлі тапсырмалар арқылы түсіндіріп, пысықтау, лексикалық тақырыппен байланыстыру.
2. Bringing up(тәрбиелілігі): оқушылардың бос уақыттарын дұрыс жоспарлай білуге баулу, достыққа, бірлікке шақыру.
3. Developing(дамытушылығы): оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, ағылшын тіліндегі сөздік қорларын молайту.

Жалпы мақсат Оқушылардың сөздік қорын кеңейту мақсатында жаңа сөздермен жұмыс жасау,зерттеушілік жұмыс жасауға дағдыландыру,сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау;
Ресурстар Интер белсенді тақта, әр түсті стикерлер, маркерлер, ақ парақтар.
Көрнекіліктері:
Visual aids:
Slides, the blackboard, the interactive board.

Мұғалімнің іс-əрекеті
Оқушы іс-əрекеті
I. Organization moment

Топқа бөлу. A)Greeting
Good morning, children! I’m glad to see you.
You’re welcome to an English lesson!
I hope you’re ready for the lesson.
B) Conversation with pupils.
Who is on duty today?
Who is absent?
What is weather like today?
What day is it today?
What date is it today?
Шатық шеңбер құрып бір – біріне тілек білдіреді.
Түрлі түстер арқылы топқа бөлу.
II.Phonetic drill. 3min
Сабақты бастамастан бұрын мұғалім оқушылардың тілдерін фонетикалық жаттығу арқылы жаттықтырады. Бірінші мұғалім өзі оқиды, оқушылар қайталайды.
Tongue – twisters (жаңылтпаштар)
Whenever the weather is cold.
Whenever the weather is hot.
We`ll weather the weather
Whatever the whatever,
Whether we like it or not.
Шатық шеңбер құрып бір — біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

Шет тілінде оқу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнін артынан қайталайды. Кейін жеке-жеке оқиды, жатқа айтады.

II. Check up the home task
W hat was your home task?
— Read the new words.
«Marco Polo» лексикалық ойыны.
Мақсаты; орфографиялық есте сақтау дағдысын қалыптастыру.
Өту барысы; бір ойыншы ағылшын әліпбиінің бір әріпін атайды, екінші оқушы сол әріптен басталатын немесе сол әріпі бар сөзді айту тиіс.

III. Evocation (қызығушылығын ояту)
What do you see?

When I`m 25
New theme is :
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылар жаңа тақырыпты анықтайды.
IV. Realization of meaning (мағынаны тану) will + infinitive
Future Indefinite болашақта жасалатын, бірақ алдын ала жоспарланбаған іс — әрекет туралы айтқанда қолданылады.
Болымды түрі
I ,He, She, It ,We, you, they will …….
Болымсыз түрі
I ,He, She, It, We, you, they will not

Cұраулы түрі
Will I, he, she, it, we, you, they go…?
IV. New words
Bullfight –бұқалар соғысы
Bull — бұқа
Fight — соғыс, төбелес
Lucky-бақытты, сәтті
Suitcase-чемодан
Room-бөлме, орын
There-ана жерде
Their-оларды
Мұғалім сөз жасырады да, оны тақтаға сандармен жазады.
2,21,12,12,6,9,7,8,20
2,21,12,12
6,9,7,8,20
12,21,3,11,25
19,21,9,20,3,1,19,5
18,15,15,13
20,8,5,18,5
20,8,5,9,18
Reading and speaking
Жұптық жұмыс.
Andrew: Why are you going to Spain?
Colin: Because I want to see a bullfight. I`m going to see a bullfight.
Andrew: Why are going to Moscow?
Colin: Because I want to see the Red Square. I`m going to see the Red Square.
Andrew: Why are going to the Red Square?
Colin: When are you going to stop asking me questions?!
V. Read the text and show the countries on the map
Colin is going to travel around the world. Colin is a winner of a round the world trip. He can take one person with him. He is taking his father. They are both happy. Colin is telling his friend, Andrew about their plan.
Colin: First we are going to Spain.
Andrew: Why?
Colin: To watch bullfights.
Andrew: You are lucky. Where are you going then?
Colin: Well, then we are going to Moscow to walk in Red Square
Andrew: Moscow. Great! Please put me in your suit-case
Colin: There is no room in my suit-case. Carol is already there!
Дәптермен жұмыс; Ex 3.p 122 True or False?

Түрту алу әдісі бойынша дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар жеке – жеке және хормен қайталайды.

Әрбір әріптің өз реттік нөмірі бар (әліпби тәртібі бойынша) балалар сөзді тауып, дәптерге жазады.

Мәтінді бір бір сөйлемнен оқушыларға таратылып, сол мәтінді жеке дара аударады.
Рольдік ойын
Оқушылар дәптерлеріне дұрыс, дұрыс емес деп жаттығуды жазып отырады.
V Relaxing time
Оқушылар би қозғалысы арқылы сергіту жаттығуларын жасайды.

VI. Reflection (ой толғаныс)
Жеке жұмыс .
On Sunday Dmitry is going to have a picnic with his friends. They are going to the Esil river.
What are they going to wear?
What are they going to take?
Omar : Asel :
Wear : Jeans wear ; a T – shirt
Take: a bag take : a hat
Who is going to wear jeans? Omar is going to wear jeans.
Who is going to take a bag ? Asel is going to take a bag. Оқушылар сыни тұрғыдан ойланып жауап береді.
VII Conclusion of the lesson. Mini-control
Read the words together with your teacher.
Play football
Help my mother
Read do crosswords
Go shopping
Play computer games
Watch – TV
Listen to music
Tidy my room
Make a plan if you are going to stay at home during your holiday.
«Басбармақ» әдісі арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін анықтау
«Кластер әдісі» бойынша оқушылар флипчарт бетінде жұмыс істейді, қорғайды.

VIII. Evaluation. Оқушының аты – жөні —————————————————————-
The criterion of marking.
Бағалау өлшемдері. Poor
нашар Fair
орташа Good
жақсы Excellent
Өте жақсы
1. I understand the content of monolog.
2. I can find the translation of new words.
3. I know the rule of reading
4. I can ask and answer the questions.
5.a) I can make words
b) I can write interview
c) I can solve the riddle.

Әр оқушы бағалау парағын толтырады.
IX. Giving home task
Ex 6 p 136

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *