Басы » Биология » Бұлшықет және жүйке ұлпалары

Бұлшықет және жүйке ұлпалары

Сабақ:Биология

 

Мектеп:Нұрғабұл Малгаждарұлы атындағы Қызыл Қазақстан негізгі  мектебі
Күні:02.10.2015 Мұғалім есімі:Магзумова Динара Сайранбековна.
Сынып: 8 биология Қатысқандар саны:8 Қатыспағандар саны: жоқ
Сабақтың тақырыбы

 

Бұлшықет және жүйке ұлпалары
 

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 

Бұлшықет, жүйке ұлпаларының құрылысы, қызметі ағзаларда мүшелердің қызмет көрсететін маңызы туралы  түсіну

 

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар
Бұлшықет және жүйке ұлпалар  қай мүшелердің құрамында кездесетінін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі
 Бұлшықет және жүйке  ұлпалардың атқаратын қызметі мен  маңызын ажырата біледі.
Кейбір оқушылар
Бұлшықет және жүйке ұлпалардың топтарын біледі.
Тілдік мақсат

 

 

 

 

Оқушылар істей алады:Оқушыларға диалогті оқыту(зерттеушілік әңгіме) жүргізу арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Айтылым мен тыңдалым, оқылым және жазылым дағдыларын жасай алады
 
Негізгі сөздер мен тіркестер
Бұлшықет ұлпасы: біріңғайсалалы, көлденеңжолақты, миофибриллалар, дендрит, аксон, нейрон.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Айтылым: Постерді қорғау

 

 
Оқылым: Мәтінмен жұмыс
Жазылым: кесте,сызықтық диктант, тірек-сызба  толтыру.
Алдыңғы оқу: 6- сынып биология пәнінен өсімдік ұлпаларымен танысты
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар
Басталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Психологиялық сәт: Сергіту сәті. «Көңіл-күй неге ұқсас»

(3 минут.)   Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жаңбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.   

Сурет-карточкасы арқылы топқа бөлу.

І топ: Бұлшықет ұлпасы

ІІ топ: Жүрек бұлшық еті

ІІІ топ: Жүйке ұлпалары

 

 

Үй тапсырмасына  үңілу: (6 минут)

Өзіндік жұмыстар: мына тірек-сызбаларды толтырыңдар

 

Эпителий ұлпасының қызметі
қорғаныштық
Денедегі  су мөлшерін реттейді
Ішкі ағзаның тұрақтылығын
Сыртқы ішкі ортамен зат алмасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
1. Ұлпа деген не?

2. Адам денесінде қандай ұлпалар тобы бар?

 

 

 

Дәнекер ұлпасының қызметі
Сіңір мен тері түзеді
Оттек, қор зат-нқамтамасыз етеді
Тірек қызметін атқарады
Беріктік қасиет

 

 

 

 

 

 

 

 
1. Ұлпа деген не?

2. Адам денесінде қандай ұлпалар тобы бар?

 

І.  Қызығушылықты ояту(5 минут):

Тақырыпты жасыру!(Анаграмма немесе Адасқан әріптер)

Сабақ тақырыбы тақтаға әріптерінің орны ауыстырылып жазылады, мәселен:

«Бтқұышеқл   әенж  еүжйк  ыралаплұ» — «Бұлшықет және жүйке ұлпалары».

Оқушылар жасырылған тақырыпты табу керек.

 

 

 

 

 

Мағынаны тану. Жаңа тақырып слайд арқылы көрсетіледі, оқулықтан мәтінмен таныса отырып: бірінші топ бұлшықет ұлпалары, екінші топ жүрек бұлшықеті, үшінші топ жүйке ұлпасын  оқып, талдайды. Оқушыларға флипчарт, маркер, фломастерлер беріледі.. Топта талдап, жобаларын қорғайды, бағалайды. (10 минут)

 

Ой толғаныс  кезеңі:

I деңгей. Сызықтық диктант арқылы тиісті белгілерді қою.

(5 минут)

Мақсаты: ұлпалардың түрлерін ажырата білу үшін.

СЫЗЫҚТЫҚ ДИКТАНТ

Бағалау критерийі:

10 болса: «5»

7 болса «4»

5 болса «3»

 

(Иә- болса «+ » белгісін,жоқ  болса «^» белгісін қою)
1.Бұлшықет ұлпасы жиырылу арқылы адам ағзасын қозғалысқа келтіре ме ? Иә.
2. Бұлшықет ұлпасы екі тобы бар ма ? Иә
3. Миофибриллалар латынша ядрошық мағынасын бере ме? жоқ
4. Қаңқаның бұлшықеттері көп ядролы ма? ия
5. Миокард асқазан еті ме? жоқ
6. Біріңғайсалалы бұлшықетке асқазан ішектер, қан тамырлары, несепағар, қуық,ижатыр жата ма ? иә
7. Жүйке ұлпасы қысқа және ұзын өсіндіден тұра ма? иә
8. Қысқа өсіндісі аксон ба? жоқ
9. Жүйке жасушасын нейрон деп атай ма? иә
10.нейрондар мен жүйке талшықтарының арасында қозу тоғысы синапстар арқылы өте ме? иә

ІІ деңгей: Кестені толтыру: Бос тор көздерге тиісті сөздерді жазыңдар.

Бағалау критерийі:

18 болса «5»

14 болса «4»

8 болса «3»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчартфломастер,кестелер Ұлпалар суреті

 

 

 

Алматы «Атамұра»2012

Р. Әлімқұлова, Р. Сәтімбеков, А. Соловьева флипчарт,

фломастерлер

слайд.  Кесте, тірек -сызбалар

Аяқталуы

 

Рефлексия: Қызыл алма, жасыл алма.

 

Бағалау.

 

 

Бағалау парағы:

. Үйге тапсырма(1 минут):  пара-ф 7 оқу ұлпалар туралы қосымша мәліметтер жинақтау. 29 беттегі «Бұлшықет  ұлпасы және жүйке ұлпасы» тест тапсырмасын құру.

кестесін толтыру

 

 

 

 
 

Қосымша ақпарат

Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушылар топқа бөлінген уақытта  өздерін еркін ұстап, кез келген тапсырманы бірден орындауы. Топбасшының критерий бойынша құрған бағалау парағымен жұмыс атқаруы

 
     
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *