Сабақ:Ағылшын тілі | Мектеп: Степногорск қаласы №9 ОМ | ||||
Күні:01.10.2015 | Мұғалім есімі: Қалидолда.Б | ||||
Сынып 6 « А» сынып
|
Қатысқандар саны:13 | Қатыспағандар саны
1 |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Ағылшын тілінде өткен шақтағы болған жағдайға қысқаша жауап беріп үйрену
|
||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар
|
||||
Берілген тапсырмаларды түсінеді | |||||
Оқушылардың басым бөлігі
Берілген сұрақты түсінеді және жауап бере алады |
|||||
Кейбір оқушылар
Сұраққа толық және қысқаша жауап бере алады |
|||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар істей алады:
Айтылым мен оқылым жазылым дағдыларын жасай алады. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Interesting, great, boring, not bad, fine, fantastic, terrible, awful Travel abroad, by plane, last week, last summer |
|||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Have a good holiday, it was boring, I didn`t enjoy…, I enjoyed my holiday…, |
|||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | |||||
Did you have a good holiday?
Did you travel abroad? Did you go by plane? Did you have a good holiday?
|
|||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||||
Сөздікке жаңа сөздерді жазғызу
|
|||||
Алдыңғы оқу : Өткен шақпен таныс | |||||
Жоспар | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )
|
Ресурстар | |||
Жоспарланған уақыт |
|
||||
Басталуы 13.10
5 мин
7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі,
·good afternoon, children, ·How are you? ·Sit down, please. ·Who is on duty today? Who is absent today? Алдынғы сабақпен байланыстыра отырып топқа бөлу/ етістіктермен/
Жаңа сабаққа ену. Интерактивті тақтада жаңа сөздермен таныстыра отырып сабақтың тақырыбын ашу. Тыңдалым бойынша: Interesting, great, boring, not bad, fine, fantastic, terrible, awful
|
Интерактивті тақта |
|||
Ортасы
10 мин
8 мин
10 мин
|
New theme: Did you enjoy your holiday?
Оқушыларға ағылшын тілінде қысқаша жауап беруді үйрету: Did you have a good holiday? Yes, I did/ No, I didn`t Диалог барысында не байқадыңдар?
Oқушыларға жеке жеке сурақ қоямын. Айтылым бойынша: АКТ-ы қолдана отырып интеракивті тақдада кестені толтырады.Өткен шақтағы сұрақтарды алдымен жеке оқулықтан оқиды және ойланады. Кейін кестені достарына сұрақ қоя отырып толтырады. Оқылым бойынша тапсырмалар: 1. Ex 2. Translate. Asel: Did you have a good holiday , Dmitry? Dmitry: Yes, I did. I enjoyed my holiday. It was exciting. And what about you? Asel: No, I didn`t . It was boring. I didn`t enjoy my holiday.
Ex 7. Match the expressions and responses. How are you? Pleased to meet you, Bolat . Hello, Aizhan! Yes. Can I help you? See you tomorrow! Same to you! Good night! Fine, thanks. Excuse me! Hi, Bolat! Have a good weekend. Thanks. Hello, I`m Bolat. Sleep well! Bless you! Bye! Жазылым бойынша: <My summer holiday> тақырыбында
Жазғы демалыстары туралы жазады
|
АКТ
Оқулық
Флипчарт, фломастер
|
|||
Аяқталуы 5 мин | Бағалау.ынталандыру, топбасшының бағалауы
Үйге тапсырма. |
||||
Қосымша ақпарат |
|||||
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс
|
|||
Қабілеті жоғары оқушыны топ басшы ретінде сайлаймын |
|
Қазақ тілі, өткен шақ
|
|||
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Сабақ жоспары срочно керек!!!! Рахмет