Басы » Тарих » Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия

Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия

герменШығыс Қазақстан облысы

Глубокое ауданы

«Степное негізгі мектебі балабақша кешені»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Карымбаева Балнур Тлеубековна

Сабақ  тақырыбы:  Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия

Тақырыпты оқытудағы мақсат:

Білімділік.  Екінші дүниежүзілі соғыстан кейінгі Германиядағы саяси өзгерістер,мемлекетті бөліске салу мен ыдырауы,әлуметтік-экономикалық дамуы туралы мағұлмат беру арқылы білім-біліктілікті қалыптастыру.

Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін үнемі жетілдіру  мақсатында жаңа сабақтың мазмұнын дамыта отырып, тарихи оқиғаларды , фактілерді салыстырып, талдауға үйрету, білім алуға құштарлығын дамыту.

Тәрбиелік. Германияның бірігуі мен ішкі және сыртқы саясаты туралы тарихи деректер арқылы

көздерін жеткізіп, дұрыс түсініктерін қалыптастыру.

 

Сабақ түрі:  аралас сабақ.  (Сырттай саяхат, сұрақ-жауап, пікірлесу,тапсырмалар орындау)

Сабақ әдісі: әңгіме, сынып және жекелей оқушылармен, картамен, кестемен, мәтінмен, салыстыру, тарихи тұлғаларды тану, интерактивті  тақтамен жұмыс.

Пән аралық байланыс: Қазақстан тарихы, география, математика,т.б

Көрнекі құралдары:  Карта, интерактивті тақта, суреттер, кестелер,слайдтар.

 

                                                                    ТАҚЫРЫПТЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОСПАРЫ.

  1. ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫСТАН КЕЙІНГІ ГЕРМАНИЯ
  2. БАСЫП АЛҒАН АЙМАҚТАРДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР
  3. 1948 ЖЫЛҒЫ БЕРЛИН ДАҒАРЫСЫ ЖӘНЕ ГЕРМАНИЯНЫҢ ЫДЫРАУЫ
  4. АДЕНАУЭР КЕЗЕҢІ (1949-1963ЖЖ.)
  5. ЕКІ ГЕРМАН МЕМЛЕКЕТІН БІРІКТІРУ ПРОЦЕСІ
  6. ҚАЗІРГІ ГЕРМАНИЯНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ

 

 

                                                                    САБАҚ  БАРЫСЫ:  45 МИНУТ.

 

  1. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ -1-2 МИНУТ (ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ӘЗІРЛІГІ, САБАҚҚА ҚАТЫСУЫ)

 

  1. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ҚАЙТАЛАУ —  3-5 МИНУТ
  2. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Франциядағы конститутциялық өзгерістер?
  3. Бесінші Республика және Шарль де Голльдің “жеке билік тәртібі
  4. 1968 жылғы “Қызыл Мамыр” дағдарысы туралы не білеміз?
  5. 1956 ж Франция тәуелсіздігін беруге мәжбүр болған ел?

 

  1. ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ ТҮСІНДІРУ  ЖОЛДАРЫ. — 8- 9 минут.   ( Оқушылар слайдта берілген сұрақтарды оқу

                                                                                                                          арқылы  білімдерін толықтыру.

Негізгі жетекші ұғымдар мен түсініктер: термин сөздер, тарихи тұлғалар, мәтінмен, интерактивті тақтамен, кестелер, сызбалармен, суреттермен, компьютермен жұмыс.

(Канцле, бундесрат, бундестаг, мандат, марка, парламент, декартелизация)

 

  1. Рефлексия кезеңі: Сабақ барысында оқушы — оқытушы арасында дұрыс қарым-қатынас орнату.

 

  1. Жаңа сабақты бекіту. 20-25 минут. Тапсырмалар орындау, ауызша. ( Слайд бойынша)

 

  1. Үйге тапсырма: 1-2 минут. 25 Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Италия.  Оқулық  177-190 беттер

 

  1. Оқушылар білімін бағалау: Арнайы парақ толтыру. (Ашық сабаққа қатысушылар бағалауы)- 1-2 минут.

Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия. from Айбек Қуандықұлы

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *