Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кобзаренко Татьяна Алексеевна Сабақтың тақырыбы: Шыршалы кез.
Мақсаты Қызыл кітапағы жануарлардың топтарын біле отырып оның маңызын түсіну Қызыл кітапқа енген жануарларды ерекшеліктеріне қарай сипаттап ажырата алу; Қоршаған ортаның басқаа мүшелерінің жойылып кетуінен сақтайтын идеялар ұсына алу. Оқу нәтижесі Сын ойлау арқылы әдеби тілде сөйлеп,әдеби тілде жаза алады,шығармашылық жұмыс жасайды,теориялық білімдері шыңдалады. Сабақта қолданатын материалдар Топ аттары жазылған парақша,кері байланыс парағы ,плакат,маркер,желім т.б. Оқыту әдістері Сыни тұрғыдан ойлау,топтық жұмыс,өзара бағалау,кері байланыс т.б. Дереккөздер Оқулықтан тыс қосымша материалдар /кітаптар,интернет материалдары/ Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті «Қызығушылықты ояту» кезеңі Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушыларды түгелдеу.. 2.Түрлі-түсті қағаз арқылы топқа бөлу. 1.Оқушылар сабаққа қызығушылықтары оянады. 2.Қағаздың түсіне қарай қойылған парталарға жайғасады. Мақсатымен таныстыру Қызығушылығын ояту Бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру: Шыршалы кеш. Мақсатымыз –Шыршалы кеш туралы білім беру, жаңа жыл туралы білім беру. тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып, сын есімнің жұрнақтарын түсіндіру , сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету; ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту, қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын қалыптастыру; б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу; Миға шабуыл: өткен сабағын қайталау — Қызыл түс нені білдіреді? — Қызыл түс қауіп сақтанудың белгісі. — Қызыл кітап не үшін керек деп ойлайсың? (Оқушылардың жауабы тыңдалады). — Қызыл кітап – қауіптің дабылы және тірі табиғатты сақтау үшін күрестің нышаны. Оқушылар мұқият тыңдайды Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Жаңа сабақ 1-тапсырма, 121-бетте. Өлеңді оқып, қарамен жазылған сөздердің қай септікте тұрғанын айтыңдар. Шыршалы кеш. 2-тапсырма, 122-бетте. Берілген сөздердің қатарынан артық сөзді алып тастап, көшіріп жазыңдар. Бір сөзді қатыстырып, сөйлемдер құраңдар. Өлеңді оқып, қарамен жазылған сөздердің қай септікте тұрғанын айтады. Берілген сөздердің қатарынан артық сөзді алып тастап, көшіріп жазады. Бір сөзді қатыстырып, сөйлемдер құрайды. Мәтінмен жұмыс Дәптермен жұмыс 3-тапсырма, 122-бетте. Мәтінмен жұмыс. Мазмұнын айтып беріңдер.ДЖИГСО әдісі Мәтінді оқиды, мазмұнын айтып береді. «Ой-толғаныс» кезеңі Қорытындылау Оқушыларға «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен өзара бағалау жасату -Туған өлке табиғатында барлық нәрсе өзара тығыз байланыста болады. Адамды табиғаттан, табиғатты адамнан бөліп қарауға болмайды. Табиғаттың жері мен суы, орманы мен тасы, жануарлары мен өсімдіктері адам үшін тіршілік етудің басты көзі болып табылады. Сол себепті өлкеміздің табиғатын туған анамыздай ардақтап, күте білуіміз керек. Аяусыз сындырылған ағаш, жұлынған гүлдер, ұясы бұзылған құстар, жазықсыз өлтірілген жәндіктер, қоқыс-қалдық салынған лас сулар көбейіп барады. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау –әрбір адамның тікелей парызы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдеріне ой жүгіртіп,өзара бағалау жасайды. Үйге тапсырма Зат есімді қайталау. Күнделіктеріне жазып алады. Бағалау Қорытынды баға қояды. Күнделіктеріне бағаларын қойдырады. Рефлексия Шығу парақтарын таратады. Ағаштың суреті Стикерлерге кері байланыс жазады:Нені білдім?Нені білгім келеді? Неден қиналдым?
[bws_related_posts]