Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау

Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау

Алматы облысы, Қарасай ауданы,  Береке ауылы

«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен» коммуналдық  мемлекеттік мекемесінің

математика пәні мұғалімі-Джоланова Светлана Абдуалиевна

 

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырып Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау
Сілтеме   Мұғалімдерге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей
Жалпы мақсаты  Мұғалімдерді жана критериалды бағалау жүйесімен таныстыру.
Ресурстары Интерактивті тақта, маркер,стикер, ақ парақ, бейнежазба, түрлі-түсті қағаздар.
сабақтың өтілу кезеңдері Уақыты

45 минут

Сабаққа  қатысушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин Психологиялық көңіл-күй орнату;

Қатысушылар бір-бірімен амандасады (танысу, мектептерінің атын атау)

Түрлі кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесімен таныстыру.

 Ой шақыру кезеңі 5 мин Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады: түсі, құрамы, бойынша, т.б.

«КВН «спорт станциясы»» бейнетаспаны көру. «Мектептегі бағалау» коучингке қатысушылар өз беттерімен тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.

Тақырыпты ашып мақсатымен таныстырып, теориялық материалмен танысу.

Тренинг 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

А) өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке жұмыс)

Б) екі қатысушы  бір-бірінің суретін бағалайды? (жұптық жұмыс)

-Сіз неге осылай бағаладыңыз?

(мұғалімдердің қойған баға бойынша жауаптары)

-қандай қиыншылықтар кездесті:

А) осы тапсырманы орындаған кезде?

Б) бір-бірінің жұмыстарын бағалаған кезде?

В) суретті критериялар арқылы бағалау:

-Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы бағалаңыздар

Критериялды бағалау (10 ұпай-«5»)

Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады:

Басы-1 ұпай

Кеудесі-1 ұпай

Денесі-1 ұпай

Қанатының симметриялылығы-2 ұпай

Көздері-1 ұпай

Біз тұмсығы -1 ұпай

Аяғы -1 ұпай

Суреттің түп нұсқасы -1 ұпай

-өзін бағалау;

-бір-бірін бағалау;

-критериялар арқылы бағалау;

-қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды

жасау.

 Сергіту сәті 3 мин  Коуч қатысушылардың тұруын, биді қайталауын өтінеді («Қызыл өрік»)
Топтық жұмыс 17 мин  «Менің  атым- Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

Фильмдегі мұғалімнің іс-әрекетін салыстыра отырып, «Қазіргі мұғалім қандай болу керек» атты жобаны қорғау

Кері байланыс 3 мин

2 мин

 Рефлексиялық сауалнама

Қатысушылар өздеріне ұнаған жақтарымен, келешекте сабақта қолданатыны туралы ой қорытады.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *