Сабақ:Мақал- мәтелдер | Махамбет атындағы орта мектеп | ||||
Күні : 2015ж. | Мұғалімнің есімі :Махметова М.А. | ||||
Сынып : 5 | Қатысқандар саны :14 | Қатыспағандар саны :
|
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары ) |
Оқушылар мақал- мәтелдер туралы мағлұмат ала отырып, олардың ерекшеліктері туралы білу, тұжырым жасай білуге жетілдіру. | ||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар :
— Мақал-мәтел туралы біледі; — Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы ажыратады. — Сөздік қорларында мақалдарды пайдалана алады. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі :
— Ақпарат арқылы жұмыстана алады. — Мақал-мәтелдер туралы сыни пікірлер айта отырып, өмірмен байланыстырып,өз толғанысын айта алады. |
|||||
Кейбір оқушылар :
— мақал мен мәтелдерге өзіндік пайымдаулар жасап, сөздік қорларында пайдалана алады. |
|||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар :
— Өз ойын нақты айта алады. Олардың ерекшеліктерін ажырата алады. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Мақал- мәтел, мәтелдегі негізгі ой, мақалдың құрылысы |
|||||
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар : — Мақал мен мәтелдің құрылысы — Мақалдағы негізгі ой — Мәтелдегі негізгі болжам, тұжырым |
|||||
Жазылым бойынша ұсыныстар :сөздікпен жұмыс,жазуға арналған тапсырмалар.
|
|||||
Алдыңғы оқу | Тұрақты тіркестер, олардың құрылысы
|
||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) |
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау) |
|||
Басталуы | 3мин | Сыныппен сәлемдесу,
Сергіту «Көңілді күн» Жан-жағына нұр шашып,
Мақалдарды құрау арқылы топқа бөлу./Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны біледі. Әдепті бала- арлы бала, әдепсіз бала-сорлы бала |
|
||
. | |||||
5мин | «Ой-бәйге» сұрақтары (үй тапсырмасы бойынша сұрақтар)
1. Тайға—————- басқандай 2. Ит ———————- қиянда 3. —————— өлген жер 4. ——————— ашып-жұмғанша 5. Көзінен ——————- қылмау 6. …………… ізін салмау 7. Жүрегінің ——————— бар 8. Төбе —————— тік тұрды 9. Ит терісін —————— қаптады. 10. Күн ———————— келді 11. Қой аузынан ———————- |
Қол шапалақтау. Топтардан сұраққа жауап берген оқушыларды смайликтер беру арқылы бағалау |
|||
Ортасы | 5мин
5 мин
5мин |
Қызығушылықты ояту «Идеялар себеті» 3 мин мақал- мәтелдер туралы бейнефильм көрсету Оқушылар мақал-мәтелдер туралы білетіндерін стикерге жазып, себетке салады.
Постермен жұмыс 1- топ — Мақал- мәтелдер 2-топ- Мақал мен мәтелдің құрылысы
«Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі Оқушыларға мақалдар мен мәтелдер жазылған сөздер банкісі таратылады. Оқушылар осылардың ішінен мақалдарды теріп алып, «Біздің тақырып» банкісіне ауыстырады. |
Бас бармақ көрсету
Қол шапалақтау. Топтардан сұраққа жауап берген оқушыларды смайликтер беру арқылы бағалау
Қол шапалақтау. Топтардан сұраққа жауап берген оқушыларды смайликтер беру арқылы бағалау |
||
Аяқталуы |
5 мин
5 мин
10 мин
|
«Сөз -бәйге!» Жұппен жұмыс.Оқулықтағы 129-жаттығудың ішінен мақал-мәтелдерді теріп жазу.
«Мақалдар пирамидасы» (пирамида бөліктеріне еңбек туралы 4 мақал, достық туралы 3 мақал, білім туралы 2 мақал, адамгершілік туралы 1 мақал жазады)
«Мақал- сөз мәйегі » (шығармашылық тапсырма )
Оқушылар осы тақырыпта ойтолғау жазады немесе өлең құрастырады |
|||
Үйге тапсырма:«Қазақтың мақал-мәтелдері» альбом құрастыру. | |||||
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау |
|||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Б:Қандай мақалдар көбірек қолданылады?
Ә : Сен мақал-мәтелді жиі қолданасың ба? А:Мақалдың тәрбиелік мәні қандай? |
||||
Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ? | Бағалау шкаласы
5-6 смайлик -«5» 3-4 смайлик — «4» 3-тен төмен- 3 |
|
|||
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс | Өзін-өзі тану.Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта, электронды оқулық,А-3-4 қағаз,түрлі түсті маркерлер,қарындаштар, стикерлер,,видео материалдары,топтық ереже. |
|
|||
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір тілек» біріне- бірі ұсыныс айту. |
«Маған ұнаған қабырға»
Сабақтан алған әсерлерін тақтаға смайликтер жапсыру арқылы білдіреді.
|
|||
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды ? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ? Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )? |
|||||
1:
|
|||||
2: |
|||||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
|
|||||
1: | |||||
2: | |||||
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
[bws_related_posts]
|
Ілмекадамгершілік айырмашылық мақал мәтелдер сайысы ұқсастық