Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Алқатерек орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Бимурзина Маншук Фазыловна
Сабақтың тақырыбы «Туынды» тарауын қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1 Білімділік мақсаты: Туынды тарауы бойынша алған білім мен білік дағдыларын практикада қолдана білуін қадағалау.
- Тәрбиелік мақсаты: Пәнге қызығушылығын арттырып , өз бетінше еңбек етуге, ізденуге баули отыра, ой-өрісін кеңейтіп , жауапкершілікті сезінуге, адамгершілікке баулу.
- Дамыту мақсаты: Әр деңгейдегі оқушылардың белсенділігін арттыру, логикалық ойлау дәрежелерін жетілдіру .
Сабақтың типі: Қайталау сабағы.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдісі: Дамыта деңгейлеп оқыту
Пәнаралық байланыс: физика
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі тапсырмалар.
Оқушылардың бііліміне және біліктілігіне қойылатын талаптар :
Нені білу керек:
- Туынды анықтамасын, формулаларын білу.
Жанаманың теңдеуін табу, функцияның сындық нүктелерін, өсу,кему аралықтарын, экстремумдерін таба білу
Нені меңгеру керек:
- Түрлендіру формулаларын күрделі функцияның туындысын табуда қолдана білу.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сынып оқушыларының зейінін жинақтап , сабаққа ынтасын аудару.
ә) Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.
- Тірек тапсырмалары.
- Туынды анықтамасы
- Аргументтің өсімшесі
- Функцияның өсімшесіу
- Дифференциалдау дегеніміз не?
- Тұрақты функцияның туындысы
- Туындының физикалық мағынасы
- Туындының геометриялық мағынасы
- Функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін жаз
- Туынды ережелері
- Күрделі функцияның жалпы түрі
- Күрделі функцияның туындысын есептеу формуласы
- Тригонометриялық функциялардың туындыларын табу формулалары
- Функцияның өсу, кему аралықтарын табу алгоритмі
- Функцияның сындық нүктелері деген не?
- Функцияның экстремум нүктелерін табу алгоритмі
Ауызша есептер арқылы бекіту
- f(x) =х9-3х6-х+5
- f(x) = х2+8х
- у = 6х-5
- у = х20+7х
- у =
- Алгоритмдік деңгей.
- f(x) = (1+2x) (2x-1)
Табу керек; f’ (-2)
а) — 16 в) 15 с) – 15 д) -17 е) 17
- 2. f(x)= 4 sin x
Табу керек: f’ ()
а) — 2 в) -2 с) 2 д) 2 е)
- 3. (x)=
Табу керек: ’ (-1)
а) 5 в) 1 с) -5 д) -1 е) -3
- 4. f(x)= (1-2x)3
f’ (х)=0 теңдеуін шеш
а) — в) 3 с) д) 6; е) 3;
- 5. f’(x)>g’(-1) теңсіздігін шешу керек, егер f(x)= (2x-3)(3+2х);
g (x)=;
- Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей
- f(x)= (х4+1/х3)х4 функциясының туындысын тап
- f(x)= (х7 -3х4)120 функциясының туындысын тап
ІІ деңгей
- f(x)= (7х6 -3х5)17+(8 -3х4)12 функциясының туындысын тап
- f ’(х)=0 теңдеуін шеш, егер f(x)=х3+3х2+3х+1
- f ’(х)>0 теңсіздігін шеш, егер f(x)=х3+3х2+3х+1
ІІІ деңгей
- Функцияның x0 нүктесіндегі туындысын тап.
f (х)=sin4x-cos4x , x0=П/12
- у= f (х) функциясының графигіне x0 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
у=соs 2x х0= П/4
- Сабақ қорытындысы
Оқушылар сабақтың қорытындысын жасайды,білім есебінің парағымен журналға баға қойып, толтыра тапсырады.
«Маған ұнады….»“Ұсыныс жасаймын …”.
“ Бүгін сабақта білдім…”
“Мен сабақта үйрендім…”
“Мен бүгін сабақта қайталадым… ”
“Мен бүгін сабақты бекіттім….…
[bws_related_posts]