Басы » Математика » «Туынды» тарауын қайталау сабағы

«Туынды» тарауын қайталау сабағы

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар  ауданы
Алқатерек орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Бимурзина  Маншук Фазыловна
Сабақтың тақырыбы  «Туынды» тарауын қайталау сабағы

 

Сабақтың мақсаты:

1 Білімділік мақсаты: Туынды тарауы бойынша алған білім мен білік дағдыларын практикада қолдана білуін қадағалау.

  1. Тәрбиелік мақсаты: Пәнге қызығушылығын арттырып , өз бетінше еңбек етуге, ізденуге баули отыра, ой-өрісін кеңейтіп , жауапкершілікті сезінуге, адамгершілікке баулу.
  2. Дамыту мақсаты: Әр деңгейдегі оқушылардың белсенділігін арттыру, логикалық ойлау дәрежелерін жетілдіру .

 

Сабақтың типі: Қайталау сабағы.

 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың әдісі: Дамыта деңгейлеп оқыту

Пәнаралық байланыс: физика

 

Сабақтың көрнекілігі:   интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі тапсырмалар.

Оқушылардың бііліміне және біліктілігіне қойылатын талаптар :

Нені білу керек:

  • Туынды анықтамасын, формулаларын білу.

Жанаманың теңдеуін табу, функцияның сындық нүктелерін, өсу,кему аралықтарын, экстремумдерін таба білу

 

Нені меңгеру керек:

  • Түрлендіру формулаларын күрделі функцияның туындысын табуда қолдана білу.

 

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сынып оқушыларының зейінін жинақтап , сабаққа ынтасын аудару.

ә) Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

 

  1. Тірек тапсырмалары.

 

  1. Туынды анықтамасы
  2. Аргументтің өсімшесі
  3. Функцияның өсімшесіу
  4. Дифференциалдау дегеніміз не?
  5. Тұрақты функцияның туындысы
  6. Туындының физикалық мағынасы
  7. Туындының геометриялық мағынасы
  8. Функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін жаз
  9. Туынды ережелері
  10. Күрделі функцияның жалпы түрі
  11. Күрделі функцияның туындысын есептеу формуласы
  12. Тригонометриялық функциялардың туындыларын табу формулалары
  13. Функцияның өсу, кему аралықтарын табу алгоритмі
  14. Функцияның сындық нүктелері деген не?
  15. Функцияның экстремум нүктелерін табу алгоритмі

 

Ауызша есептер арқылы бекіту

  1. f(x) =х9-3х6-х+5
  2. f(x) = х2+8х
  3. у = 6х-5
  4. у = х20+7х
  5. у =
  6. Алгоритмдік деңгей.
  7. f(x) = (1+2x) (2x-1)

Табу керек; f (-2)

а)  — 16               в) 15                           с) – 15                        д) -17              е) 17

 

  1. 2. f(x)= 4 sin x

Табу керек:  f ()

а)  — 2                 в) -2                      с) 2                       д) 2                 е)

 

  1. 3. (x)=

Табу керек:  (-1)

а)  5                               в) 1                 с) -5                д) -1                е) -3

 

  1. 4. f(x)= (1-2x)3

f (х)=0 теңдеуін шеш

а)  —                            в) 3                 с)                д) 6;            е) 3;

 

  1. 5. f’(x)>g’(-1) теңсіздігін шешу керек, егер f(x)= (2x-3)(3+2х);

g (x)=;

  1. Деңгейлік тапсырмалар

І деңгей

 

  1. f(x)= (х4+1/х34 функциясының туындысын тап

 

  1. f(x)= (х7 -3х4)120 функциясының туындысын тап

 

 ІІ деңгей

 

  1. f(x)= (7х6 -3х5)17+(8 -3х4)12 функциясының туындысын тап
  2. f (х)=0 теңдеуін шеш, егер f(x)=х3+3х2+3х+1
  3. f (х)>0 теңсіздігін шеш, егер f(x)=х3+3х2+3х+1

ІІІ деңгей

 

  1. Функцияның x0 нүктесіндегі туындысын тап.

f (х)=sin4x-cos4x  , x0=П/12

 

  1. у= f (х) функциясының графигіне x0 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.

у=соs 2x  х0= П/4

 

 

  1. Сабақ қорытындысы

Оқушылар сабақтың қорытындысын жасайды,білім есебінің парағымен журналға баға қойып, толтыра тапсырады.

«Маған ұнады….»“Ұсыныс жасаймын …”.

“ Бүгін сабақта білдім…”

“Мен сабақта үйрендім…”

“Мен бүгін сабақта қайталадым… ”

“Мен бүгін сабақты бекіттім….…

                                           

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *