Басы » Кембридж бағдарламасы » Англия мен Шотландия

Англия мен Шотландия

Шығыс Қазақстан Облысы
Аягөз ауданы,Дөненбай ауылы
«Айғыз Көшкімбаева атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» кмм-нің
ағылшын тілі мұғалімі
Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы

Сабақ № 1

Сабақ өтілетін күн:

 

7 сынып (12-13 жасар)

Ағылшын тілі

Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы

Барлық оқушы саны: 9

Қатысқаны:9

Сабақ тақырыбы Англия мен Шотландия
Жалпы мақсаттар Англия мен Шотландия туралы жаңа білімді меңгеру,жаңа сөздерді қолдану, топтық жұмыс жасауға дағдылану.
Сілтеме Бағдарлама,оқулық 7 сынып,   Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева  Ж.  Алматы:  «Мектеп»,  -2012; «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» журналы, слайдтар
Түйінді идеялар « Англия мен Шотландия –Ұлыбританияның  бір бөлігі»
Әдіс-тәсілдер   Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық ,«Микрофон» ,«Стоп кадр», «Үштік әдіс»,«Инсерт әдісі»,«Венн диаграммасы»,«Өрмекші торы»
Көрнекіліктер Геометриялық фигуралар,микрофон,слайд, 2 елдің туы,жіп, смайликтер,видео.
Дереккөздер Аяпова Т., Абильдаева З.,  Тұтбаева  Ж. Ағылшын тілі  7 сынып оқулық.- Алматы:  «Мектеп», 2012; Интернет
Оқыту нәтижелері Жаңа сөздерді аударады,сөзден сөз тіркесі сөйлем құрастырады,сурет бойынша әңгіме құрайды,өз ойларын жүйелі жеткізе алады, Англия мен Шотландия туралы қысқаша пікір айтады, сұрақтарды дұрыс түсіне алады, жауап бере алады.
Сабақ барысы Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті Бағалау (формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері:

1-кезең

Қызығушылықты ояту

-ұйымдастыру

(2 мин)

 

 

 

Геометриялық фигурамен бөліну

-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

 

Әр түрлі түстегі фигуралармен топқа бөледі.

 

-Сәлеметсіз бе?

 

 

Оқушылар фигуралармен 2  топқа бөлінеді.

 

 

 

Сөзбен ынталандырып отыру

-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)

 

«Микрофон» Топтық жұмыс

Микрофонмен үй жұмысына берілген өлеңді жатқа сұрайды.

Микрофонды алып өлеңді кезекпен айтады. Шапалақ арқылы мадақтау
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин) «Стоп кадр»

 

Экраннан екі мемлекеттін туын көрсетемін.  Бала  туларға  қарап қай елдің туы екенің пайымдайды.
2-кезең

Мағынаны ашу

Жаңа сабақ

(20 мин)

«Үштік әдіс» Жаңа сөздерді меңгерту

Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызады.

Кім қаншалықты жаңа сөздерді есте сақтағанын тексереді.

Ойлауға мүмкіндік береді.

Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтады.

А оқушы – барлық сөзді қатесіз айтады

В оқушы -7-8 сөз айтады

С оқушы – 3-4 сөзді біреудің көмегімен айта алады.

Көшбасшы Англия мен Шотландия елінің туларын береді

Жиынтық бағалау

Инсерт әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Екі мемлекеттін туларымен оқушыларды 2 топқа бөлемін.

1-топ «Англия»

2-топ « Шотлания»

Мәтінмен танысып инсерт әдісімен оқиды.

Тақырып бойынша әр топқа тапсырма беріледі.

Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.

Мәтіндегі кездескен  мынау,мыналар құрылымы бар сөздерді дәптерге  және интербелсенді тақтаға жазады.

Шапалақ арқылы ынталандыру.

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмалар береді. А-Сөйлемдерден мәтін құрайды.

В-берілген сөздерден сөйлем құрайды.

С- берілген сөздерді аударады.

Англия мен Шотландия елінің туларын беру арқылы бағалау
-Сергіту сәті

(2 мин)

«Англия  мен Шотландия»  елінің бір өлеңін айтқызу. Бейне сюжет көрсетеді.

«My bonnie lies over the ocean»

Оқушылар бидің ырғағымен билеп,ән айтады. Шапалақ  арқылы ынталандыру
3-кезең

Ой толғаныс

Бекіту (5  мин)

 

«Венн диаграммасы» 1 топқа Англияның ерекшеліктерін жазғызады.

2 топқа Шотландия елінің ерекшеліктерін жазғызады.

Ортасына 2 елдің ұқсастықтарын жазғызады.

Оқушылар венн диаграммасын толтырады.

Көшбасшылар қорғайды.

Англия мен Шотландия елінің туларын беру арқылы бағалау

 

Қорытындылау.

(3 мин)

«Өрмекші   торы»  Жіптерді балаларға беріп  бақылайды. Оқушылар  жіпті бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. Мадақтау Жарайсыңдар.
-Бағалау. (2 мин) Критерий бойынша Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. Күнделікке  баға қойдырады
Үйге тапсырма:

(1 мин)

Англия мен Шотландия елдері туралы мәтінді мазмұндау. Тапсырманы күнделіктеріне жазады.
-Рефлексия (1 мин) Көңіл күй смайлигі Мұғалім оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін смайлик арқылы белгілеуін сұрайды. Көңіл күйді білдіретін смайликтерді тақтаға жапсырады.

Табыс  критерийі

Үй жұмысын орындауы Жаңа сабақ бойынша белсенділігі Жаңа сөздерді меңгеруі Жазбаша жұмысының орындалуы Сұраққа жауап беруі Қорытынды балл
1 1 1 1 1 5
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *