Шығыс Қазақстан Облысы
Аягөз ауданы,Дөненбай ауылы
«Айғыз Көшкімбаева атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» кмм-нің
ағылшын тілі мұғалімі
Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы
Сабақ № 1
Сабақ өтілетін күн:
|
7 сынып (12-13 жасар)
Ағылшын тілі Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы |
Барлық оқушы саны: 9
Қатысқаны:9 |
|||
Сабақ тақырыбы | Англия мен Шотландия | ||||
Жалпы мақсаттар | Англия мен Шотландия туралы жаңа білімді меңгеру,жаңа сөздерді қолдану, топтық жұмыс жасауға дағдылану. | ||||
Сілтеме | Бағдарлама,оқулық 7 сынып, Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева Ж. Алматы: «Мектеп», -2012; «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» журналы, слайдтар | ||||
Түйінді идеялар | « Англия мен Шотландия –Ұлыбританияның бір бөлігі» | ||||
Әдіс-тәсілдер | Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық ,«Микрофон» ,«Стоп кадр», «Үштік әдіс»,«Инсерт әдісі»,«Венн диаграммасы»,«Өрмекші торы» | ||||
Көрнекіліктер | Геометриялық фигуралар,микрофон,слайд, 2 елдің туы,жіп, смайликтер,видео. | ||||
Дереккөздер | Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева Ж. Ағылшын тілі 7 сынып оқулық.- Алматы: «Мектеп», 2012; Интернет | ||||
Оқыту нәтижелері | Жаңа сөздерді аударады,сөзден сөз тіркесі сөйлем құрастырады,сурет бойынша әңгіме құрайды,өз ойларын жүйелі жеткізе алады, Англия мен Шотландия туралы қысқаша пікір айтады, сұрақтарды дұрыс түсіне алады, жауап бере алады. | ||||
Сабақ барысы | Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формативті, суммативті) | |
Сабақ кезеңдері:
1-кезең Қызығушылықты ояту -ұйымдастыру (2 мин) |
Геометриялық фигурамен бөліну |
-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Әр түрлі түстегі фигуралармен топқа бөледі.
|
-Сәлеметсіз бе?
Оқушылар фигуралармен 2 топқа бөлінеді. |
Сөзбен ынталандырып отыру |
|
-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)
|
«Микрофон» | Топтық жұмыс
Микрофонмен үй жұмысына берілген өлеңді жатқа сұрайды. |
Микрофонды алып өлеңді кезекпен айтады. | Шапалақ арқылы мадақтау | |
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин) | «Стоп кадр»
|
Экраннан екі мемлекеттін туын көрсетемін. | Бала туларға қарап қай елдің туы екенің пайымдайды. | ||
2-кезең
Мағынаны ашу —Жаңа сабақ (20 мин) |
«Үштік әдіс» | Жаңа сөздерді меңгерту
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызады. Кім қаншалықты жаңа сөздерді есте сақтағанын тексереді. Ойлауға мүмкіндік береді. |
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтады.
А оқушы – барлық сөзді қатесіз айтады В оқушы -7-8 сөз айтады С оқушы – 3-4 сөзді біреудің көмегімен айта алады. |
Көшбасшы Англия мен Шотландия елінің туларын береді
Жиынтық бағалау |
|
Инсерт әдісі
|
Екі мемлекеттін туларымен оқушыларды 2 топқа бөлемін.
1-топ «Англия» 2-топ « Шотлания» Мәтінмен танысып инсерт әдісімен оқиды. Тақырып бойынша әр топқа тапсырма беріледі. |
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Мәтіндегі кездескен мынау,мыналар құрылымы бар сөздерді дәптерге және интербелсенді тақтаға жазады. |
Шапалақ арқылы ынталандыру.
|
||
Деңгейлік тапсырмалар береді. | А-Сөйлемдерден мәтін құрайды.
В-берілген сөздерден сөйлем құрайды. С- берілген сөздерді аударады. |
Англия мен Шотландия елінің туларын беру арқылы бағалау | |||
-Сергіту сәті
(2 мин) |
«Англия мен Шотландия» елінің бір өлеңін айтқызу. | Бейне сюжет көрсетеді.
«My bonnie lies over the ocean» |
Оқушылар бидің ырғағымен билеп,ән айтады. | Шапалақ арқылы ынталандыру | |
3-кезең
Ой толғаныс Бекіту (5 мин)
|
«Венн диаграммасы» | 1 топқа Англияның ерекшеліктерін жазғызады.
2 топқа Шотландия елінің ерекшеліктерін жазғызады. Ортасына 2 елдің ұқсастықтарын жазғызады. |
Оқушылар венн диаграммасын толтырады.
Көшбасшылар қорғайды. |
Англия мен Шотландия елінің туларын беру арқылы бағалау
|
|
—Қорытындылау.
(3 мин) |
«Өрмекші торы» | Жіптерді балаларға беріп бақылайды. | Оқушылар жіпті бір-біріне беру арқылы сұрақтарға жауап береді. | Мадақтау Жарайсыңдар. | |
-Бағалау. (2 мин) | Критерий бойынша | Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. | Күнделікке баға қойдырады | ||
—Үйге тапсырма:
(1 мин) |
Англия мен Шотландия елдері туралы мәтінді мазмұндау. | Тапсырманы күнделіктеріне жазады. | |||
-Рефлексия (1 мин) | Көңіл күй смайлигі | Мұғалім оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін смайлик арқылы белгілеуін сұрайды. | Көңіл күйді білдіретін смайликтерді тақтаға жапсырады. | ||
Табыс критерийі
Үй жұмысын орындауы | Жаңа сабақ бойынша белсенділігі | Жаңа сөздерді меңгеруі | Жазбаша жұмысының орындалуы | Сұраққа жауап беруі | Қорытынды балл |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 |