Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Буынның түрлері

Буынның түрлері

жайЖамбыл облысы

Жуалы ауданы

Қоңыртөбе ауылының

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

 Сейтбекова Гүлжан  Дәулетбекқызы

 Сынып: 5                       Пәні:  қазақ тілі                            22 .02.16

Сабақтың тақырыбы: Буынның түрлері

Мақсаты: Оқушыларға буынның түрлері   жайлы  меңгертемін.

Табыс критерийлері:

                   −буын түрлеріне  талдай білуге  машықтанады;

−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;

−жеке  және топпен жұмыс істеу бір-бірін арқылы сыйлауға тәрбиелеймін.

Сабақтың түрі: аралас

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Өз жұбыңды тап!», «Өрмекшінің торы», «Ой қозғау», «Көңіл-күй тақтасы»,  «Кім жылдам?», сергіту жаттығуы, «Мәуелі ағаш», СКТ, «Шахмат» ойыны

Қолданылатын модульдер: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық, СКТ

Күтілетін нәтиже:

— буын түрлеріне талдау жасай білді;

— жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады,   сыни тұрғыдан баға бере білді;

— жеке және топпен жұмыс істеуге  үйренеді, жауапкершілік сезімі нығайды.

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар) уақыты (мин)
1 Ұйымдастыру бөлімі

 

Сәлемдесу, түгелдеу. «Көңіл-күй тақтасы». Оқушыларды топқа бөлу, «Өз жұбыңды тап!». Үй тапсырмасын тексеремін. «Өрмекшінің торы» Оқушылар бірі-бірінің көңіл күйін сұрайды.Топқа бөлініп, топ басшы сайланып, бағалау парағын алады. Сұрақтарға жауап береді. «Өз жұбыңды тап!», «Өрмекшінің торы» 13 мин
2 І  Қызығушылықты ояту

 

Ой қозғау

Қима қағаздар таратылады.

 

 

 

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Ой қозғау 2 мин
 

 

 

 

 

 

 

 

3

ІІ Мағынаны ажырату

 

«Мәтінмен жұмыс»

Мәтінді оқу  тапсырылады.

Оқушылар мәтінмен танысып, айтады.  

 

 

 

 

СКТ,

топтастыру,

СТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 мин

Электронды оқулықпен жұмыс

Тыңдау тапсырылады.

Оқушылар мұқият тыңдап, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

 

Тақтамен жұмыс

302-жаттығу. Шарты бойынша орындау, жетім сөзін топтастыру тапсырылады.

Оқушылар тақтаға орындайды. Буын түріне талдады.
«Кім жылдам?» ойыны

І топ. 303-жаттығу.

ІІ топ. 304-жаттығу.

ІІІ оп. 305-жаттығуды орындау тапсырылады.

Оқушылар топтаса орындайды.
Сергіту сәті

«Менің мінезім»

Оқушылардың  ойы сергіп қалады.
Сөзсазына СКТ

І топ. Баламен

ІІ топ. Жаңғақ

ІІІ топ. Қағазды сөзіне фонологиялық талдау жасау тапсырылады.

Оқушылар жеке орындайды.
 

4

ll Ой толғау

 

«Шахмат» ойыны

Электронды оқулықтан көрсетеді.

Оқушылар жауап береді.  

«Шахмат»

 

2 мин
5 Қорытынды бөлім Үй тапсырмасы

309-жаттығу.

Ереже жаттау.

Күнделігіне жазып алады. «Мәуелі ағаш»

 

6 мин
Бағалау

Мұғалім қорытынды бағасын айтады.

 

Бағалау парағы арқылы бағалайды.
Кері байланыс парағы

«Мәуелі ағаш» әдісі

 

Бүгінгі сабақтан алған білімі мен игере алмаған шеттерін жазады.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *