Жамбыл облысы
Жуалы ауданы
Қоңыртөбе ауылының
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Сейтбекова Гүлжан Дәулетбекқызы
Сынып: 5 Пәні: қазақ тілі 22 .02.16
Сабақтың тақырыбы: Буынның түрлері
Мақсаты: Оқушыларға буынның түрлері жайлы меңгертемін.
Табыс критерийлері:
−буын түрлеріне талдай білуге машықтанады;
−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;
−жеке және топпен жұмыс істеу бір-бірін арқылы сыйлауға тәрбиелеймін.
Сабақтың түрі: аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Өз жұбыңды тап!», «Өрмекшінің торы», «Ой қозғау», «Көңіл-күй тақтасы», «Кім жылдам?», сергіту жаттығуы, «Мәуелі ағаш», СКТ, «Шахмат» ойыны
Қолданылатын модульдер: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық, СКТ
Күтілетін нәтиже:
— буын түрлеріне талдау жасай білді;
— жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады, сыни тұрғыдан баға бере білді;
— жеке және топпен жұмыс істеуге үйренеді, жауапкершілік сезімі нығайды.
№ | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар) | уақыты (мин) |
1 | Ұйымдастыру бөлімі
|
Сәлемдесу, түгелдеу. «Көңіл-күй тақтасы». Оқушыларды топқа бөлу, «Өз жұбыңды тап!». Үй тапсырмасын тексеремін. «Өрмекшінің торы» | Оқушылар бірі-бірінің көңіл күйін сұрайды.Топқа бөлініп, топ басшы сайланып, бағалау парағын алады. Сұрақтарға жауап береді. | «Өз жұбыңды тап!», «Өрмекшінің торы» | 13 мин |
2 | І Қызығушылықты ояту
|
Ой қозғау
Қима қағаздар таратылады.
|
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. | Ой қозғау | 2 мин |
3 |
ІІ Мағынаны ажырату
|
«Мәтінмен жұмыс»
Мәтінді оқу тапсырылады. |
Оқушылар мәтінмен танысып, айтады. |
СКТ, топтастыру, СТО
|
22 мин |
Электронды оқулықпен жұмыс
Тыңдау тапсырылады. |
Оқушылар мұқият тыңдап, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
|
||||
Тақтамен жұмыс
302-жаттығу. Шарты бойынша орындау, жетім сөзін топтастыру тапсырылады. |
Оқушылар тақтаға орындайды. Буын түріне талдады. | ||||
«Кім жылдам?» ойыны
І топ. 303-жаттығу. ІІ топ. 304-жаттығу. ІІІ оп. 305-жаттығуды орындау тапсырылады. |
Оқушылар топтаса орындайды. | ||||
Сергіту сәті
«Менің мінезім» |
Оқушылардың ойы сергіп қалады. | ||||
Сөзсазына СКТ
І топ. Баламен ІІ топ. Жаңғақ ІІІ топ. Қағазды сөзіне фонологиялық талдау жасау тапсырылады. |
Оқушылар жеке орындайды. | ||||
4 |
ll Ой толғау
|
«Шахмат» ойыны
Электронды оқулықтан көрсетеді. |
Оқушылар жауап береді. |
«Шахмат»
|
2 мин |
5 | Қорытынды бөлім | Үй тапсырмасы
309-жаттығу. Ереже жаттау. |
Күнделігіне жазып алады. | «Мәуелі ағаш»
|
6 мин |
Бағалау
Мұғалім қорытынды бағасын айтады.
|
Бағалау парағы арқылы бағалайды. | ||||
Кері байланыс парағы
«Мәуелі ағаш» әдісі
|
Бүгінгі сабақтан алған білімі мен игере алмаған шеттерін жазады. |