Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Әңгімелерінің тәрбиелік мәні

Әңгімелерінің тәрбиелік мәні

Жамбыл облысы, Жуалы ауданы , Қоңыртөбе ауылы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі  Сейтбекова Гүлжан  Дәулетбекқызы

 

Сабақтың тақырыбы: Әңгімелерінің тәрбиелік мәні

Мақсаты: Оқушыларға Ы.Алтынсариннің  әңгімелерінің тәрбиелік мәні жайлы меңгертемін.

Табыс критерийлері:

         − жазушы  шығармашылығын талдай білуге  машықтанады;

−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;

−адамгершілікке және топпен жұмыс істеу арқылы  бір-бірін сыйлауға

тәрбиелеймін.

Сабақтың түрі: аралас

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ой қозғау, «Суретші», «Автор орындығы»,  сергіту жаттығуы, «Зымыран сұрақтар», «Үш жақты күнделік»,

Қолданылатын модульдер: сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, СКТ

Күтілетін нәтиже:  

         — жазушы  шығармашылығын  талдай білді;

— жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытты,   сыни тұрғыдан

баға бере білді;

— адамгершілік қасиетке дағдыланды, жауапкершілік сезімі нығайды.

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар) уақыты (мин)
1 Ұйымдастыру бөлімі

 

Сәлемдесу, түгелдеу. Тренинг өткізу. /«Суретші»/ Оқушылардың екі адамнан жұптасуын сұрау.
Оқушылар екі адамнан бір — біріне қарама — қарсы тұрады. Олар құшақтасқан күйі бірінің арқасына бірі ақ парақты қойып сурет салады. (Не салып жатқанын өздері көре алмайды) Енді осы суретті бір — біріне сыйға тартады.
ә) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау

«Автор орындығы» әдісі арқылы ой толғауларын жеткізу.

«Зымыран  сұрақтар»

Сәлемдесуі. Жоқ оқушыларды айтады. Назарын сабаққа аударады. Өз топтарына жайғасады.Топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді. «Суретші», «Автор орындығы»,

«Зымыран сұрақтар»

5 мин
2 І  Қызығушылықты ояту

 

Ой қозғау

Оқушыларға парқшалар таратылады.

Оқушылар тақырыпты анықтайды.

 

 

 

Ой қозғау 5 мин
 

 

 

 

 

 

 

 

3

ІІ Мағынаны ажырату

 

«Ережемен таныс болайық»

Әңгіме сөзінің анықтамасымен танысу.

Оқушылар тапсырманы орындайды.  

 

 

 

 

«ДЖИГСО»,

СТО,

түсіндіру, «Үш түрлі түсініктеме», СКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27 мин

 

«ДЖИГСО-1»  стратегиясы

Мәтін оқушыларға бөлініп беріледі.

Оқушылар 1, 2-ге саналып мәтінмен танысады.
 Постер түсіру

Оқушыларға тапсырманы орындау тапсырылады.

 

Оқушылар постер түсіреді.Жанұя  тобына келіп, бір-біріне түсіндіреді.
Постер қорғау

Топ өзге топтың постерін қорғау тапсырылады.

Топ өзге топтың постерін қорғайды. Постерді бағалайды. /Бас бармақ арқылы/
 «Аталы сөз»

Видео тыңдап, өз ойларын жеткізу.

Оқушылар видео көрініс бойынша ой толғайды.
Сергіту сәті

Көбелектердің айырмашылықтарын анықтау тапсырылады.

Оқушылардың ойы сергиді.
 

І топ. «Үш түрлі түсініктеме»  әдісі

Әңгімесі Даналық ой,  мақал-мәтел Өз бағаң, пікірің
     

ІІ топ. «Әке мен бала» әңгімесіне композициялық СКТ жасау.

 

Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топ болып орындайды.
 

«Жақсылық тамшысы»  ойыны

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін жазып жеткізу тапсырылады.

 

 

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әр бала өзгелерге , айналасына өзі жасаған жақсылықтарын,

қасиеттерін жария етеді.

 

4

ll Ой толғау

 

 

І топ.  Кластер құру.

Жоғарыдағы пікірді басшылыққа алып, Ыбырайдың әңгімелерінің тәрбиелік мәнін топтастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 
ІІ топ . Венн диаграмма.

Ыбырай Алтынсарин мен Шоқан Уәлихановты салыстыру тапсырылады.

 

 

 

Оқушылар сыни тұрғыда ойланып, топпен орындайды. «Кластер» , «Венн диаграмма» 3 мин
5 Қорытынды бөлім Үй тапсырмасы

Хрестоматиядан әңгімелерін оқу.

«БҮҮ» кестесін толтыру.

Күнделігіне жазып алады. «Жеделхат»

 

5 мин
Бағалау

 

Смайликтер арқылы бағалау.
Кері байланыс парағы

«Жеделхат»

Сабақтан алған әсері, ұнаған, ұнамаған тұстарны жазу тапсырылады.

Оқушылар ата-анасына жеделхат жазып, оқып береді.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *