Жамбыл облысы, Жуалы ауданы , Қоңыртөбе ауылы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сейтбекова Гүлжан Дәулетбекқызы
Сабақтың тақырыбы: Әңгімелерінің тәрбиелік мәні
Мақсаты: Оқушыларға Ы.Алтынсариннің әңгімелерінің тәрбиелік мәні жайлы меңгертемін.
Табыс критерийлері:
− жазушы шығармашылығын талдай білуге машықтанады;
−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;
−адамгершілікке және топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауға
тәрбиелеймін.
Сабақтың түрі: аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ой қозғау, «Суретші», «Автор орындығы», сергіту жаттығуы, «Зымыран сұрақтар», «Үш жақты күнделік»,
Қолданылатын модульдер: сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, СКТ
Күтілетін нәтиже:
— жазушы шығармашылығын талдай білді;
— жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытты, сыни тұрғыдан
баға бере білді;
— адамгершілік қасиетке дағдыланды, жауапкершілік сезімі нығайды.
№ | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар) | уақыты (мин) | |||
1 | Ұйымдастыру бөлімі
|
Сәлемдесу, түгелдеу. Тренинг өткізу. /«Суретші»/ Оқушылардың екі адамнан жұптасуын сұрау. Оқушылар екі адамнан бір — біріне қарама — қарсы тұрады. Олар құшақтасқан күйі бірінің арқасына бірі ақ парақты қойып сурет салады. (Не салып жатқанын өздері көре алмайды) Енді осы суретті бір — біріне сыйға тартады. ә) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау «Автор орындығы» әдісі арқылы ой толғауларын жеткізу. «Зымыран сұрақтар» |
Сәлемдесуі. Жоқ оқушыларды айтады. Назарын сабаққа аударады. Өз топтарына жайғасады.Топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді. | «Суретші», «Автор орындығы»,
«Зымыран сұрақтар» |
5 мин | |||
2 | І Қызығушылықты ояту
|
Ой қозғау
Оқушыларға парқшалар таратылады. |
Оқушылар тақырыпты анықтайды.
|
Ой қозғау | 5 мин | |||
3 |
ІІ Мағынаны ажырату
|
«Ережемен таныс болайық»
Әңгіме сөзінің анықтамасымен танысу. |
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
«ДЖИГСО», СТО, түсіндіру, «Үш түрлі түсініктеме», СКТ
|
27 мин |
|||
«ДЖИГСО-1» стратегиясы Мәтін оқушыларға бөлініп беріледі. |
Оқушылар 1, 2-ге саналып мәтінмен танысады. | |||||||
Постер түсіру
Оқушыларға тапсырманы орындау тапсырылады.
|
Оқушылар постер түсіреді.Жанұя тобына келіп, бір-біріне түсіндіреді. | |||||||
Постер қорғау
Топ өзге топтың постерін қорғау тапсырылады. |
Топ өзге топтың постерін қорғайды. Постерді бағалайды. /Бас бармақ арқылы/ | |||||||
«Аталы сөз»
Видео тыңдап, өз ойларын жеткізу. |
Оқушылар видео көрініс бойынша ой толғайды. | |||||||
Сергіту сәті
Көбелектердің айырмашылықтарын анықтау тапсырылады. |
Оқушылардың ойы сергиді. | |||||||
І топ. «Үш түрлі түсініктеме» әдісі
ІІ топ. «Әке мен бала» әңгімесіне композициялық СКТ жасау.
|
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топ болып орындайды. | |||||||
«Жақсылық тамшысы» ойыны Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін жазып жеткізу тапсырылады.
|
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әр бала өзгелерге , айналасына өзі жасаған жақсылықтарын,
қасиеттерін жария етеді. |
|||||||
4 |
ll Ой толғау
|
І топ. Кластер құру. Жоғарыдағы пікірді басшылыққа алып, Ыбырайдың әңгімелерінің тәрбиелік мәнін топтастыру.
Ыбырай Алтынсарин мен Шоқан Уәлихановты салыстыру тапсырылады.
|
Оқушылар сыни тұрғыда ойланып, топпен орындайды. | «Кластер» , «Венн диаграмма» | 3 мин | |||
5 | Қорытынды бөлім | Үй тапсырмасы
Хрестоматиядан әңгімелерін оқу. «БҮҮ» кестесін толтыру. |
Күнделігіне жазып алады. | «Жеделхат»
|
5 мин | |||
Бағалау
|
Смайликтер арқылы бағалау. | |||||||
Кері байланыс парағы
«Жеделхат» Сабақтан алған әсері, ұнаған, ұнамаған тұстарны жазу тапсырылады. |
Оқушылар ата-анасына жеделхат жазып, оқып береді. |