Басы » ОМЖ/ҚМЖ » Қазақ тілі, әдебиеті » Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

шымШымкент облысы

Мақтарал ауданы

Қоғалы ауылы

«Ж.Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі:

Махымова Гульжаухар Бейсембаевна

Сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаевтың  «Менің атым Қожа» повесі

Сабақтың мақсаты: ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы білу. Повесті  оқи отырып мазмұнын  түсіну. Топтаса отырып ақынның повесін  талдау. Алған білімдерін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер: «Сұрақты қағып ал» әдісі, «Миға шабуыл»әдісі, зерттеу әдісі, рөлдік ойын, «бес минуттық эссе жазу» әдісі,  синкуэн әдісі,  сөзжұмбақ шешу,  INSERT стратегиясы

Модульдердің  кіріктірілуі : сыни тұрғыда ойлауға  үйрету, оқыту мен оқуда акт -ны пайдалану, оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс — тәсілдер,  оқытуды  басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау  және оқытуды бағалау

Үйрену  мақсатында бағаны қоса бағалау: топты және өзін-өзі стикер арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер:  электронды оқулық, плакат, постер, слайд, сөзжұмбақ

Оқып үйренудің нәтижесі : ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі, повесті  оқи отырып мазмұнын түсінеді, топтаса отырып ақынның повесін  талдайды. Алған білімдерін жинақтайды.

№                          № Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уа

қыт

Ресурстар
1. Ұйымдастыру кезеңі.  Оқу құралдарын түгендеу. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру Оқу құралдарын дайындау.

1-1леріне  жақсы сөз н/е тілек айтады.

3 м  
2. «Сұрақты қағып ал» әдісі және  «Миға шабуыл» әдісі арқылы үш топтың оқушылары  бір — бірлеріне сұрақтарды қойдыртады. Топ мүшелері сұрақтар қояды, сұрақтарына жауап береді. Өз жауаптарын  дұрыс жауаппен  салыстырады.  Топтар бір –бірлерін бағалап отырады. 5 м Тест слайд
3. Білу, түсіну.

Зерттеу әдісі бойынша оқушыларға топтаса отырып зерттеп келген жұмыстарына постер жасатады.  Б.Соқпақбаевтың  «Менің атым Қожа» повесі жайлы жаздыртады. Алматы облысы, Нарынқол ауданында 1924 жылы дүниеге келген. Прозашы, аудармашы, сыншы, Қазақстанның Мемлекеттік сыйлығының лауреаты.  «Жұлдыз» журналы мен «Қазақ әдебиеті» атты газетінде, «Балдырған» журналында қызмет атқарған.  1950 жылы «Бұлақ» өлеңі, «Бозтөбеде бір қыз бар»пьессасы, «Өлгендер қайтып келмейді» атты романы, «Гауһар» атты повесін жазған.

 

Топтаса отырып постермен  жұмыс жасайды. Топтың спикерлері  жасаған постерлерін қорғайды.

 

 

10м Постерлер, стикер, флипчарт
4. Қолдану.   

Көрініс.

Сергіту сәтін жүргіздіреді.

Әр топ өздері  дайындаған көріністерін көрсетеді.

Сергіту сәті

7 м

 

Слайд, электрондыоқулық
5.

 

Талдау.

Синкуэн әдісі бойынша  бес  жолды өлең құрастыру

Сөзжұмбақтарды шештіртеді

 Сабаққа өз тұжырымын жасау, өзі сыни көзқараспен  қарай отырып Қожаға байланысты өлең құрастырады. Сөзжұмбақ  шешеді

 

5 м

Эссе

 

 

Сөзжұмбақ

7. Жинақтау.

Бағалау.  Тақырыпты  түсіну  дәрежесін   бағалау

Рефлексия жаса

Бағалау парақшалары мен стикер арқылы бағалау Стикер парағы
6. Үйге тапсырма:      

“Бақытты балалық  шақ”  тақырыбында ойтолғау жазу

Берілген  тапсырманы күнделікке жазып алу Оқулық

 

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаевтың  «Менің атым Қожа» повесі

Сабақтың мақсаты: ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы білу. Повесті  оқи отырып мазмұнын  түсіну. Топтаса отырып ақынның повесін  талдау. Алған білімдерін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер: «Сұрақты қағып ал» әдісі, «Миға шабуыл»әдісі, зерттеу әдісі, рөлдік ойын, синкуэн әдісі,  сөзжұмбақ шешу,  INSERT әдісі

Модульдердің  кіріктірілуі : сыни тұрғыда ойлауға  үйрету, оқыту мен оқуда акт -ны пайдалану, оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс — тәсілдер,  оқытуды  басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау  және оқытуды бағалау

Үйрену  мақсатында бағаны қоса бағалау: топты және өзін-өзі стикер арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер:  электронды оқулық, плакат, постер, слайд, сөзжұмбақ, стикер

Оқып үйренудің нәтижесі : ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі, повесті  оқи отырып мазмұнын түсінеді, топтаса отырып ақынның повесін  талдайды. Алған білімдерін жинақтайды.

Жаңа сабақ

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқу құралдарын түгендеу. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. «Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі бойынша бір – бірлеріне жақсы сөз немесе тілек айтады. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. «Астана», «Қыран», «Жас қыран»

Үй тапсырамасын пысықтау мақсатында «Сұрақты қағып ал» әдісі және  «Миға шабуыл» әдісі арқылы үш топтың оқушылары  бір — бірлеріне 3 сұрақтан қойдыртамын.

Жаңа сабақтың тақырыбын оқушыларға түрткі сұрақты қоя отырып  аштырамын.

Білу, түсіну кезеңінде топтастыру әдісі  бойынша зерттеп келген ақынның өмірі мен шығармашылығы жайында оқушылар топтаса отырып постер жасайды. Топтың спикерлері өздері жасаған постерлерін тақтада қорғайды.

14

 

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *