Басы » Кембридж бағдарламасы » Паскаль заңы (Презентация)

Паскаль заңы (Презентация)

Алматы облыстық И.Нүсіпбаев атындағы мектеп — интернаты
Тастанова Жанат Оразовна
Физика пәнінің мұғалімі

 Физика пәні бойынша шеберлік сабағының тақырыбы:Паскаль заңы

Апта     Күні: Сабақ —
Сабақтың   тақырыбы Паскаль заңы
Жалпы  мақсаты Оқушыларға қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар қалай жеткізетіні және Паскаль заңы туралы түсінік беру
Күтілетін  нәтижелері: — Оқушының өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету;                                                                                                                 — Өз көзқарасы тұрғысынан баға бере білу;                                                                                                                                           — Өзіндік білім дағдысын қалыптастыру;
Тапсырмалар Жеке, жұптық, топтық  жұмыстарға  әртүрлі, ситуациялық сұрақтар
Сабақтың  көрнекілігі мен ресурстар түрлі — түсті қағаз, стикер, оқулық, маркерлер, су, шарлар
Мұғалімнің   іс — әрекеті Оқушылардың   іс-әрекеті Уақыт
       Амандасу, түгендеу, сабақтың    мақсатымен   таныстыру

Заттың агрегаттық күйлерінің атауы бойынша топқа бөлінеді.  Топтарға бағалау парағы беріледі.

Амандасу, сабаққа   қажетті   құрал-жабдықтарын   толық   даярлау. 2 минут
Cабақтың кезеңдері                   Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар
 І Қызығушылы

ғын ояту 

Білу

І Үй тапсырмасын сұрау                                «Сәйкес формуланы тап» әдісімен және  бойынша  үй тапсырмасы сұралады. Әр топ өзіне берілген сұрақтарға жауап береді. Өткен білімдерін еске түсіреді. Топтармен алмастырып жауаптары тескеріледі.   7 минут
Түсіну

Миға  шабуыл

Сабақтың тақырыбымен таныстырып, сабақтың мақсатын анықтайды және оқушыларда қалыптасатын білім, білік жөнінде айтады. Топтарға кітап бойынша және қосымша материалдар беріліп жұппен  талқылай оқып танысады. «Паскаль заңы» бейнежазбасы беріледі. Электронды оқулықтан тақырыпқа байланысты бейнежазба  беріледі. Жаңа материалдар бойынша тапсырмаларды орындауға бағыт беру Оқушылар топпен бірге әртүрлі тапсырмаларды орындайды  9  минут
ІІ  Мағынаны тану:                         Қолдану Сабақ бойынша материалдарды меңгеріп, өз пікірлерін нақты дәлелдейді. «Ашық және жабық сұрақтар» құрастыру. Әр топтан             2 сұрақтан дайындайды. Топтар бір — бірлеріне 2 сұрақтан қояды. Бір — бірлерін тыңдай отырып тақырып бойынша топта талдайды. Сұрақтарға жауап береді. 1  минут
Талдау Теориялық материалды меңгеріп,  практикалық жұмыспен  ұштастыра білу.

«Шығармашылық жұмыс» әдісі: Динамометр, сызғыш  көмегімен ағаш білеушенің  үстел бетіне әсер ететін қысымын анықтау

Осы тапсырма бойынша өздеріне қажетті құралдар алып қысымды есептеп, оның мәнін түсіндіреді. Әр топ  берілген тапсырмаларды орындайды, өзара талдайды. 8 минут
ІІІ Ой толғаныс

Жинақтау

«Кім жылдам?» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жаңа тақырыпты жинақтайды. Берілген   тапсырмаларды орындау 4  мин

8 мин

Бағалау Формативті  бағалау, күнделіктеріне қою Топтарға бағалау парағын тарату Топтар өзара  топтарға  критерий бойынша бағалау парағына баға  қояды  2 минут
Кері байланыс Бүгінгі сабақты қалай меңгергенін «Кім алғыр?» әдісі арқылы тексереміз Жаңа сабақ бойынша түсінігін қалдырады. Әрқайсысы жекелей кері байланыстың шығу парағын толтырады. 3 мин
Үйге тапсырма Паскаль заңы

Бақынов есептер жинағынан Архимед күші тарауынан 2 — 3 нұсқалар

Қосымша әдебиеттер ұсыну Қосымша материалдар іздестіру 1  минут


[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *