Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы Өрнек ауылы Бейсенбек Тайшапұлы атындағы орта мектебінің Тарих пәні мұғалімі : Молдакулова З.М Қазастандықтар- тыл қаһармандары |
|||||||||||||||||||
Мақсаты:
1. Ұлы Отан соғысының басталу себептерін, оған қазақ халқының қатысуы және ерлік үлгілерін көрсеткендері туралы мағлұмат беру; 2. Оқушылардың соғыс жылдарындағы оқиғаларды өз бетінше талдап,баға беріп,қорытындылау дағдыларын қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже:
1.Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізе біледі.Топпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады. 2.Ортақ шешім қабылдай алады. 3.Өзін-өзі және басқаларды да бағалай алады.Тарихи оқиғаларға баға бере алады. |
|||||||||||||||||||
Қажетті құралдар:постер, маркер.стикерлер | |||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері
Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі 1. Тұлғааралық байланысты орнату 2. Топтық ережені еске түсіру 3. Сұрақтарға жауап беру арқылы топқа бөлу: Мына кімдердің сөздері 1. «Ленинградтық өренім» (Жамбыл Жабаев) 2. «Бәріде жеңіс үшін, бәрі де майдан үшін!» ұранға үлес қосқан жерлесіміз (Жазылбек Қуанышбаев) Сұрақтарға жауап беру арқылы топқа бөлу: №1 топ: Жамбыл Жабаев №2 топ:Жазылбек Қуанышбаев Білу деңгейі : Болжау әдісі: Суретті болжау Болжау арқылы оқушылар тақырыптың маңыздылығын ашады Түсіну деңгейі : Бейнеролик «Зұлмат заман» Осы бейнеролик бойынша мәтінді пайдаланып постер құрайды. №1 топ: Хронологиямен жұмыс №2 топ:Жетістіктермен жұмыс Постер жасап, қорғайды. Қолдану деңгейі: Деңгейлік тапсырма: №1 топ тапсырмасы. Ойлан тап: (көп нүктенің орнына қажет сөзді қояды ) 1.1940ж.18 желтоқсан. Фашистік Гермния «……….» жоспарына қол қойды. (Барбаросса) 2. 1942 жылы …………………………………молибден кеніші іске қосылды.(Шығыс Қоңырат) 3. 1943 жылы қыркүйекте Оңтүстік Қазақстанның………………………………«………………………..»сүңгуір қайығын жасаттыру бастамасын көтерді (ауыл жастары «Қазақстан комсомолы»). 4. Соғыс кезінде ………………………….. КСРО-ның аса ірі малшаруашылық базасына айналды.(Қазақ КСР-і) 5. Қазақстан колхозшыларының ең үздік табыстарын ………………………………………….. өз хабарларында атап отырды (Кеңес ақпарат бюросы) 6.1998ж………………..Халық Қаһарманы атағы берілді. (Б.Бейсекбаев) №2 топ тапсырмасы:
Әр топ өздеріне берілген деңгейлік тапсырманы орындайды. Талдау және жинақтау деңгейі: «Ойлаудың алты гүлі» бойынша сұрақтармен жұмыс Қойылатын сұрақтар: 1.Қазақстан майдан арсеналы деген сөздің мағынасы қандай? 2. Егер мен патриот болсам, онда …? 3.Неге біздің мемлекетімізден көп соғысқа аттанды? 4.Қалай ойлайсыздар,егер соғыс болмағанда мемлекетіміздің демографиялық ахуалы қандай болатын еді? 5.Неге экономикамыздың соғысқа… жақсы, ал … жаман? 6.Тақырып кейіпкерінің орнында болсаңыз сіз не істер едіңіз Сұрақтар арқылы талдайды Пікірталас жүргізеді Бағалау деңгейі: РАФТ әдісі: Р-роль (оқушы) А-аудитория (ауыл әкіміне) Ф-форма (өтініш) Т-тақырып (Тыл ардагерлерге материалдық көмекті үнемі көрсету туралы) «РАФТ» әдісін қолданып оқушлар сыни өтініш жазады Бағалау:Критерий арқылы бағалау Рефлексия «Бес саусақ» кері байланыс Бас бармақ — бұл керемет, маған ұнады! Балан үйрек — бұған көңіл аудару керек Ортан терек — бұл маған мүлдем ұнамады. Шылдыр шүмек — бұл жерде ахуал болды… Кішкентай бөбек — маған жетпей қалды Үйге тапсырма: §29 124-126 бет
|
Ілмекашық Қазастандықтар қаһармандары сабақ тыл