Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі
Турганбаева Зибаш
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы
Тақырыбы: Адамзаттың пайда болуы.
Мақсаты:. Қазақстандағы алғашқы адамдардың шығу тегі, ұжым құру себептерін анықтап, хабарлауға үйрету
Күтілетін нәтиже: Қазақстандағы алғашқы адамдардың іздері жайлы мәлімет айтып, картадан көрсете алады
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея: Алғашқы адамзат
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, еркін әңгіме, Артефактімен жұмыс, «Қағып ал», конверт сұрақ
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер,
Бағалау түрлері: Бағдаршам, Басбармақ, қолпаштау
Сілтеме: Төлеубаев Ә, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2015 ж.
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||||||||||||
Кіріспе Ұйымдасты-ру кезеңі |
Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу. Әр топқа бағалау түрлерін тарату. |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы көңіл күй сыйлайды.
Топқа бөлінеді |
||||||||||||
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын сұрау: «Қағып ал» әдісі арқылы сұрақ-жауап құрастыру.
Сұрақтар шеңберіне жиналып, қорытындылау. Әр дұрыс, толық жауап берген оқушыларға шапалақ соғу арқылы құрмет көрсету.
|
Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.
|
||||||||||||
Түсіну | Жаңа тақырыптың мақсатымен, критерийлерімен таныстыру.
І. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу. 1-топ: Адамның шығу тегі. 2-топ: Адамзаттың даму барысы. 3-топ: Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы. «Еркін әңгіме» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. Бір-бірін балық смайликтер арқылы бағалау. |
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жаза-ды. Тақырыптың мақсаты, критерий-лерімен танысады.
Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. Топтар бір-бірін бағалайды. |
||||||||||||
В кезеңі:
Қолдану |
Артефактімен жұмыс: Суреттер таратылып, беріледі
1-суретте: Алғашқы адам 2-суретте: Питекантроп 3-суретте Қазақстандағы алғашқы адамдардың өмірі |
Парақшаларға алғашқы пікірлер түсіріледі. Жауап беруге дайындалады Бір-бірлерін бағдаршам арқылы бағалайды | ||||||||||||
Сергіту жаттығулары | Сергіту жаттығуларын жасату | Жаттығу жасайды | ||||||||||||
Талдау |
|
Кестені толтырып, мәліметтерді талдап, ой қорытады
|
||||||||||||
С кезеңі:
Жинақтау |
Конверт сұрақтар дайындау үшін қажетті құралдарды тарату
(конверт және парақшалар) |
Оқушылар топ болып жұмыс жасайды. | ||||||||||||
Бағалау |
Топты және оқушыларды бағалау.
|
Өзін-өзі бағалау
|
||||||||||||
Үй тапсырмасы | 1. Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
2. Картамен жұмыс |
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | ||||||||||||
рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикер тарату. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазып, мақсат ағашына іледі.
|
Пікір:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[bws_related_posts]