Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі
Турганбаева Зибаш
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы
Тақырыбы: §15. Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі.
Мақсаты: Алғашқы адамдардың діни көзқарастарының пайда болуы, білімнің дамуы туралы білімдерін толықтыру
Күтілетін нәтиже: Алғашқы адамдардың діни көзқарастарының пайда болуын анықтап, білімнің дамуы туралы білімдерін толықтырады
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея: Діни түсініктер, білімнің шығуы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, еркін талқылау, Сұрақтар шеңбері, Сөздер банкісі. Біздің тақырып
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер,
Бағалау түрлері: Бағалау парағы
Кері байланыс: Блоб ағашы
Сілтеме: Садықов Т.С, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2011 ж.
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | |||||||||||
Кіріспе
Ұйымдас- тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.
Сыныпты түгелдеу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Әр топқа бағалау түрлерін тарату. |
Оқушылар бір-бірлеріне «Әйнектің арғы жағынан» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.
|
Бағалау түрлері,
Геометрия-лық фигуралар |
||||||||||
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын сұрау: Серпілген сауал: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз
· Патриархалдық отбасылар кімдерден құралды? · Шебір елді мекенінен не табылды? · Ботай қонысынан қанша жылқының сүйек қалдықтары табылды? Үй тапсырмасын бір сөйлеммен түйіндеу |
Сұрақтар қойып, жауап береді. Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды қол соғу арқылы қолпаштайды. Үй тапсырмасын бір сөйлеммен түйіндейді | |||||||||||
Түсіну | Жаңа тақырыптың мақсатымен, критерийлері-мен таныстыру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.
1-топ: Білімнің дамуы. Діни көзқарастың қалыптасуы. 2-топ: Алғашқы діни түсініктер. «Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. Бір-бірін балық смайликтер арқылы бағалау. |
Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады. Тақырып-тың мақсаты, критерийле
рімен танысады. Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. Топтар бір-бірін бағалайды. |
|||||||||||
В кезеңі:
Қолдану |
Анимизм –
Тотемизм – Фетишизм – Магия – Сөздер банкісі: Біздің тақырып: Сөздер банкісін жасап, біздің тақырыпқа қатыстысын бөлек алу |
Сөздік жұмысын жасайды
Сөздер банкісі: Біздің тақырып: Сөздер банкісін жасап, біздің тақырыпқа қатыстысын бөлек алады |
сөздік Біздің тақырып
|
||||||||||
Талдау | Алғашқы діни түсініктер: анимизм, тотемизм, фетишизм, магияға жеке-жеке талдау жасап түсінік беру | Алғашқы діни түсініктер: анимизм, тотемизм, фетишизм, магияға жеке-жеке талдау жасап түсінік береді | талдау | ||||||||||
С кезеңі:
Жинақтау |
Сұрақтар шеңбері:
Оқушыларды шеңберге жинау |
Оқушылар шеңберге жиналып, сұрақ-жауап құрастырады | Сұрақтар шеңбері | ||||||||||
Бағалау |
Топты және оқушыларды бағалау.
|
Бағалау парағы арқылы бағалайды | Бағалау парағы | ||||||||||
Үй тапсырма-сы | 1. Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
2. Тест жауабын табу |
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | күнделік | ||||||||||
рефлексия | Сабақты қаншалықты меңгергенін білу үшін блоб ағашын тарату | Сабақты қаншалықты меңгере алғанын блоб ағашы арқылы көрсетеді. | Блоб ағашы |
Пікір:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы №1
Тапсырмалар |
|
|||||||
Үй тапсырмасы | Жаңа сабақ | 1 | 2 | 3 | Баға | |||
Жаннұр |
|
|||||||
Қуаныш |
|
|||||||
Бекболат |
|
|||||||
Шаһкәрім |
|
|||||||
Бағалау парағы №2
Тапсырмалар | ||||||
Үй тапсырмасы | Жаңа сабақ | 1 | 2 | 3 | Баға | |
Рамазан |
|
|||||
Айдын |
|
|||||
Айсәуле |
|
|||||
Асылзат |
|
[bws_related_posts]