Басы » Кембридж бағдарламасы » Иррационал теңдеулерді шешу

Иррационал теңдеулерді шешу

Жамбыл облысы
Байзақ ауданы
Көктал орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Изтилеуова Акбота
Сабақтың тақырыбы: Иррационал теңдеулерді шешу

Пән мұғалімі:

Изтилеуова А.С.

Сынып 11 А  
Сабақтың атауы Иррационал теңдеулер
Сілтеме Оқулықтағы §8 тақырып,  дидактикалық материалдар.
Жалпы мақсаты Оқушыларды иррационал теңдеу ұғымымен таныстыру, қарапайым иррационал теңдеулер шешу біліктілігін қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері 1.Иррационал теңдеулерді шешу әдістерін шешу біліктілігін қалыптастыру;

2.Әр оқушының ой-қиялына ерік бере отырып, шығармашылыққа, өз бетінше есеп шығаруға дағдыландыру;

3.Қасындағы жолдасына көмек бере білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушыларға иррационал теңдеулерді шешуді терең үғындырып берілген тапсырмалар арқалы сабақты меңгерту.
Дереккөздер және құралдар Интерактивті тақта, қима қағаздар, бағалау парағы, плакаттар
Сабақтың түрі Жаңа сабақ
Күтілетін нәтиже: Иррационал теңдеулерді шешу әдістерін топта талқылау арқылы үйренеді.

 

Қолданылған әдіс-тәсілдер: Блумм таксономиясы, бірлескен оқу,топтық жұмыс, АКТ-ны қолдану, сын тұрғысынан ойлауды дамыту,оқыту мен оқуды бағалау.
Қызығушылықты ояту 

Эмоциялық жағымды ахуал қалыптастыру, әр оқушының сабаққа деген өзіндік қатынасын анықтау. Оқушыларды сабаққа бейімдеу үшін, бүгін таңертең естіген жақсы сөздері сұралады.Бүгінгі күндерінің сәтті өтуі әркімнің өз қолында екендігі айтылып жаңа сабақты бастаймыз.Сабақты бастамас таңдап алған қима қағаздарды біріктіріп топқа бөлінеміз және алдарына таратылған әріптерден бүгінгі тақырыбымызды құрастырып табамыз.

 

 

Блумм таксономиясы бойынша

Білу

 

 

Балалар!Сонымен біздің бүгінгі тақырыбымыз «Иррационал теңдеулерді шешу».Ол үшін алдыңғы тақырыпта өтілген тақырыбымызға шолу жасап өтейік.Семантикалық картамен жұмыс.

 

 

 

 

1 – топ

Семантикалық карта
 
       
       
       
       

 

2 – топ

Семантикалық карта
 
       
       
       
       
Түсіну Ал,енді бүгінгі тақырыпты ашу өздеріңізге жүктеледі.Өткен сабақта осы жаңа тақырыпты үйден оқып, түсініп келу тапсырылған болатын.Мен қазір әрбір топқа тақырыптарыңызды бөліп беремін.Тақырып берілгеннен кейін алдарыңызда тұрған плакатқа сол тақырыпты ашу үшін өздерің мысал келтіріп, бір-бірлеріңнің пікірлеріңді ортаға салып тақырыпты түсінгендіктеріңізді дәлелдейсіздер.

1-топ: Иррационал теңдеулерді шешу әдістері

2-топ: Иррационал теңдеулер жүйесін  жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу.

 

Әр топ тақырыпты қорғап болғаннан кейін интерактивті тақтада мысалдар жазып оқушыларға түсіндіру.

 

1.Бөгде түбір туралы түсінік

 теңдеуінің екі жақ бөлігін квадраттаймыз. Сонда  немесе . Бұл теңдеудің түбірлері , .

 

Тексеру: 1) , онда      ақиқат.

             2) , онда      ақиқат емес.

Демек, , бөгде түбір.

2. кейбір қарапайым теңдеулерді шешу әдістері

Салыстыру

1.                            

      

 

2.

 Қолдану Карта ойыны (Әр топқа есептер жазылған карталар таратылады.)

1.

2. 

3.

4. 

5. 

Талдау «Көңілді алаң»  ойынын ойнай отырып келесі есептерді дәптерде орындаймыз. (Флипчарт тақтасында поле чудес дөңгелегі айналып қай  есепке келіп туссе сол есепті орындайсыздар)

Теңдеуді шешіңдер

1)

2) 

3)

4)

5)

6)

 

Сергіту сәті

Барлық оқушылар орындарынан тұрып интерактивті тақтадан көрсетілген жаттығуларды орындау.

 

Жинақтау А  деңгей і (№123)

2)

 

В  деңгейі (127)

1)

2)

 

C деңгейі  (133)

1)

 

 

Бағалау Оқушыларды сабаққа қатысқанына қарай бағалау. Бағалау жүйесі екі түрде суммативті және формативті бағалау.Оқушының өзін-өзі бағалау кестесі

 

  Дескрипторлар Ұпай санын жазу
Білуі тиіс Иррационал теңдеулерді шешу алгоритмін білемін 1 ұпай  
  Жаңа айнымалы енгізу әдісімен есептер шығару алгоритмін білемін 1 ұпай  
Қолдану А деңгейіндегі есептерін шығара аламын Өзім шығара аламын

1 ұпай

Досымның көмегімен шығарамын

0,5 ұпай

 

 

 

 

  В деңгейінің есептерін шығара аламын Өзім шығара аламын

2 ұпай

Досымның көмегімен шығарамын

1 ұпай

 

 

 

 

  С деңгейінің есептерін шығара аламын Өзім шығара аламын

3 ұпай

Досымның көмегімен шығарамын

1,5 ұпай

 

 

 

 

Зерттеу    
 

Бағалау шкаласы

«5» — 5-6 ұпай

«4» — 3-4 ұпай

«3» — 1-2 ұпай

 

[bws_related_posts]

1 пікір

  1. еңбегің жемісті болсын

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *