Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Алгебра 10 «А»сынып | |||
Сабақтың тақырыбы | Функцияның өсу және кему белгілері | ||
Сабақтың мақсаты: | 1. Функцияның өсу және кему белгілерін білу.
2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсіну. 3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйрену. |
||
Күтілетін нәтиже | 1. Функцияның өсу және кему белгілерін біледі.
2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсінеді. 3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйренеді. |
||
Негізгі идея | Функцияның өсу және кему аралықтарының жеткілікті шартын білу керек. | ||
Блум таксономиясы
(3 минут) |
Сабақтың мазмұны | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | |
Ұйымдастыру.Сергіту сәті.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату, сыныппен амандасып, көңілкүйлерін сұрау. Оқушыларды конфеттер түстеріне қарай топқа бөлу
|
-мұғаліммен амандасып, назарын сабаққа аудара отырып, оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді.
-оқушылар топқа бөлінеді. |
|
|
Білу
(10минут) |
Үй тапсырмасы тексеріледі, сұрақтар беріледі:
«Жұбыңызды тексер» әдісі бойынша үй жұмыстарын бағалайды. Есептің дайын үлгісін көрсету. «Сұрақты ұстап ал» ойыны. Допты жеке оқушыға лақтыра сұрақтарға жауап алады.
|
Есептің дайын үлгісіне қарап, дескриптор бойынша жұптарда өзара бағалайды
Қойылған сұрақтарға оқушы жеке-жеке жауап береді2. Оқушылар мұғалімді тыңдайды, өз ойлары мен пікірлерін ашық айтады. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға белсене жауап береді
|
Интерактивті тақта, презентация.
|
Түсіну
(5 минут) |
Жаңа білімді меңгерту
«Миға шабуыл» Түрткі сұрақ: — Оқушылар сіздер тақтадағы графиктерден не байқадыңыздар? -Графиктердің астында тұрған аралық нені білдіреді деп ойлаймыз. Сынама сұрақ — Олай болса функцияның өсу және кему аралықтарын неге сүйеніп айтып отырмыз? -Функцияның өсу және кему аралықтарын графигін салмай анықтауға бола ма? Қайта бағыттау сұрағы -Тағы жауап беретіндер бар ма? — Олай болса, бүгінгі жаңа сабағымыз Функцияның өсу және кему белгілері. Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табамыз. Мақсатты ашуға бағытталған сұрақ: -Қалай ойлайсыңдар бүгінгі бүгінгі сабақта біз нені білеміз, түсінеміз, қандай есеп шығара алуды үйренеміз. Мадақтау арқылы бағалау жүргізіледі. |
Оқушылар графиктерді көру арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын және мақсатын анықтайды. | Өзін-өзі бағалау парағы
Оқулық, слайд |
Қолдану
(10 минут) |
y = f(x) функциясының өсу аралығын анықтау үшін: f`(x) ≥ 0 теңсіздігін шешу қажет.
y = f(x) функциясының кему аралығын анықтау үшін: f`(x) ≤ 0 теңсіздігін шешу қажет.
І топ – Функцияның өсуі ІІ топ – Функцияның кемуі ІІІ топ — Функцияның өсу және кемуаралығын табу алгоритмі |
Оқушылар топтасып –ойланып отырып постерді салып оны қорғайды. Тақтада орындайды. |
Компьютер, оқулық, презентация |
Сергіту сәті | Жаттығу орындайды. | ||
Қолдану
(10 минут) |
«Алма теру ойыны»
|
Алма артында жазылған тапсырмаларды орындайды. Математикалық эстафета ойыны.
Сынып оқушылары түгел қатысады. |
Қаптағы тапсырмалар.
|
Талдау,
Жинақтау (9минут) |
«Шатасқан баулар» әдісі
(берілген қате есептердің, формулалардың дұрыстығын тауып, постерге геометриялық фигура құрастыруға тапсырма береді ) |
Қайталайды және ойланады, туынды формуласын пайдаланып есептер шығара біледі |
Оқулық |
Бағалау
(2 минут) |
Оқушыларды бағалайды.
|
Бағаларын күнделіктеріне қойғызады.
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын стикерлерге жазады. |
Стикерлер. Өзін-өзі бағалау парағы.
|
Үйге тапсырма
|
Үй тапсырмасы. № | Үйге берілген тапсырмаларды жазып алады. |
Өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні | Тапсырмалар | ұпайы | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 1 ұпай | 8 ұпай | |
Баға мониторингі
4-5 ұпай = «3»
6-7 ұпай = «4»
8 ұпай = «5»
р\с | Оқушының аты жөні | Үй жұмысын тексеру | Өтілген тақырып бойынша есеп шығару | Тақырыпқа байланысты тест | Бағасы |
1 | С. 9х2-9х
|
6 | D. 4 | 11 | B. y=5x-3 | 16 | A. | 21 | C.0 |
2 | А.-3 | 7 | D.tq=38 | 12 | C.16 | 17 | B.1.5 | 22 | D. |
3 | А.-40 | 8 | С.8x7 | 13 | C.3x2+ | 18 | C.- | 23 | B. |
4 | С. | 9 | A.-12sin6x | 14 | D.-1 | 19 | B. 36;12 | 24 | C. |
5 | D. 8 | 10 | B.-4 | 15 | B.28 | 20 | B. -2;6 | 25 | A. — cosx |