Басы » Кембридж бағдарламасы » Функцияның өсу және кему белгілері

Функцияның өсу және кему белгілері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Пәні:                         Алгебра                           10 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы Функцияның өсу  және  кему  белгілері
Сабақтың мақсаты: 1. Функцияның өсу және кему белгілерін білу.

2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсіну.

3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйрену.

Күтілетін нәтиже 1. Функцияның өсу және кему белгілерін біледі.

2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсінеді.

3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйренеді.

Негізгі идея  Функцияның өсу және кему аралықтарының жеткілікті шартын білу керек.
Блум таксономиясы

(3 минут)

Сабақтың мазмұны  
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
 Ұйымдастыру.Сергіту  сәті.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату, сыныппен амандасып, көңіл­күйлерін сұрау. Оқушыларды    конфеттер түстеріне қарай топқа бөлу

 

-мұғаліммен амандасып, назарын сабаққа аудара отырып, оқушылар алдағы  бірлескен жұмысқа  әзірленеді.

-оқушылар топқа бөлінеді.

 

 

Білу

(10минут)

 Үй тапсырмасы тексеріледі, сұрақтар беріледі:

«Жұбыңызды тексер» әдісі бойынша  үй  жұмыстарын бағалайды. Есептің дайын үлгісін көрсету.

«Сұрақты ұстап ал» ойыны. Допты жеке оқушыға лақтыра сұрақтарға жауап алады.

 

 

Есептің дайын үлгісіне қарап, дескриптор бойынша жұптарда өзара бағалайды

Қойылған сұрақтарға оқушы жеке-жеке жауап береді2. Оқушылар мұғалімді тыңдайды, өз ойлары мен пікірлерін ашық айтады. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға белсене жауап береді

 

 

Интерактивті тақта, презентация.

 

Түсіну

(5 минут)

 Жаңа білімді меңгерту

«Миға шабуыл»

Түрткі сұрақ:

— Оқушылар сіздер тақтадағы графиктерден не байқадыңыздар?

-Графиктердің астында тұрған аралық нені білдіреді деп ойлаймыз.

 Сынама сұрақ

— Олай болса функцияның өсу және кему аралықтарын неге сүйеніп айтып отырмыз?

-Функцияның өсу және кему аралықтарын графигін салмай анықтауға бола ма?

Қайта бағыттау сұрағы

-Тағы жауап беретіндер бар ма?

— Олай болса, бүгінгі жаңа сабағымыз Функцияның өсу және кему белгілері. Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табамыз.

Мақсатты ашуға бағытталған сұрақ:

-Қалай ойлайсыңдар бүгінгі бүгінгі сабақта біз нені білеміз, түсінеміз, қандай есеп шығара алуды үйренеміз.

Мадақтау арқылы бағалау жүргізіледі.

Оқушылар графиктерді көру арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Өзін-өзі бағалау парағы

Оқулық, слайд

Қолдану

(10 минут)

y = f(x) функциясының өсу аралығын анықтау үшін: f`(x) ≥ 0 теңсіздігін шешу қажет.

y = f(x) функциясының кему аралығын анықтау үшін: f`(x) ≤ 0 теңсіздігін шешу қажет.

 

І топ – Функцияның  өсуі

ІІ топ – Функцияның кемуі

ІІІ топ —  Функцияның өсу және кемуаралығын  табу алгоритмі

 

Оқушылар топтасып –ойланып  отырып постерді салып оны  қорғайды. Тақтада орындайды.

Компьютер,  оқулық, презентация
Сергіту сәті   Жаттығу орындайды.  
Қолдану

(10 минут)

«Алма теру ойыны»

 

Алма артында жазылған тапсырмаларды  орындайды. Математикалық эстафета ойыны.

Сынып оқушылары түгел қатысады.

Қаптағы тапсырмалар.

 

Талдау,

Жинақтау

(9минут)

«Шатасқан баулар» әдісі

(берілген қате есептердің, формулалардың дұрыстығын тауып, постерге геометриялық фигура құрастыруға тапсырма береді )

 

Қайталайды және ойланады, туынды  формуласын пайдаланып есептер шығара біледі

Оқулық
Бағалау

(2 минут)

Оқушыларды бағалайды.

 

Бағаларын күнделіктеріне қойғызады.

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын стикерлерге жазады.

 

Стикерлер.

Өзін-өзі бағалау парағы.

 

Үйге  тапсырма

 

Үй тапсырмасы.     № Үйге берілген тапсырмаларды жазып     алады.  

 

 

Өзін-өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Тапсырмалар ұпайы
1 2 3 4 5 6 7 8
  1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 1 ұпай 8 ұпай
                   

 

Баға мониторингі

4-5 ұпай = «3»

6-7 ұпай = «4»

8   ұпай = «5»

 

 

р\с Оқушының аты жөні Үй жұмысын тексеру Өтілген тақырып бойынша есеп шығару Тақырыпқа байланысты тест Бағасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 С. 9х2-9х

 

6 D. 4 11 B. y=5x-3 16 A. 21 C.0
2 А.-3 7 D.tq=38 12 C.16 17 B.1.5 22 D.
3 А.-40 8 С.8x7 13 C.3x2+ 18 C.- 23 B.
4 С. 9 A.-12sin6x 14 D.-1 19 B. 36;12 24 C.
5 D. 8 10 B.-4 15 B.28 20 B. -2;6 25 A. — cosx
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *