Басы » Математика » Озық ойлы дарындылар сайысы

Озық ойлы дарындылар сайысы

 %d0%bc%d0%b0%d0%ba «Мақтарал» мектеп гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі                

Математика пәнінің мұғалімі: Ахетова Р.

 

Тақырыбы: Озық ойлы дарындылар сайысы

Мақсаты: оқушылардың ойлауын,  сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

Нәтиже:Оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасайды. Пәнаралық байланыс орнайды. Озық ойлы дарынды

оқушылар өз деңгейіндегі тапсырманы нақты орындайды

Оқыту әдістері

Топтық   жұмыс,   «Миға шабуыл», «Джигсо» әдісі  « Мақсатқа жету» ойыны , «сіріңкемен» ойын, кері байланыс.

Бағалау:Формативті бағалау. Өзін- өзі бағалау.

Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу .Оқытуды басқару және көшбасшылық.Талантты және дарынды балаларды оқыту.АКТ.

Пән аралық байланыс:Орыс тілі,ағылшын тілі,биология

Негізгі (түйінді)  идеялар

Білгеніңді үйрету.

Пайдаланған материалдар мен құралдар: АКТ, маркер, стикер, ақ парақ , түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар,   А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, постер,презентация.

 

 

Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс-

Әрекеті

Уақыт Ресурстар
Ұйымдас

тыру

Оқушыларға «Салем»,«Привет», «Hello»сөздерін тізбектеп айтып шығуды сұрайды.

Топ атаулары

I-қазақтар

II-орыстар

III-ағылшындар

 

 Үш тілдік сәлемдесу барысында оқушылар үщ топқа бөлінеді.

Ынтымақтастық атмосферасын құрайды

2 мин Топ ережесіне бағыну

 

Білу

Үй тапсырма

Сы

-Интербелсенді тақтада  ашық сұрақтар қояды.

-Топ көшбасшыларына «шортан,шаян, аққұдың суретін саладу тапсырады».

-Оқушылар жарыса жауап береді.

 

-Көшбасшы  топпен бірігіп

Суретті салып талқылайды .

7 мин Интербел-сенді тақта

 

Суреттер

Түсіну

Психоло

гиалық ахуал

Ұшу аппараты Бүгінгі сабақтағы мақсаты,өз ойларын толық жазып ұшырту 3 мин Интербел-сенді тақта

түрлі-түсті қағаз

 

 

Қолдану

«Мақсатқа жету» ойыны

Мақсатқа  жету ойынында әрбір суреттің астында деңгейлік тапсырмалар жазылған.

Әр топқа  6 есептен беріліп өзіндік жұмыс ретінде есептерін шығару керек.

Тапсырманы орындаған топ үш рет бинго деп болғандарын айтады

Бұл ойында оқушы қызыға қарап кім боламын деп,өзінің таңдауымен суретті таңдап алып жасырынған есепті ашып шешеді.Әр оқушы белсене қатысып тапсырмаларын жеке орындап шешімдерін айтады.  

 

 

5 мин

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

Талдау

Оқулық

пен жұмыс

Көшбасшыларына мәтінді есеп беріледі.

№112,116,117

Уақытты үнемді пайдалану,берілген есепті дұрыс шығару 3 мин Тақтамен жұмыс
Жинақ

тау

«Джигсо» әдісі.

«Сіріңкемен ойын»

 

 

1-жаттығу
Сізде 15 сіреңке бар. Егер екі сіріңкенің орнын ауыстырсақ, сізде 5 бірдей квадрат шығу керек.

2-жаттығу
Сізде 24 сіріңке болғанда 6 сіріңкені алсаң, 18сіріңкеден 3 квадрат шығу керек.

3-жаттығу
12 сіріңкеден 5 сіріңкенің орнын ауыстырғанда 2 квадрат шығады.

 Сіріңкені қозғалту арқылы геометриялық фигура шығару.

 

    10мин  
Ұй тапсырма

сы

Ой қозғау

Берілген суретте неше жолбарыс бар екенін анықтау.

Эссе жазып келу 100 сөз.

Оқушылар күнделікке жазып алу. 1 мин Интербел-сенді тақта.

Сурет

Бағалау Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.

Оқушылар өзін-өзі әділ бағалау

Жинақталған ұпайларын санын есептеп,өзін- өзі топпен бағалайды 2 мин Бағалау парақшалары
Рефлек

сия

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру 2мин Стикер

 

 

 

 

 

 

 [bws_related_posts]

                                                                              Тексерілді:

                                                                              Оқу ісі меңгеруші;

                                                                              ӘБ жетекшісі:

 

                                                                                                   

 

                                                                                                                     

 

                                                                            

                   

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *