«Мақтарал» мектеп гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Математика пәнінің мұғалімі: Ахетова Р.
Тақырыбы: Озық ойлы дарындылар сайысы
Мақсаты: оқушылардың ойлауын, сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.
Нәтиже:Оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасайды. Пәнаралық байланыс орнайды. Озық ойлы дарынды
оқушылар өз деңгейіндегі тапсырманы нақты орындайды
Оқыту әдістері
Топтық жұмыс, «Миға шабуыл», «Джигсо» әдісі « Мақсатқа жету» ойыны , «сіріңкемен» ойын, кері байланыс. |
Бағалау:Формативті бағалау. Өзін- өзі бағалау.
Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу .Оқытуды басқару және көшбасшылық.Талантты және дарынды балаларды оқыту.АКТ.
Пән аралық байланыс:Орыс тілі,ағылшын тілі,биология
Негізгі (түйінді) идеялар
Білгеніңді үйрету. Пайдаланған материалдар мен құралдар: АКТ, маркер, стикер, ақ парақ , түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, постер,презентация. |
Сабақ кезеңі | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс-
Әрекеті |
Уақыт | Ресурстар |
Ұйымдас
тыру |
Оқушыларға «Салем»,«Привет», «Hello»сөздерін тізбектеп айтып шығуды сұрайды.
Топ атаулары I-қазақтар II-орыстар III-ағылшындар
|
Үш тілдік сәлемдесу барысында оқушылар үщ топқа бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасын құрайды |
2 мин | Топ ережесіне бағыну
|
Білу
Үй тапсырма Сы |
-Интербелсенді тақтада ашық сұрақтар қояды.
-Топ көшбасшыларына «шортан,шаян, аққұдың суретін саладу тапсырады». |
-Оқушылар жарыса жауап береді.
-Көшбасшы топпен бірігіп Суретті салып талқылайды . |
7 мин | Интербел-сенді тақта
Суреттер |
Түсіну
Психоло гиалық ахуал |
Ұшу аппараты | Бүгінгі сабақтағы мақсаты,өз ойларын толық жазып ұшырту | 3 мин | Интербел-сенді тақта
түрлі-түсті қағаз |
Қолдану «Мақсатқа жету» ойыны |
Мақсатқа жету ойынында әрбір суреттің астында деңгейлік тапсырмалар жазылған.
Әр топқа 6 есептен беріліп өзіндік жұмыс ретінде есептерін шығару керек. Тапсырманы орындаған топ үш рет бинго деп болғандарын айтады |
Бұл ойында оқушы қызыға қарап кім боламын деп,өзінің таңдауымен суретті таңдап алып жасырынған есепті ашып шешеді.Әр оқушы белсене қатысып тапсырмаларын жеке орындап шешімдерін айтады. |
5 мин
|
Дәптермен жұмыс
|
Талдау
Оқулық пен жұмыс |
Көшбасшыларына мәтінді есеп беріледі.
№112,116,117 |
Уақытты үнемді пайдалану,берілген есепті дұрыс шығару | 3 мин | Тақтамен жұмыс |
Жинақ
тау «Джигсо» әдісі. «Сіріңкемен ойын»
|
1-жаттығу Сізде 15 сіреңке бар. Егер екі сіріңкенің орнын ауыстырсақ, сізде 5 бірдей квадрат шығу керек. 2-жаттығу 3-жаттығу |
Сіріңкені қозғалту арқылы геометриялық фигура шығару.
|
10мин | |
Ұй тапсырма
сы Ой қозғау |
Берілген суретте неше жолбарыс бар екенін анықтау.
Эссе жазып келу 100 сөз. |
Оқушылар күнделікке жазып алу. | 1 мин | Интербел-сенді тақта.
Сурет |
Бағалау | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.
Оқушылар өзін-өзі әділ бағалау |
Жинақталған ұпайларын санын есептеп,өзін- өзі топпен бағалайды | 2 мин | Бағалау парақшалары |
Рефлек
сия
|
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру | 2мин | Стикер
|
[bws_related_posts]
Тексерілді:
Оқу ісі меңгеруші;
ӘБ жетекшісі: