Басы » Кембридж бағдарламасы » Абай және Пушкин

Абай және Пушкин

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:  Абайтану

               Абай және Пушкин

Мектеп: «№1 Теректі орта мектебі» КММ

               

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Н.Б.Жиенбаев
Сынып:  9 «Б» Қатысқандар:16 Қатыспағандар:-
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Абай мен Пушкиннің көзқарастарының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын түсінеді.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбайұлының орыс әдебиетінен, нақты айтқанда Пушкиннен жасаған аудармалармен танысады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Абайдың Пушкиннен жасалған аудармаларын біліп мазмұнын түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Аудармаларды жатқа айтып, екі ұлы ақынның философиясы мен демократтық көзқарастарын таниды.

Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Абайдың Пушкиннен жасаған аудармаларын біледі, сұрақ қоя біледі, сұраққа жауап береді, өлеңдерді түсінеді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Абайдың аудармалары

Ишара:дыбыстау арқылы

Алдыңғы оқу: Абайдың орыс ағартушыларымен қарым қатынасымен таныс
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
10 минут

Сабақтың басы

1.Мұғалім психологиялық ахуал жасайды.

Оқушылар көңіл-күйлерін әр ұлттың сәлемдесуі арқылы көрсетеді (қазақтар қол алысады, төс қағыстырады, австралиялықтар қол шапалақтайды, иық қағыстырады, бөкселерімен қағысады).

2.Үй тапсырмасын тексереді.

«Сиқырлы сандық» ойыны (сандықтың ішінде орыстың ағартушы демократтарының суреттері болады).

«Бас бармақ» стратегиясы арқылы бағаланады.

ББУ парақшаларын тарату.

2.Қызығушылықты ояту.

Бейнефильмнен Абайдың Пушкиннен аудармасы «Татьянаның Онегинге хатын» көрсету. Бейнефильмнен не көргендерін айту, бір оқушыға алдын ала берілген тапсырма «Татьянаның Онегинге хаты» қазақша аударманы тапсырма алған оқушы оқиды. Мұғалім оқушылармен бірігіп сабақтың мақсатын айтады.

3.Сыныпты топқа бөлу. Пазл әдісі.

Ақындардың өлеңдерін А 4 форматындағы қағаздарға құрастырады. Бір оқушы оқиды.

Сабақтың тақырыбы айқындалады.

Топтық жұмыс. Пушкиннің өлеңін құраған топ «Татьянаның хатын» жақтайды, қарсы топ даттайды.

1.Венн диаграммасын плакаттардан қорғап диаграмма құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 
2. Әр топтан бірнеше қабылдау деңгейі жоғары бірнеше оқушы жазғандарын қорғайды.

 

.

Смайлик арқылы бағаланады.

                 Сергіту сәті

«Көзімнің қарасы» релаксация.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орыс жазушыларының суреттері бар қима қағаздар

 

 

 

Сабақтың ортасы 15 минут Дәптермен жұмыс

Оқушылар Абайдың Пушкиннен жасаған аудармаларды дәптерлеріне жазады.

 

(Мұғалім оқиды,оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді).

Интернет ресурстары

 

 

 

 

Сабақтың соңы.  15 минут 5.«Мұқият бол!» ойыны.

Сынып оқушылары бір-бірлеріне соңғы тақырыптар бойынша сұрақтар қояды, ал екінші команданың ойыншылары оларды атайды. Бірінші команда «иә» немесе «жоқ» деп жауап қайтарады. Екі команда орын ауыстырып, ойынды жалғайды

Ұжымдық бағалау «Бағдаршам» стратегиясы арқылы өтеді(әр топ бір-бірін бағалайды). Қызыл- жаман, сары-қалыпты, жасыл-жақсы.

Тақырып бойынша түсінгендерін сұрақ-жауап арқылы бекітеді.

Қорытынды жасағанда мұғалім оқушыларға Абайдың философиялық көзқарастарына қортынды жасап, айтады.

Мұғалім оқушылардың бағалауына комментарий жасайды.

Мадақтау арқылы бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау.

Қабілеті төмендеу жұпқа және топқа мұғалім өзі көмектеседі.

Қабілеті жоғары оқушыларға әңгіме құрап айтуға көбірек мүмкіндік береді.

Бағалау.

Қалыптастырушы бағалаудың түрлері қолданады және комментарий арқылы қорытынды бағалайды.

Критерий:

Дескрипторлар:

Пәнаралық байланыс – «Орыс әдебиеті», «Абайтану»,

АКТ-мен байланыс,

Құндылықтармен байланыс — жол ережесін сақтау керектігін айтады. Топта жұмыс – бір-бірін тыңдау, құрметтеу.

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеті орындалды.

Бүгін оқушылар Абай мен Пушкиннің поэзиясын сипаттап, сұрақтарға жауап беріп үйренді. Берілген тапсырмалар оқушылардың  деңгейіне сай келеді.

Сабақ қалыпты деңгейде өтті.

Жоспарланған саралау іске асты.

Уақытты тиімді пайдаландым.

 
Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.Тыңдалым

2.Айтылым

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *