Қ.А.Яссауи атындағы №123 мектеп-гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Елшібай Үрбүгүл Жаңабайқызы | |||||||||
Сабақтың тақырыбы:Тұйық етістіктің емлесі | |||||||||
Сабақтың мақсаты:етістіктің ерекше бір түрі тұйық етістіктің мағынасы мен тұлғасын түсіндіру,тұйық етістіктің емлесі жайлы толық мәлімет беру.
1.Білімділік:оқушыларға тұйық етістіктің түрленуінің ерекшеліктерін ұғындыру,білім-білік дағдыларын қалыптастыру. 2.Тәрбиелік: сабақта пайдаланылған мәтіндер,мысалдар арқылы адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру. 3.Дамытушылық: ауызша және жазбаша жаттығулар,үлестірмелі карточкалар,сабақта пайдаланатын мәтіндер арқылы тұйық етістікті тапқызу,жан-жақты талдау,оқушы ойын дамыту |
|||||||||
Сабақтың түрі:Сыни тұрғыдан ойлау .Жаңа сабақ | |||||||||
Сабақтың әдіс-тәсілі:Сұрақ-жауап,түсіндіру,семантикалық картамен жұмыс,көру диктант т.б. | |||||||||
Күтілетін нәтиже: | |||||||||
Жұмыстың түрі:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту:
ІҮ. Сабақты бекіту Тақтамен жұмыс: 261-жаттығу 262-жаттығу 263-жаттығу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу ,оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру. Психологиялық жаттығу. «Майшам».
«Тапқыр» ойыны арқылы тексеру. Өткен сабаққа байланысты құрылған ұяшықтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді. Ұяшықта екі сыйлық ұпай және екі кем ұпай бар. 1.2-жаттығуды оқыту арқылы тексеру.
Тұйық етістіктің емлесі. 1.Дауыссыз дыбыстарға біткен етістіктерге тұйық етістіктің -у жұрнағыдауысты 2. Дауысты ы, і дыбыстарына біткен етістіктерге тұйық етістіктің -у жұрнағы 3. Қатаң п, қ, к дыбыстарына біткен етістіктерге тұйық етістіктің -у жұрнағы к дыбысы г-ға айналып кетеді. Мысалы: ақ+у—ағу, кеп+б—кебу, т.б.
Міне, осылайша жаңа сабақты түсіндіріп болған соң жаттығу жұмыстарын орындатамын.
Тақтамен жұмыс жасауын қадағалаймын.
|
Оқушының іс –әрекеті:
Оқушылар амандасады. Кезекші сынып оқушылары жөнінде мәлімдеме айтады. Сынып оқушылары 3 топқа бөлініп отырады. Әр топта топ басшыларын анықтайды.
Үй тапсырмасын пысықтауға арналған сұрақтарға жауап береді. Топ мүшелері бірлесе отырып жұмыс істейді
Жинақталған мәлімет бойынша жаттығу орындайды. Оқушылар ережемен танысып мысалдар келтіреді.
1-2 оқушы тақтамен жұмыс жасайды, ал қалған оқушылар дәптерге жазып орындайды.
|
Уақыты:
5 мин
10 мин
6 мин
10 мин |
||||||
Сергіту сәті:
ІҮ. Сабақты қорыту: ББҮ кестесін оқушылар топпен бірге талқылап орындайды. |
Ал балалар,тұрайық ,
Алақанды ұрайық . Оңға қарай бұрылып , Солға қарай бұрылып , Бір отырып,бір тұрып , Бой сергітіп алайық
Әр оқушының топпен жұмыс жасауын қадағалаймын, уақыт беремін. |
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды .
Әр оқушы өзіне тиесілі тапсырманы орындайды. |
2 мин
7 мин |
||||||
Ү. Кері байланыс:
|
ü Сабақ ұнады ма?
ü Не білдік? ü Не білгіміз келеді? |
Оқушылар өз пікірлерін стикерге жазады. | 2 мин | ||||||
VІ. Үй тапсырма:
VІІ. Оқушылар білімін бағалау: |
v Өткен тақырыптар бойынша ережелерді жаттау
v Тұйық етістік қатысқан мақал құрап келу. Формативті бағалаймын. Топ басшысы бағалайды, бірлесе есептеп сумативті бағаны қоямын. |
Күнделіктеріне үй тапсырмасын түртіп алады. | 1 мин
2 мин |
[bws_related_posts]