Мерзімі:
2 сабақ |
Сынып: 6 сынып | Оқушылар саны:
Қатысқаны: |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы | Сан есімнің түрлері. Есептік және реттік сан есім | ||||||||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, 6 сынып қазақ тілі (мемлекеттік тілді сыныптарда) | ||||||||||
Мақсаты | а) Оқушыларға Сан есім түрлерін кестелер арқылы түсіндіру, есептік сан есім мен реттік сан есімдерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету
ә) Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту. б) Тәрбиелік: елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
||||||||||
Негізі идеясы | Сан есім түрлері, Есептік сан есім мен Реттік сан есімнің жасалу жолдары | ||||||||||
Оқыту нәтижелері | -Есептік, реттік сан есімді бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыс істей алады; -Тақырыптан ереже шығара алады. -Сыни ойлауы қалыптасады; — Сөйлем талдауға үйренеді; — Берілген тапсырмаларды орындай алады; — Әр оқушы өз білімдерін бағалай алады; |
||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық.
Әдістер: сұрақ — жауап, «Миға шабуыл», «Жигсо», «Аялдама», СТО, «Ыстық орындық» БББ кестесі, Бағдаршам, «2 жұлдыз,1 тілек» |
||||||||||
Сабақтың көрнекілігі | Интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, кеспе қағаздар. | ||||||||||
Дереккөздері | Қазақ тілі, 6 сынып | ||||||||||
Барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | ||||||||
А)Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Б) Топқа бөліну Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға ыңғайлы орта құру.
|
Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.
Шеңбер құрып, қасындағы досының есіміне басталатын әріпті қолдана отырып, сын есімдер айту арқылы таныстыру. Оқушыларға мозайка тарату арқылы топқа бөлу.
|
Оқушылар сыныптастарын сын есімдерді қолдану арқылы таныстырады.
Мысалы: Тамила — таза, тәртіпті оқушы.
Шағын бөлшектерге бөлінген суреттерді тарату арқылы топқа бөлінеді. 1 топ – Есептік сан есім 2 топ – Реттік сан есім |
Ауызша мадақтау
«Тамаша!»
«Жарайсыңдар!»
|
||||||||
I. Қызығушылықтарын ояту
«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап ұйымдастыру |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру,
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қалай түсінгенін көрсетеді | Мұғалімнің ынталандыру сөздері
|
||||||||
II.Түсіну
«Жигсо» әдісі бойынша оқушылар топпен жұмыс жасайды, жаңа тақырыпқа қадам жасау арқылы өз ойларын жеткізеді
Мәтінмен жұмыс 1 топ – 162 жаттығу 2 топ – 164 жаттығу |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.
Өз ойларын, пікірлерін ашық айту
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
топпен жұмыс жасау. Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек. |
Бақылаушының бағалау парағы |
||||||||
Оқушылар мәтінді оқиды. | Мәтінмен танысып, оқиды. Бір – біріне түсіндіріп, топпен үлгі бойынша орындайды.
Әр топ оқушылар тақтаға орындайды. |
Бағдаршаммен бағалау
|
|||||||||
Сергіту сәті | Сергіту сәтін ұйымдастырады.
Жаттығу оң қол,сол қол, мұрын, аяқпен 1,2,3,4,5 сандарын ауада жазу. |
Оқушылар қозғалысқа түсу арқылы бойларын сергітеді. | |||||||||
«Аялдама» әдісі
«Ыстық орындық» тәсілі |
Балалар, алдарында жатқан қағаздағы сұрақтарға өз ойларынды жазыңдар
1. Сандардың күнделікті өмірдегі алатын орны? Мысал келтіру 2. Сандардың қатысуымен мақал – мәтелдер жаз?
Бір оқушыны ортаға отырғызып сұрақ қояды? Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы? -сан есім деген не? Қандай сұрақтарға жауап береді? — сан есімгің қандай түрлері бар? |
1. Оқушылар не білетінін жазады 2. Топ өз орындарына келгенде дауыстап оқиды.
Сұраққа жауап береді |
|||||||||
Рефлексия
Кесте толтырады Мақсаты: игерген білім жайында кері байланыс жасау
Бағалау
|
|
Әр топтағы оқушылар тапсырады.
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсыңдар, білімпаздар!»
|
||||||||
Үйге тапсырма беру. | Күнделіктеріне жазады.
163 – жаттығу , 166 – жаттығу |
||||||||||
Жиынтық бағалауды қояды. | Өз жауабы мен басқа оқушылардың жауап берулерін салыстыра отырып, бағалау парағын топ басшысы толтырады. | ||||||||||
Ілмекадалдыққа адамгершілікке елін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу жерін ой-өрісін ойлау белсенділігін Отанын қадірлеуге сөздік қорын молайту сөйлеу шеберлігін тіл мәдениетін дамыту