Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Ертегілер, олардың түрлері

Ертегілер, олардың түрлері

Ертегілер, олардың түрлері

Мақсаты:

1.Ертегілер, оларлың түрлері, ертегі кейіпкерлері, халықтың-арманы арқылы ертегілердің маңызын түсіндіру.

2.Сайыс, іздендіру тапсырмалары арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту,іздену қабілеттерін арттыру, қызығушылықтарын ояту.

3.Ертегінің жағымды  кейіпкерлері арқылы адамгершілікке, жаман әрекет  иелері іс-әрекеттері арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.

Сабақ түрі: жаңа материалды меңгерту

Сабақ типі: білім-білік,дағдыны арттыру, өткен тақырыпты бекіту.

Сабақ барысы:   І.Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушыларды түгендеу.

2.Үй тапсырмасын тексеру, өткен сабақты пысықтау арқылы жаңа сабаққа бағыттау

ІІ.Жаңа сабақ.

Ертегілер:

2        қиял – ғажайып ертегілер- табиғат сырларын білсек деген тілектен туған;

3        хайуанаттар туралы ертегілер-адам бойындағы келеңсіз қасиеттерді көрсету;

4        тұрмыс- салт ертегілері-еңбек,адалдық,қарапайым ертегілер.

Топпен жұмыс — өткен сыныптағы білімдерін тексеру үшін,сайыс өткізу.

І кезең.

Сұрақтар:

  1. Әдебиеттің неше түрі бар?

Ертегі қандай   әдебиет  түріне жатады?

  1. «Ер Төстік» ертегісінің кейіпкерлерін ата.
  2. Таусоғар,Көлтауысар,Желаяқ,Бапы хан ,Ерназар ,перінің қызы Бекторы қай ертегі кейіпкерлері?
  3.  Ер Төстік, Керқұла атты Кендебай, Сырттан жігіт  барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?
  4. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерін ата.
  5. Хайуанаттар ертегісі кейіпкерлеріне кімдер , әлде нелер  деп сұрақ қоямыз ба ?
  6. 40 өтірік айтқан бала кім?

ІІ кезең.тур.

а) «Бір күні шал шаңыраққа қарап жатса, ілулі тұрған төстікті көреді.» — үзінді қай ертегіден алынған?

б) «Бай баласының түсіне осы түс күнде кіріп, бала уайымнан жүдей бастайды» -ертегінің атын ата.

в)  «Ол көлдің басына қонбасын, иесі — перінің қызы  Бекторы» кімнің сөзі

және  кімге арнап айтылған?

г)   Жетім балаға көмектесу үшін қиындықтан қорықпаған кейіпкерді ата.

2-тур.

а)  Ең ақылды, ең тапқыр, байлық үшін адамгершіліктен кетпейтін уәзірді ата.

б) Байлықтан масайған, өлімді ойынға айналдырған хан қай ертегіде?

в) Аяз би айтуы бойынша  адамның , құстың, шөптің жаманы  қандай?

3-тур. Қатысушылардың тапқырлығы мен шапшаңдығы жарысады.

«Мен айда болғанда» тақырыбына  жылдам өтірік әңгіме құрастыру.

ІІІ. Қорытынды. Қазылар алқасының бақылауымен жүлдегер анықталады.

Үйге тапсырма.Батырлық,адамгершілік,адалдық туралы 5 мақал-мәтелден жазып келу.

Бағалау.

Тұрмыс – салт жырларының тәрбиелік мәні.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *