21.09 .2015
|
80мин |
Сабақ тақырыбы: | Өзіңді де өзгені де бағалай біл! |
Сілтеме | Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалау-Мұғалімге арналған нұсқаулық 26-28 беттер .Тренингтік ойындар мен жаттығулар Үлестірмелі материал. |
Жалпы мақсат: | 1 .Мұғалімдер оқу үшін бағалау мен оқытуды бағалау жайлы түсініктерін жинақтап,12 жылдық оқуға көшу жағдайында оқушылардың жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалауда- критерий арқылы бағалау жайында білулері, іс-тәжірибелерінде шынайы түрде осы оқу үшін бағалау мен оқытуды бағалау жайлы толық ақпарат алып, іс-тәжірибелерінде қолдана білулері тиіс.
|
Міндеттері: |
|
Күтілетін нәтиже: | Коучинг соңында мұғалімдер:
|
Түйінді идеялар: | «Бағалау» — (латын сөзінен шыққан «жақын отыру» дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік.
Баға – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу.
|
Қолданылатын материалдар: | Түрлі — түсті қағаздар, желім, қайшы, стикер, плакат , А4,А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта. |
Мұғалімдерді сабаққа тарту жұмысы: | оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; оқытуды басқару және көшбасшылық; топтық жұмыс; диалогтық оқыту. |
Дерек көздері
(құрал-жабдықтар) |
Үлестірмелі материал. Мұғалімге арналған нұсқаулық,.
|
Тапсырмалар: | Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
Коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Ұйымдастыру
тапсырмалар |
Коучтың іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті | |
«Көз алдыныңызға елестетіңіз, сіз кітапсыз» » тренингі. 5 мин | Қима қағазға жазылған сөзді қатысушыларға үлестіру | Қима қағазға жазылған сөз бойынша өзіне тұсаукесер жасайды | |
«Кітаптар» бойынша топқа бөліну, кітап, оқу туралы бір-біріне тілек айту.
5мин. |
Топқа бөлу |
«Кітап түрлері бойынша » бойынша топқа бөліну» | |
Ох, и нелегко! Фильм көрсету 5 минут | көрсету | талқылау | |
Ой шақыру «Ералаш Опять двойка. Фильмді көрсету
10 минут |
Ой шақыру | Ой бөлісу | |
Тапсырма №1
Бірінші топ:Қалыптастырушы бағалау деген не? Екінші топ:Критериалды бағалаудың міндеттері не деп ойлайсыздар? Үшінші топ: Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері қандай? Төртінші топ: Қалыптастырушы бағадлау қандай жағдайларды қамтиды? 15 минут
|
Коуч қатысушыларға тапсырма береді ,сырттай бақылайды, мына сұрақтар бойынша ойланыңыздар:
— Осы бағалаулар жайлы өз таныстырымдарыңызды әзірлеңіздер |
Бір спикерден шығып таныстырылым жасайды,қортынды ойды айтады | |
Бағалау: мұғалімдер өздері критерийлар дайындап алады:
Мысалы: 1.Уақыт тиімділігі 2.Топтың ұйымшылдығы 3.Таныстырылым 4. Мәліметтің нақтылығы. 50 % дейін Осы критерилар арқылы топтар смайликтер арқылы бағалайды. |
|||
Сергіту сәті.
5 мин |
Әуенге қосылу «Нұрлы арман». | Мұғалімдер әнге қосылып айтады. | |
Тапсырма №2
«Бағалаудың түрлерін ажырату»
Барлығы (5 мин)
|
Бағалау түрлері интерактивтік тақтада көрсетіледі.Оны мұғалімдер қандай бағлау түрлеріне жататынынанықтайды. | Бағалау түрлерінің нақты түрлері интерактивтік тақтада көрсетіледі | |
Бағалау : Топтар жасаған жұмыстарын келесі топқа береді.Ол топтар коучтың көрсеткен нақты мәліметтермен сәйкестігін тексереді. Барлығы дұрыс болған жағдайда жұлдызша,2-қатеге –төртбұрыш,3-қатеге үш брыш салады. | |||
Тапсырма №4
«Аюды салу» 15 мин( |
Топтармен бірлесіп А3 форматына «Аюдың « толық бейнесін салуды ұсынады, алдымен өзара бағалайды . содан кейін төмендегі критерийлер бойынша бағалау. ;
Толық бетке салынған-3 ұпай Жартылай бетке салынған-2 ұпай Үштен біріне салынса-1 ұпай Түстерді қолдану: 4 түстен артық-3ұпай 2-3 түс- 2 ұпай 1 түс-1 ұпай Дене мүшелерінің салынуы: 5 бөліктен артық-3 ұпай 3-4 бөлігі-2 ұпай 1-2 дене бөлігі- 1-2 ұпай Маңайында табиғат немесе қосымша әсерлі бейнесі болса-3 ұпай Қандай бағалауды қолдандық? Бағалар қаншалықты бір –бірінен өзгеше? Сіздерге қандай бағалар қою жеңіл болды және неліктен? Қайсысына сіздердің көңілдерінің толды?
|
Постерді әсем безендіріп салып спикер қорғайды.
|
|
Бағалау.3 мин | Бағалауды түсіндіру. | Ұпай жинау арқылы өз нәтижелерін анықтап өзара есепке алады және қосымша «екі жұлдыз ,бір тілек» әдісі . | |
Сергіту сәті
5 мин |
«Коучинг» ой жазу жаттығуы | Тыңдаушылар сабақтың тақырыбы бойынша сөздің әріптерінен педагогикалық термин , немесе толық ой құрастыру керек. «К», «О», «У»,»Ч» , «И», «Н», «Г» | |
Рефлексия«РЮКЗАГ»
8минут |
Бүгінгі коучинг тақырыбы бойынша алған әсерлерін, нені үйреніп, нені қалай қабылдады, алған дағдылары мен нәтилерелін жазуды және өз топтарына берілген
« Рюкзагты» толтыруды сұрайды»
|
Мұғалімдер түрлі-түсті А 4 Бағалау кезінде кезіндегі пайда болатын мәселелер мен кедергілер, оларды шешу жолдарын анықтап, бүгінгі коучингтен алған ой-қортындыларымен өз топтарына тиісті рюкзагты толтырады
|
|
«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 10 орта мектебі» ММ
«Өзіңді де, өзгені де бағалай біл!» тақырыбындағы коучинг жоспары
Коуч: Ильясова Гульбаршын Аяпбергенкызы
Оқулықтар |
Лирикалар |
Поэмалар |
Бірінші топ:Қалыптастырушы бағалау деген не?
|
Екінші топ:Критериалды бағалаудың міндеттері не деп ойлайсыздар?
|
Үшінші топ: Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері қандай?
|
Коучинг тақырыбы : «Кері байланыс жасаудың әдіс-тәсілдері»
Мақсаты : Кері байланыс әдістерімен әріптестерімізді таныстыру және сабақтың осы кезеңінің маңыздылығын ашу.
Күтілетін нәтиже:
-сабақта орынды қолдануға ықпал ету;
-сабақта рефлексия кезеңін түрлендіріп отыру;
50 минут
уақыт | Коучтың іс әрекеті | Мұғалімдердің іс әрекеті |
5 мин | Топқа бөлу.«Банка» ойыны
3 топқа бөлу Коучингтің мақсатымен таныстыру — Осы тақырыпқа не білгілеріңіз келеді Жапырағына жауабын жазып, ағашқа іледі |
|
7 мин
15 минут
5 минут
7 минут
8 минут
3 минут |
Негізгі бөлім:
Бейне таспа көрсетіледі.
Көрсетілген бейне таспадан қателікті табу. Постер шығару Постерлерді қорғау. Бұл жұмыс джигсо стратегия бойынша бағаланады. Автобус аялдамасы. Бағалау кезінде жасалған жұмыстарға стикерлерлер ( қызыл, жасыл, сары) жабыстырылады.
Коучтың ақпараты .Таныстырылым «Кері байланыстар»
Кофе-брейк Жұптық жұмыс Бұл уақытта қатысушылар бір-бірімен сұрақ-жауап жасайды.
Қорытынды «СМС» әдісі. 3 тапсырма беріледі 1 топ 32/16/8/4 ( осы коучин туралы 32 сөзден пікірің ,екінші адам 16 сөзден, үшінші адам 8 сөзден, 4 адам 4 сөззбен жеткізеді. 2 топ 5 жол өлең. 3 топ «Түймедақ» әдісі бойынша «кері байланыс сөзінің» әріптері бойынша рефлексия жасау.
Рефлексия «коучинг жемісі» |
видео
Үлістірме материалдары, постерлер, маркерлер
жаднамалары |
[bws_related_posts]