Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Мұхтар Әуезов «Көксерек».  Адам және табиғат

Мұхтар Әуезов «Көксерек».  Адам және табиғат

Қысқа мерзімді жоспар7сынып  Қазақ әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: А.Тәшімбетова

 

Сабақтың тақырыбы: Уақыты

Мұхтар Әуезов «Көксерек».  Адам және табиғат

Сабақтың мақсаты:

 

Әңгіменің  мазмұнын меңгерту. Рухани адамгершілік сезімдері қалыптасқан тұлға дамуына ықпал ету. Тіл байлығын дамыту.
Табыс критерийлері:

(Күтілетін нәтиже)

Әңгімені түсіндіре біледі. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады және шығарманы талдай алады.
Түйінді идеялар: Компьютермен жұмыс, АКТ (Слайд), Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
 Ресурстар: АКТ (Слайд), интернет материалдары,  интарактивтітақта,  оқулық.
Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

3мин  

Оқушыларды түгендеу,  топқа бөлу, топтағы ролдерді анықтау.

Үйге тапсырманы сұрау: 10мин Үйге берілген тапсырманы  сұраймын.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын

Шығарманың авторы кім? МұхтарӘуезов.
(Жіп лақтыру бойынша сөйлеу)
• Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Тақырыбы: Қасқырдың мінез — құлқы, өзіне тән табиғи қасиеттері
Идеясы: Табиғат пен адам арасындағы байланыс, түсіністік
• Тақырыбы бойынша видео материал көру «Қасқырлар» (алған әсерлерімен бөлісу)
• Жіп лақтыру бойынша сөйлеу.

 

Жаңа тақырып:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды.

 

 

7Мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

3 мин

«Тұсаукесер» бөлімі
(Бағалау парақтары үлестіріледі)

Топтық жұмыс.
І топ. «Табиғат» тобы

Шығарманың шығу тарихы


ІІ топ. «Адамзат» тобы Шығарманың комп. құрылысына талдау.


ІІІ топ. «Түз тағылары» Ғаламтордан, кітаптардан түз тағылары (қасқыр) туралы ғаламтордан  мәлімет алу

«Пікірталас»

 

3 топқа бірдей сұрақ

І топ (Табиғат) Құрмаштың бөлтірік асырауы дұрыс па? Көксеректің Құрмашты өлтіруін қалай бағалайсыңдар? Жазушының идеясы не деп ойлайсыңдар?

ІІ топ (Адамзат) Адамдар не үшін Құрмашқа қасқыр асырауға қарсы болды?

ІІІ топ(Түз тағылары)  Түз тағыларын асырауға болады ма?

Талдау.“Кім кінәлі” (проблемалық сұрақтар)

1.Көксерек Құрмаштан гөрі  ақ қасқырмен неге тез бауырласты?

2. Қасқырлар іс-әрекеті мен адамдар іс-әрекетінде  ұқсастық бар ма? Қайсысы қаталырақ?3. Құрмаштың өліміне кім кінәлі?4. Қасқырларды қолға үйретуге бола ма?

1 — топ. «Мозайка» әдісі
1. Суретте. Көксеректің портретін суреттеңіз.
2. Салыстыр. Дала қасқыры мен Көксеректі салыстырыңыз.
3. Зертте. Қасқыр туралы тағы қандай шығарма білесіз?
4. Қолдан. Көксерек туралы ел адамдары не дейді?
5. Дәлелде. Көксеректі жауыздыққа итермелеген де, Құрмашқа ауыз салдырған да қандай жағдай?
6. Талда. Көксеректің қатыгездігін қай тұстарда байқадыңыз?

2 — топ. Бес жолдыөлеңстратегиясы. Синкуэйәдісібойынша «қасқыр», «аңшы» сөздеріне бес жолдыөлеңжазыпкөрейік.
1.                               (Затесім)
2.    ……………………… (сын есім)
3.  …….., ……….., ……  (Сан есім)
4. ……….., ………………. (етістік)
5. …………………………… (Сөйлем
3 — топ. Венн диаграммасы.
.Самғау.
Ендісабағымыздыңсоңғыбөлімінекелдік. Жазушымен, оныңшығармасыментаныстық, талдадық, бағабердік. Ал сондабұданқандайәсералдық? Ендісолтуралыәңгімелейік.
Тақырыптар:
1. Жазушыменсырласу,
2. Табиғатқатілқату,
3. Адамдарғаүнқату.

«Ыстық орындыққа Көксеректің өзін шақырайық»

Оқушылар сұрақтары: 1) Көксерек,

сен неге ит сияқты асырауға көнбейсің?

2) Адамдармен жауласудағы басты мақсатың не?

3) Құрмашты неге өлтірдің?

4) Өмірге өз қалауыңмен келер болсаң қасқыр болған жақсы ма әлде ит боп өмір сүрген жақсы ма?

Ендеше келесіге осы Көксеректің құрбаны болған Құрмашты ортаға шақырайық. Оқушылар сұрақтары:

1)      Көксеректі неге асырадың?

2)      Көксерек үлкейгенде өзіңе тап береді деп қорықпадың ба?

«Топтастыру»


Көксерек  -түз тазысы, өте ызалы, долы, жыртқыш, жасыл көз, ызақор, жорытушы, қомағай, көкжал

 

Құрмаш – жас бала, өте өжет бала,

 

Шығармашылық жұмыс

Қасқыр туралы мақал-мәтел айту арқылы сабақты қорыту

Кері байланыс «Бағалау» 2мин Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.

 

Үйге тапсырма: 2 мин Үйге тапсырма:І топ:«Қасқыр неге ұлиды?» деген сұраққа жауап іздеу

ІІ топ:Ит жеті қазынаның бірі деген ұғым туралы деректер жинау

ІІІ. «Табиғатты аялайық» тақырыбында эссе жазу

Бағалау.

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *