Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Одағайдың түрлері

Одағайдың түрлері

Қазақ  тілі және әдебиеті пәні мұғалімдері:    Л.Умбетова

 

 

Мектеп: «Төрткүл»  жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Одағайдың түрлері
Сынып: 6
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: —          Одағайдың түрлерін  меңгерту.   Одағайдың түрлерін ажырата алады.                  – Сөйлем  құрап одағайларды қолану дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Одағайдың түрлері туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Табыс критерийлері: Одағайдың түрлерін ажырату арқылы түрленетінін біледі. Одағайдың үш түрі бар екендігін біледі. Сөйлем ішінде қолдана біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Одағайды сөйлем ішінде ажырата біледі.
Кейбір оқушылар:
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Одағай  –Одағай сөздер өзінің мағынасына сәйкес, әртүрлі көңіл күйді, жекіру мәндерін білдіруіне байланысты диалогта, көркем әдебиетте жиі қолданылатынын біледі. Диалогта кейде одағайлар осы мәндеріне лайық бір сөйлемнің орнына да жұмсала беретіндігін ажыратады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Одағай қандай сөздер, олар сөйлемнің қай жерінде тұратындығын, жеке тұрғанда өзі ешқандай мағына бермейтіндігіне ие болады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды  орындауда сөйлеу дағдылары дамиды.
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан одағайдың ережесін мағыналық түрлеріне қарай бөліп оқиды
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

Сөйлемде одағайларды дұрыс қолдану үшін меңгереді

Жазылым бойынша ұсыныстар: Одағайдың түрлеріне жаттығу жұмыстарын орындау
Алдыңғы оқу ——-
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) Ресурстар
Басталуы: Қызығушылықты ояту:

«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын

«Мозайка»әдісі. Қиылған суреттерді  құрастырыпОдағайдың мағыналық түрлері арқылы 3 топқа бөлемін.

Үй тапсырмасын пысықтау:

1)354 – жаттығу

2)Сынақ тапсырмасы

3)  «Кім жылдам» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша  дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады

Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау

 

 

Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі)

Жетістік критерий

 

 

5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды

 

Слайд, Қазақ тілі оқулығы 6-сынып, авторлары А.А.Қасымбек

А.К Шыныбаев 210-213 бет

Ортасы:

Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе

 

Мағынаны тану:

1.      Одағайдың түрлеріне мысал келтіру, сөйлем ішінде одағайды табу, тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен орындайды.

 

2.Постермен жұмыс:

Одағайлардың үш түріне постер қорғау. Топтық жұмыс жасалады оны тақтаға шығып талдайды.

 

 

 

 

 

 

 

3. АВС деңгейлі оқушыларға тапсырмалар:

—   «Кім алғыр» 355-жаттығу. Одағайларды табу арқылы  тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі

 

—  «Кім жүйрік» әдісі 356-жаттығу топ көшбасшылары талдау жасап, ды орындау одағайлардың тыныс белгісін қойып, мәтінді көшіріп жазу.-В деңгейлі

 

—   357-жаттығу. «Пай,пай, әжелер-ай!» Тақырыбында шағын әңгіме құрау. Морфологиялық талдау жасау. — С деңгейлі
 

5. Сергіту. «Көңілді күн» әніне қимыл жасау.

 

Тақырып ашылады

Жетістік критерийі:

-Мағынаны ашу-

1 ұпай

-Өзіндік идеясы-

1 ұпай

-Сөздік қоры-

1 ұпай

 

 

Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды

Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.

 

Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Аяқталуы «Ойлан тап» ойынысабақты қорытындылау  үшін  — топ  ішінде одағай сөздерге сөйлем құрау. Ауызша мысалы: Мәссаған, алақай, тәйт, апыр- ай, әттең, көс-көс. Критериалды бағалау

Топ басшылары бағалау парақшаларына  жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды

слайд, оқулық,
Бағалау

Рефлексия: БББ

Үйге тапсырма:

 

 

Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді

Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық
Қосымша ақпарат:
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай  жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс.  Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін

-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін

-БББ кестесі

-өзін өзі бағалау

-критериалды бағалау

-топтық

-жиынтық

-диагностикалық

-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау

— интербелсенді тақта

-оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру

Рефлексия

-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

-Сыныптағы ахуал қандай болды?

-мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

-мен берілген уақытта үлгердім бе?

-мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  Одағай тақырыбында өткен сабағымның  мақсаты шынайы.

Бүгінгі сабақтан оқушылар  одағайдың  түрлерін ажыратып, мағынасын түсініп, біліп, сөйлем ішінде қолдана білді.

Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді.

Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды.

Берілген уақытта үлгере алдым.

 

Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына  мән беремін.

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *