Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұны.

Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұны.

Мектеп:

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Лаура Умбетова

«Төрткүл»  жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұны.
Сынып:  5 сынып   әдебиет
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: —          Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұнын таныту.
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар:Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңі туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Табыс критерийлері: Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұнын біледі, мазмұнын түсінеді, сөйлей біледі, көркем әдебиетті оқи алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Авторын таниды, шығармасын оқиды. мазмұнын барлығы түсінеді.
Кейбір оқушылар:
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұны. пікірталас өткізе алады, адамдармен қарым-қатынас жасай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Оқулықтан авторды таниды, шығармасын оқып түсінік айта алады.Тіл мәдениетінің  қандай екендігін ажырата біледі және сөздердің қолданылу аясын түсінеді.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды  орындауда сөйлеу дағдылары дамиды.
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан автор жайлы түсінік алу арқылы ажырата алады.
Тақырыпты оқып мазмұнын айта алады.
Жазылым бойынша ұсыныстар: Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңінің мазмұнын оқу арқылы талдау жасайды.
Алдыңғы оқу ——-
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған тапсырмалар Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) Ресурстар
Басталуы: Қызығуш ылықты ояту:

«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын

Санамақ әдісі. Санау арқылы топқа бөліну. 3 топқа бөлемін.

Үй тапсырмасын пысықтау:

1) Өткен тақырыптарға талдау жасау.

2)Сынақ тапсырмасы

3)  «Кім жылдам» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша  дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады

Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау

 

 

Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі)

Жетістік критерий

 

 

5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды

 

Слайд, Қазақ тілі оқулығы 6-сынып, авторлары А.А.Қасымбек

А.К Шыныбаев 210-213 бет

Ортасы:

Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе

 

Мағынаны тану:

1.      Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңі тақырыбына байланысты тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен орындайды.

 

2.Оқулықпен жұмыс:

Топтық жұмыс жасалады оны тақтаға шығып талдайды.

 

3. АВС деңгейлі оқушыларға тапсырмалар:

—   «Кім жылдам»  автордың өмірбаянын туралы түсіндіру арқылы  тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі

 

—  «Кім жүйрік» әдісі  топ көшбасшылары өлеңге талдау жасап, ды орындау .-В деңгейлі

 

—   Тақырыпқа байланысты ой толғау шағын әңгіме құрау.  С деңгейлі
 

5. Сергіту. «Көңілді күн» әніне қимыл жасау.

 

Тақырып ашылады

Жетістік критерийі:

-Мағынаны ашу-

1 ұпай

-Өзіндік идеясы-

1 ұпай

-Сөздік қоры-

1 ұпай

 

Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды

Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.

 

Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс

 

 

 

«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Аяқталуы «Ойлан тап» ойыны сабақты қорытындылау  үшін  —  топ  ішінде мәтінге сұрақ құрап жауап беру. Критериалды бағалау

Топ басшылары бағалау парақшаларына  жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды

слайд, оқулық,
Бағалау

Рефлексия: БББ

Үйге тапсырма:

 

 

Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді

Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық
Қосымша ақпарат:
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай  жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс.  Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін

-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін

-БББ кестесі

-өзін өзі бағалау

-критериалды бағалау

-топтық

-жиынтық

-диагностикалық

-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау

— интербелсенді тақта

-оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру

Рефлексия

-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

-Сыныптағы ахуал қандай болды?

-мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

-мен берілген уақытта үлгердім бе?

-мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Сырбай Мәуленов  «Менің Республикам»  өлеңі  тақырыбында өткен сабағымның  мақсаты шынайы.

Бүгінгі сабақтан оқушылар  жазушы туралы білді, шығармаларымен танысты, өлеңін оқып талдау жасады.

Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді.

Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды.

Берілген уақытта үлгере алдым.

 

Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына  мән беремін.

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *